AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Er så sårt på søken etter aktuelle kulturmagasiner på høyt nivå. Gjerne engelsk. Som tar for seg nyheter på en lite dramatisk måte. Rolige penner med tungt budskap. Liker å lese norske Kunst, men skulle gjerne hatt en avis å lese på. Finnes det noen norske? Ikke Klassekampen og de der. Litt teknisk interessert og, liker litt teknisk ukeblad feks. Som ikke tar for seg stoff som allerede er tatt opp, eller som eventuelt graver tyngre. Ikke noe åndssnobberi. Rett og slett nydelig språkføring som lyder som musikk. Vakre toner. Haha. Umulig oppgave kanskje. Anonymkode: 6c6fe...8fb
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Morgenbladet Anonymkode: ad26f...790
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Morgenbladet er langt unna det TS etterspør. Men jeg følger denne tråden med spenning! Anonymkode: b514b...9b6
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 Der Spiegel. Le Point. Anonymkode: 479c1...8e1
Gjest Overrasket Skrevet 18. februar 2018 #5 Skrevet 18. februar 2018 Guts magazine fra Dublin The White Review fra London The Atlantic fra Boston
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #6 Skrevet 18. februar 2018 Alle tidsskrifter og aviser vil ha gode og mindre gode artikler. Jeg har lest mye bra i "Intelligent Life", kulturdelen til The Economist. Og det kommer selvsagt iblant fulltreffere i Morgenbladet, D2 osv. iblant også. Man må bare følge med. Ellers er jeg enig i at The Atlantic har mye bra. Har aldri funnet et enkelt tidsskrift som er "perfekt", men det er jo også fordi det beror på smak. De fleste følger med på ulike arenaer. Anonymkode: bd415...ca5
Gjest Optimo Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 Ikke på engelsk, men jeg har sansen for Aftenpostens "Innsikt". Mange gode artikler der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå