AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Jeg ønsker å gå til innkjøp på gucci marmont mini camera bag (eventuelt den i small), men er usikker på om dette er en veske som er mer trendy enn klassisk? Ønsker en klassisk veske jeg kan bruke mange år framover. Har en Chanel veske som jeg elsker, men ønsker en designerveske som er litt mer casual og som jeg kan være litt mindre redd for. Anonymkode: 02d4a...06b
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 9 timer siden, Eris skrev: Den er hvert fall kjempe fin! Jo, det er den. Men lurer på om den bare er trendy nå eller om den er klassisk Anonymkode: 02d4a...06b
BlendaSensitive Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 Om den blir klassisk vet man jo ikke før om flere år, om veska er ny nå. Men om man ser på designen så tviler jeg på at den blir en klassiker...For eh...(sorry) glorete med den store logoen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #5 Skrevet 12. februar 2018 Spørs hvor klassisk du ser for deg. Den holder jo mer enn en sesong, men sammenligner man med en Chanel så vil jeg ikke kalle den klassisk. Jeg tipper den varer i 2-5 år til, før den forsvinner. Designet er for glorete og den er for "hypet", tror hvertfall jeg. Anonymkode: b895d...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå