Gå til innhold

Ingen tekst i Tinder-profilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger merke til at nær sagt alle menn (alder 40+/-) ikke skriver noe i profilteksten. Noen skriver kun et antall cm (høyde) som om det er det ENESTE som betyr noe :huh: Blir så oppgitt. Når de ikke en gang gidder å forfatte et par setninger i profilteksten tenker jeg at disse er så tafatte og enkle at jeg umiddelbart sveiper til venstre uavhengig av utseendet (og evt cm oppgitt som høyde). Noen forventninger har jeg og jeg gidder ikke møte alle og enhver for å få bekreftet/avkreftet hvorvidt de kan være aktuelle eller ikke. Bittelitt info er kjekt å utlevere som hvorvidt man er ute etter noe seriøst eller ikke, har man barn eller ikke, arbeid og interesser. Dette og gjerne mer enn et uskarpt profilbilde (som ofte til og med er med solbriller eller kun kropp uten ansikt eller ingen av disse delene, men kun hunden eller barna :sukk:) hadde gjort det litt enklere å vurdere den enkelte. Lurer på om vi jentene er like håpløse/slurvete med profilene? Har et ønske om at dette taes til etterretning når dere skal opprette profil på Tinder (eller andre steder).

Anonymkode: 95cc1...551

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååh så enig!!!!!

• Liker 1
Skrevet

Ja, jentene/kvinnene er like dårlige på å skrive profiltekst. Syns folk generelt burde skjerpe seg og skrive litt om seg selv. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg er jente og min profil besto av kun et bilde og ingen tekst i en helsike lang stund, før jeg igår la på tekst og flere bilder. Gav rett og slett faen, men er dog heller ikke seriøs der. 

Skrevet

Basert på min egen erfaring er det generelt veldig få som har profiltekst på Tinder. USA er landet jeg har vært hvor klart flest har profiltekst. Andre land i Europa jeg har brukt Tinder har vært noe midt mellom Norge og USA.

Skrevet

Jeg er ikke på Tinder lengre, men da jeg var det hadde ikke jeg heller tekst. Visste ikke hva jeg skulle skrive, og ville helst unngå å skrive noe teit (som jeg synes at nesten alle med tekst på Tinder gjør).

Da jeg sveipet så jeg på bildene, felles venner, alder, hobbyer, grupper, osv. Om det var check på alle de, så sveipet jeg riktig vei og tillot meg å bli bedre kjent med vedkommende :) 

Skrevet

Er ganske ny på Tinder men jeg tolker det litt slik at hvis man ikke har tekst er man ikke ute etter noe seriøst. Selv vet jeg ikke hva jeg vil så jeg har en liten mellomting. Men jentene er veldig dårlig med profilene sine de og, mange bilder som nesten ikke vise noe som helst eller bare halve ansiktet, en hund eller et fjell. Gir meg ikke så mye. Tror allikevel de får mange matcher da menn som ikke er ute etter noe seriøste sveiper til høyre stort sett på det meste uansett kan jeg tenke meg.

Skrevet

Det gjelder menn/gutter i 20-årene også. Høyde og noen idiotiske emojier er det eneste som betyr noe for dem. I tillegg til snapchat. That's a no from me 

Anonymkode: 2feda...231

Skrevet

Jeg har brukt mer energi på å skrive litt tekst nå nylig. Men har ikke gitt meg flere matcher av den grunn!

Godt mulig teksten min er "teit", men er vanskelig å bedømme det selv.

Anonymkode: 9aef2...5f4

Skrevet

Sveiper venstre på de uten tekst. Blir så kjedelig, jeg vil gjerne lese i hvertfall et par setninger om personen. Interesser, hva de driver med, bittelitt om seg selv rett og slett. Da får man jo et lite inntrykk, da jeg liker å gå inn på profilen til omtrent alle.

Skrevet

Men hvor mye skal man liksom legge i det? Eneste jeg har skrevet nå er at jeg har tørr humor:nori: haha

Jeg personlig er redd for å virke rar/merkelig, om jeg skriver for mye. Prøver å få til at bildene mine forteller litt og.

Men er vel der nå, at jeg ikke vil ha matcher bare for å ha det liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...