Gå til innhold

Rosa sko/tilbehør til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt denne kjolen i anledning mine besteforeldres gullbryllup. Feiringen finner sted i slutten av juni, så vil gjerne friske opp denne litt. Har et par høyhælte sko som er i en dyp rosa-/lilla-farge. Kan jeg bruke disse til denne kjolen? Kjolen er mørk marine. 

W-Y0121C06E-K11_37235.jpg

Anonymkode: 97869...3a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg blir stilig! 

Anonymkode: 8445c...05b

• Liker 1
Skrevet

Kjolen er alt for classy/kjedelig til knallfargete sko. Ville helle gått for et par superkule/elegante sko i svart. Gjerne blanke. Og veldig høye hæler, ellers kan kjolen bli veldig "tantete" i et bryllup.

Anonymkode: d119b...dab

Skrevet

Jeg mente mørkeblå, ikke svart.

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjolen er alt for classy/kjedelig til knallfargete sko. Ville helle gått for et par superkule/elegante sko i svart. Gjerne blanke. Og veldig høye hæler, ellers kan kjolen bli veldig "tantete" i et bryllup.

Jeg er ingen moteekspert, men det er derfor jeg ønsker å sprite den opp litt. Jrg liker at den er classy i utgangspunktet. Det er ikke et bryllup, men et GULLbryllup til mine besteforeldre. 

Skrevet

Jeg ville ikke gått for knallfargede sko til denne kjolen. Hadde valgt elegante høye heler i noe samme farge som kjolen og heller spritet opp antrekket med store øredobber i søv. Kanskje sette håret opp i en fin frisyre så øredobbene kommer godt fram. Men det er bare meg. Hvis du vil bruke rosa sko, så kjør på! Det er det vi er komfertabel med og digger selv som får oss til å se dritbra ut😃 

Anonymkode: 06c7d...44a

Skrevet

Tror det kan bli fint med rosa sko til denne kjolen siden kjolen er så enkel i seg selv. 

Har selv et par røde pumps som jeg av og til bruker til sorte, enkle kjoler. Røde pumps og rød leppestift. 

• Liker 1
Skrevet

Synes absolutt du kan gå med rosa sko til denne kjolen, men jeg ville sørget for at fargen tas opp igjen i antrekket i form av  enten sjal, cardigan, hodepynt, neglelakk, leppestift, håndveske eller smykker.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du skal gå for de rosa skoene, og match gjerne med leppestift, neglelakk, smykke eller annet tilbehør i samme farge. 

• Liker 1
Skrevet

Rosa eller røde sko går fint.  Hadde matched kjolen opp med et belte i samme farge eller håndveske.

Skrevet

Fin kjole! Hvor er den fra? 

Anonymkode: 5a14c...32e

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fin kjole! Hvor er den fra? 

Anonymkode: 5a14c...32e

Den er fra YAS, bestilte den på Zalando 😊

Og ellers takk for svar, dere 😊

Skrevet

Ville kjøpt nude sko.  Det blir så mye sort hvis ikke og rosa vil kræsje med den tekkelige stilen og du vil ende opp med å se litt tantete ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...