Gå til innhold

Det finnes jo som alle vet morsdag og farsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

men så kom jeg til å tenke på en ting, det finnes jo ingen datterdag eller sønndag, de får jo ingen oppmerksomhet, burde det innføres slike dager også?

Anonymkode: 40ff5...ae3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hjelpe meg! Nei, det er mer enn nok 'dager'....

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men så kom jeg til å tenke på en ting, det finnes jo ingen datterdag eller sønndag, de får jo ingen oppmerksomhet, burde det innføres slike dager også?

Synes det er nok å hedre en mor og en far😊 De har store og viktige roller, og fortjener å bli satt pris på i en ellers så hektisk hverdag med jobb, barn osv..

Anonymkode: ff9d4...692

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke en Internasjonal barnedag, da? I oktober eller noe? 

Anonymkode: 4d98c...b24

Skrevet

De får da oppmerksomhet hver dag ellers! Det er ikke ofte jeg får servert mat, rene klær og blir kjørt dit jeg skal av en privatsjåfør. Dette opplever barna mine daglig.

Anonymkode: 84d08...f90

• Liker 2
Skrevet

Kunne klart oss med bare biff og blowjob dagen egentlig. Så kan vi legge ned alle de andre tulledagene, eller eventuellt erstatte dem med flere biff og blowjob dager.

Anonymkode: a1a3e...5c6

Skrevet

Det kalles bursdag

Anonymkode: 54954...432

Skrevet

De fleste barn i dag har ørten bursdagsfeiringer. De har på selve dagen, og så har de familiebursdag, og klassebursdag, og gjerne et eget selskap for barna i gaten. Det er ikke synd på dem.

Anonymkode: e1c56...98b

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kalles bursdag

Anonymkode: 54954...432

Voksne feirer også bursdag...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Voksne feirer også bursdag...

De fleste voksne feirer faktisk ikke bursdag hvert år med 20 gjester på middag og kake...

Gjest supernova_87
Skrevet

Man trenger ikke en DAG for at folk skal få oppmerksomhet. Sånne dager handler om kommersielle krefter, å få folk til å bruke mer penger. Å gi mennesker rundt en oppmerksomhet kan en gjøre hver eneste dag, og det trenger ikke en gang koste ei krone. Oppmerksomhet ut av det blå eller på en vanlig tirsdag er kanskje den beste oppmerksomheten, den som virkelig viser at noen har tenkt på meg, ikke fordi de måtte, men fordi de bare gjorde det fordi jeg er bra elns. 

Skrevet
På 12.2.2018 den 10.17, solmåneogstjerner skrev:

Å hjelpe meg! Nei, det er mer enn nok 'dager'....

Takk gud

Skrevet

Nå er det mer enn nok dager. Og den dagen hadde vel barna krevd fest, gaver og alt. Mens på morsdag vil de ikke gjøre en dritt.

Anonymkode: c6cb9...b74

• Liker 1
Skrevet

Søndager er det jo teknisk sett en dag i uka. 

Men hvor mange dager skal det tikslutt være? kjærlighetsdag, navndag, bursdag, bryllupsdag, morsdag, farsdag, homofilidag, downs syndrom dag, en dag for lureri og løgn... alle får ikke alt, alle lærer det i barnehagen... vær glad på deres vegne som har en dag å feire, de som har det! 

Anonymkode: b1629...e72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...