AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Hvilken hunderase har du hatt før og hvorfor? Hvilken hunderase har du nå og hvorfor akkurat den rasen? Hva slags rase blir din neste hund og hvorfor? Er/var du fornøyd med den rasen du velger/valgte og hvorfor? Anonymkode: 4513e...0c8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Hvorfor skal folk lage så jævlig mange, helt like tråder? Anonymkode: d76e2...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 Jeg vokste opp med en understimulert border collie, som naturlig nok var ekstremt stresset på grunn av det. Jeg er derfor veldig klar på at jeg aldri skal ha en hund som krever mer enn jeg kan gi hver dag. Det er derfor mange hunderaser jeg er ordentlig glad i som faller bort. Nå har jeg en Malteser-blanding. Han var et uhell som vi kom over på finn.no, og samboeren min og jeg forelsket oss fra første stund. Vi besøkte foreldrene som var noen av de tryggeste og mest stabile hundene jeg har møtt, og da var vi helt sikre. Han har vært med på 5-6 timers fjellturer, og blir utålmodig hvis vi stopper for å hvile oss, men han kan også ligge på sofaen en hel dag hvis det regner, helt til vi nærmest drar ham ut. Han får gjennomsnittlig 1-2 timer tur om dagen, og det passer oss helt ypperlig. Jeg trenger heller ikke å ha dårlig samvittighet fordi han ikke får det han trenger av stimuli, for det gjør han Neste hund blir nok garantert også en liten selskapshund Anonymkode: a39f7...386
Gjest engangstilfelle Skrevet 12. februar 2018 #5 Skrevet 12. februar 2018 (endret) 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken hunderase har du hatt før og hvorfor? Golden retriever fordi det var det foreldrene mine valgte. Jeg vokste opp med den. Hvilken hunderase har du nå og hvorfor akkurat den rasen? Har ikke hund nå. Hva slags rase blir din neste hund og hvorfor? Vet ikke enda. Er/var du fornøyd med den rasen du velger/valgte og hvorfor? --- Anonymkode: 4513e...0c8 Endret 12. februar 2018 av engangstilfelle
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #6 Skrevet 12. februar 2018 Har italiensk mynde. Neste hund blir også italiensk mynde Anonymkode: 81da4...3eb
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #7 Skrevet 13. februar 2018 På 12.2.2018 den 2.12, AnonymBruker skrev: Hvilken hunderase har du hatt før og hvorfor? Ingen. Hvilken hunderase har du nå og hvorfor akkurat den rasen? Puddel, fordi det er perfekte hunder. Smarte, glade, aktive men uten å kreve for mye, røytefri osv. Hva slags rase blir din neste hund og hvorfor? Puddel, alltid puddel. Er/var du fornøyd med den rasen du velger/valgte og hvorfor? Kjempefornøyd. Hunden min er verdens kuleste. Anonymkode: 4513e...0c8 Anonymkode: 21779...c3b
Gjest N-Nøff Skrevet 13. februar 2018 #8 Skrevet 13. februar 2018 Skyberthund. Ønsker meg, og om 20 år np det finnes en kur mot hundeallergi skal jeg ha collie.
Gjest O.G. Skrevet 13. februar 2018 #9 Skrevet 13. februar 2018 Chow Chow og skal aldri ha annen rase.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #10 Skrevet 15. februar 2018 På 12.02.2018 den 2.12, AnonymBruker skrev: Hvilken hunderase har du hatt før og hvorfor? Hvilken hunderase har du nå og hvorfor akkurat den rasen? Hva slags rase blir din neste hund og hvorfor? Er/var du fornøyd med den rasen du velger/valgte og hvorfor? Anonymkode: 4513e...0c8 Har hatt ulike blandingshunder (blanding mellom ulike polarhunder, retrievere og border collie) og Staffordshire bull terrier. Har nå en Alaska husky fordi vi ville ha en allsidig, letthåndterlig og relativt mild hund som kan passe inn i en aktiv familie med små barn. Ønsker meg gjerne flere, men har også fryktelig lyst på en ny staff, må bare finne en god nok oppdretter med friske nok linjer. Anonymkode: 213fb...992
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #11 Skrevet 15. februar 2018 På 12.2.2018 den 2.12, AnonymBruker skrev: Hvilken hunderase har du hatt før og hvorfor? Hvilken hunderase har du nå og hvorfor akkurat den rasen? Hva slags rase blir din neste hund og hvorfor? Er/var du fornøyd med den rasen du velger/valgte og hvorfor? Anonymkode: 4513e...0c8 Jeg har hatt doberman, schæfer, blandingshunder, newfoundlander. Har hatt de rasene fordi jeg har hatt lyst på de rasene Nå har jeg en basset hound. Jeg har en slik rase fordi jeg har lyst på hund, men helsen min takler ikke en rase som krever mye eller kan bli for sterk for meg Neste hund blir nok også en basset hound, men vi snuser bittelitt på Berner sennen også Jeg har vært fornøyd med alle hundene jeg har hatt. Alle hunder har vært nøye gjennomtenkt. Har aldri valgt en hund fordi rasen er kul, søt eller noe, men utifra aktivitetsbehov, gemytt slik at den passer til mitt liv og livsstil Anonymkode: 013ce...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå