Gå til innhold

Kan dere anbefale en øyekrem med anti-aldring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en god øyekrem som forebygger rynker. Er 33 år og har normal hudtype. Har dere noen tips? 

Anonymkode: 015a0...a85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elizabeth Arden PRO og Elixir har gode produkter med ingrediensene som virker og er gode. Elixir har mest aktive ingredienser. Er selv 33 og bruker produkter fra begge

Skrevet

Tusen takk for svar :) Da skal jeg prøve disse ut! 

ts

Skrevet

Er det kremer som passer til meg som er i midten av 40-årene og har litt poser under øynene og sånn også? (skal snart operere øynene og uten briller syns de litt trøtte øynene mine med poser bedre... vil gjerne ha de bort)

Anonymkode: eb319...001

Skrevet
4 hours ago, Almond said:

Elizabeth Arden PRO og Elixir har gode produkter med ingrediensene som virker og er gode. Elixir har mest aktive ingredienser. Er selv 33 og bruker produkter fra begge

Forresten, hvor kan man kjøpe Elixir-produkter på nettet? Var inne på elixircosmeceuticals.no, men så ikke noe sted jeg kan kjøpe dem der. 

TS

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det kremer som passer til meg som er i midten av 40-årene og har litt poser under øynene og sånn også? (skal snart operere øynene og uten briller syns de litt trøtte øynene mine med poser bedre... vil gjerne ha de bort)

Anonymkode: eb319...001

Ja absolutt 😊

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten, hvor kan man kjøpe Elixir-produkter på nettet? Var inne på elixircosmeceuticals.no, men så ikke noe sted jeg kan kjøpe dem der. 

TS

Her bestiller jeg

beths.no og beautyheaven.no

Skrevet
18 minutter siden, Almond said:

Her bestiller jeg

beths.no og beautyheaven.no

Takk skal du ha! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...