Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser reklame om den sminkefjernerkluten på Instagram hele tiden. Og alle digger den. 

Noen som har den og kan anbefale den eller ikke? Hvorfor ikke bare bruke en vanlig klut? 

Endret av Wonders
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tentke det samme, spurte på hudsalongen og de mente det bare var salgstriks og at man like godt kan bruke en vanlig vaskeklut, den vil vaske like «dypt» som de reklamerer med

• Liker 1
Skrevet

Føler de gnikker og gnur altfor mye for å orke å kjøpe den. Bruker heller vanlig sminkefjerner som ikke river og sliter i både hud og vipper. 

Skrevet

Alt på instagram er salgstriks. ALT ! Og for guds skyld aldri fall for fashion nova reklamene! Dårligere kvalitet skal man lete LENGE etter! Samme kvalitet som man får av plaggene til 25 kr på ebay. Gjennomsiktig syntetisk shit stoff.

Anonymkode: 60cc4...beb

Skrevet

Jeg har ikke prøvd akkurat den sminkekluten. Men jeg har en del sminkekluter fra Linda Johansen og en annen jeg fikk fra utlandet en gang, og de fungerer hvertfall. Hvis den er noe lignende de så fungerer den. De er supre til å fjerne mascara med blant annet. Behøver bare vann, og mascara blir borte med en gang, noe som er supert for meg, ettersom øynene mine blir såre av alle sminkefjernere jeg har prøvd, da jeg har veldig sensitive øyne. Behøver ikke gnikke noe, den fjerner det øyeblikkelig. 

Anonymkode: afdf3...645

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke prøvd akkurat den sminkekluten. Men jeg har en del sminkekluter fra Linda Johansen og en annen jeg fikk fra utlandet en gang, og de fungerer hvertfall. Hvis den er noe lignende de så fungerer den. De er supre til å fjerne mascara med blant annet. Behøver bare vann, og mascara blir borte med en gang, noe som er supert for meg, ettersom øynene mine blir såre av alle sminkefjernere jeg har prøvd, da jeg har veldig sensitive øyne. Behøver ikke gnikke noe, den fjerner det øyeblikkelig. 

Anonymkode: afdf3...645

Har du link til disse klutene?  :)

Skrevet

Bare tull. Du kan sikkert på ti til samme prisen på Europris. Eller tusen på Wish eller Ebay..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...