Gå til innhold

Lenge varer orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som overskriften, lenge varer en orgasme, og er det forskjeller?

Anonymkode: 647bd...aed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste nylig at for damer er det vanlig med orgasmer på 20 til 30 sekunder. Mens for menn er det 5 til 15 sekunder. 

Hvordan de hadde kommet frem til disse tallene stod det ikke noe om. 

Skrevet

Mine varer i 20-60 sekunder, og daten min kommer gjerne enda lengre.

Skrevet

15-30 sekunder. Følelsen i kroppen mye lenger.

Styrkegraden varierer veldig. Det kommer an om det er lenge siden, hvilken stimuli som brukes, følelser, dagsform med mer

Skrevet

Mine varer i 2-3 sekunder, klitorisorgasme. Vaginalorgasme varer i kanskje 6-7 sekunder. Men blir en varm digg følelse i kroppen ca 20-60 sekunder etterpå men det er ikke selve orgasmen liksom.

Anonymkode: 34d57...ae8

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som overskriften, lenge varer en orgasme, og er det forskjeller?

«Hvor lenge»... Du får hva du gir!

Anonymkode: 4ffae...a01

• Liker 3
Skrevet

Hva i alle dager... over 15 sekunder???? :hakeslepp:

Her er det snakk om 10 sekunder MAKS, vanligvis 2-4 sekunder...

Skrevet
5 timer siden, Rotemor skrev:

15-30 sekunder. Følelsen i kroppen mye lenger.

Styrkegraden varierer veldig. Det kommer an om det er lenge siden, hvilken stimuli som brukes, følelser, dagsform med mer

Godt svart. En orgasme er aldri lik. 😁💛

• Liker 1
Skrevet

Varierer ut i fra hvor kåt man er å hvor lenge man har vært kåt. Alt fra 5 sek til oppimot 15 sek kansje. Den siste der kommer det en god del sperm også. 

Skrevet
15 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Mine varer i 20-60 sekunder, og daten min kommer gjerne enda lengre.

2- 60 sekunder på en gutt høres amazing heftig ut. Er det med kramper, rykninger, stønning og sprutingen. Hele pakka i 60 sekunder, hvis du skjønner? Hehe.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2- 60 sekunder på en gutt høres amazing heftig ut. Er det med kramper, rykninger, stønning og sprutingen. Hele pakka i 60 sekunder, hvis du skjønner? Hehe.

Det er det neppe. Tror de har en vid definisjon av orgasme. Ingen menn kommer i 60 sekunder. 

Skrevet
2 timer siden, FrodeF skrev:

Det er det neppe. Tror de har en vid definisjon av orgasme. Ingen menn kommer i 60 sekunder. 

Er du sikker på det? Opplevde en ung gutt en gang, han kom og kom i evigheter. Tror hans orgasmer noen ganger varte omtrent et minutt eller mer. Tok ikke tiden da:)

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Spruter nok ikke i et fullt minutt, men krampetrekninger i både kuken og kroppen varer i et halvt til ett minutt. Får fullkroppsorgasmer som er ganske heftige, og spesielt om jenta rir meg eller kjenner til hvordan hun skal utvide orgasmen min.

Blacker nesten ut.

6 hours ago, FrodeF said:

Du kan lære deg å få kraftigere og lengre orgasmer med mye trening.

Skrevet
1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Spruter nok ikke i et fullt minutt, men krampetrekninger i både kuken og kroppen varer i et halvt til ett minutt. Får fullkroppsorgasmer som er ganske heftige, og spesielt om jenta rir meg eller kjenner til hvordan hun skal utvide orgasmen min.

Blacker nesten ut.

Herlig ass. Fullkroppsorgasme høres vilt ut, føles orgasmen i hele kroppen din da?

Er det måte å utvide eller forlenge orgasmen på?

Skrevet
1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Blacker nesten ut.

:fnise:

Anonymkode: e65fa...72b

Skrevet

Bump

Skrevet

1-2 sekunder. Kvinne 28

Anonymkode: 25ae8...84d

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

1-2 sekunder. Kvinne 28

Anonymkode: 25ae8...84d

Samme her.

Dere som skriver 20-60 sekunder , teller dere da med den varme følelsen i kroppen og muskelsammentrekningene som kommer et antall ganger etter selve orgasmen?
For meg regner jeg bare den "skytende" og eksplosive følelsen som selve orgasmen.

Anonymkode: 34d57...ae8

• Liker 1
Skrevet

1 sek. Kvinne 44

Anonymkode: d8bbd...a18

• Liker 1
Skrevet

Klitorisorgasme 2-3 sek. Har aldri opplevd vaginalorgsme.

Anonymkode: e5914...fed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...