AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Hvordan feiret du? Her var det ingen feiring, ikke en gratulasjon engang. Jeg brukte dagen på å rydde, vaske og lage middag. Føler meg veldig lite satt pris på.... Anonymkode: d9aac...f62
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 jeg fikk frokost på senga og noen kort og gaver.. Og så var det tilbake til real life igjen.. rydde opp ett bomba kjøkken etter at mannen og barna hadde laget frokost ( å lage frokost selv og rydde etter hvert er bedre), vaske klær, rydde opp, begynne på middagen.. mannen satte seg ned å så på OL... Anonymkode: 7ebd7...808
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 Det er mange som ikke har tradisjon for å feire morsdag. I min manns familie har de aldri gjort noe der, så han måtte "læres opp til" at på morsdagen var det forventning om kake og presang, og så lenge ungene var små var det han som måtte hjelpe til der. Han setter nå stor pris på å bli feiret på farsdagen på samme vis. Anonymkode: fadc2...2ec
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 Min mor ber aldri om noe, men jeg kom på døra hennes med 50 tulipaner og nybakte fylte fastelavnsboller og hun fikk en gooooood klem. Og det gjorde jeg fordi JEG VILLE og ikke fordi Interflora sa jeg skulle!!! Anonymkode: d017f...812 11
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #5 Skrevet 12. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan feiret du? Her var det ingen feiring, ikke en gratulasjon engang. Jeg brukte dagen på å rydde, vaske og lage middag. Føler meg veldig lite satt pris på.... Anonymkode: d9aac...f62 Hvor gamle er barna dine, da? Anonymkode: aa744...3da 1
hotellpute09 Skrevet 12. februar 2018 #6 Skrevet 12. februar 2018 Jeg sendte et kort til mamma. Mannen min kommer fra et annet land som feirer på en annen dato, da ringer vi bare.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #7 Skrevet 12. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er barna dine, da? Anonymkode: aa744...3da 5 og 8. Anonymkode: d9aac...f62
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #8 Skrevet 12. februar 2018 Feira ikke. Er allergisk mot det meste av mat og fikk en lite hyggelig opplevelse med å bli allergisk mot KÅL.. hovnet opp i halsen etc. Ikke gøy. Kunne ikke ha kake eller noe, ikke krem til bollene engang og jeg tålte heller ikke bollene. Anonymkode: 2c502...a28
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #9 Skrevet 12. februar 2018 Fikk blomster og kake av mannen. Ikke noe kort. Men en god klem, et kyss og et gratulerer. Trodde han hadde glemt det, men han glimtet til Anonymkode: 0ec22...957
Gjest fruktfest Skrevet 12. februar 2018 #10 Skrevet 12. februar 2018 Fikk «verdens beste mamma» kopp med litt smågodt i som mannen min hadde ordnet for datteren vår på 1,5 år. Formiddagen gikk ellers som normalt, så var vi borte å kjøpte blomster til mamma og svigermor og var innom de med dem før vi dro til besteforeldrene mine som hadde lagd fastelavnsboller og litt sånn. Ganske normal dag, men med litt ekstra kos innimellom♥
Alvario Skrevet 12. februar 2018 #11 Skrevet 12. februar 2018 Jeg fikk hjemmelagede kort og frokost på senga av mann og barn. Vi feirer ikke med kjøpte gaver i vår kjernefamilie og trives med det😊 Selv kjøper vi gaver/sjokolade/gave til våre mødre da det er tradisjonen vi er oppvokst med. Var i går hos mine foreldre sammen med mann og fire unger og fikk der middag. Vi hadde med 4 typer boller til dessert. I dag skal vi til svigermor med blomster🌸
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #12 Skrevet 12. februar 2018 Jeg fikk hjemmelaget gave fra sløyden, en kjøpt gave og blomster. Frokosten ville jeg lage selv Det har også hendt at jeg ikke har fått noe oppmerksomhet på dagen, så jeg storkoste meg Anonymkode: fb0d4...1a4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #13 Skrevet 12. februar 2018 Vi spiste kake som jeg hadde bakt, og sønnen vår ga meg en gave som jeg hadde kjøpt selv (men det visste ikke han). Pappan hjalp ham å pakke den inn da. Også fikk jeg en tegning som han hadde tegnet til meg helt på eget initiativ og pakket inn. Det er første gang han har gjort sånt av seg selv, så det var veldig koselig. Anonymkode: dc3a0...255 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #14 Skrevet 12. februar 2018 Fikk to hjemmelagde gaver, et smykke og blomster som eldste og pappaen hadde ordnet. Mannen lagde middag og vasket opp etter denne. Og jeg fikk sove lenge. Anonymkode: 8199d...a56 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #15 Skrevet 12. februar 2018 Jeg fikk kake. Ellers var alt som vanlig. Barna er 6 mnd og 1 år så forventer ikke noe akkurat. Anonymkode: 93a22...689 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #16 Skrevet 12. februar 2018 Jeg var på jobb i 13 timer. Kom hjem akkurat til leggetid, fikk gratulasjon og nystekte boller. Anonymkode: 1c8b1...d09
Nanami Skrevet 12. februar 2018 #17 Skrevet 12. februar 2018 Jeg lagde fastelavnsboller til svigerfars kjæreste, ringte mormor og sendte blomster og kort til mamma levert på døren. 2
skruf Skrevet 12. februar 2018 #18 Skrevet 12. februar 2018 Fikk kaffe på sengen, og et fint kort som yngste jentungen hadde laget. I tillegg til en bukett roser fra begge jentene. På formiddagen så lagde far og datter brownies, og vi avsluttet dagen med filmkveld. En koselig morsdag 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #19 Skrevet 12. februar 2018 Ingen oppmerksomhet what so ever. De spilte hele dagen og jeg så dem bare da de kom ut på stua for å be meg lage mat. Jeg har sendt en liten oppmerksomhet til min egen mor og jeg ringte og gratulerte henne i går. Anonymkode: 796a2...783
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #20 Skrevet 12. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan feiret du? Her var det ingen feiring, ikke en gratulasjon engang. Jeg brukte dagen på å rydde, vaske og lage middag. Føler meg veldig lite satt pris på.... Anonymkode: d9aac...f62 Samme her. Det som gjør en slik dag så vond, selv om det er en total meningsløs og tullete dag er å se på sosiale medier alle som blir feiret opp og ned og får gaver i fleng. Jeg har aldri brydd meg om de dagene før jeg fikk barn, men nå sitter jeg nesten med en sorg over og ikke ha noen å feire med. Så neste år skal jeg blokke ut alt fra sosiale medier. Anonymkode: bfa49...f56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå