AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Del Skrevet 11. februar 2018 Hei.. Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle stille dette spørsmålet, så jeg prøver her! Greia er nemlig den at jeg har enn aldri så liten mistanke om at jeg kanskje er lesbisk.... Altså, når jeg snakker med min beste venn (på samme alder), får jeg en utrolig deilig følelse inni meg! Jeg får lyst til å være med henne hele tiden, og hun er alltid i tankene mine, jeg blir helt utslitt! Hun betyr såklart ganske mye for meg, men.. men.. er jeg virkelig lesbisk?! Hva tror dere?! Ps. hun er ikke lesbisk.. Anonymkode: d8006...f4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #2 Del Skrevet 12. februar 2018 Eneste måten vi kan finne ut av dette på er nok at du puler henne også filmer det og legger det ut her. Også kan vi vurdere om nytelsen ser reell ut. Anonymkode: 94290...8ab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #3 Del Skrevet 12. februar 2018 Er du tiltrukket av menn? Av andre kvinner? Det du skriver her er ikke noe grunnlag for å vurdere det, kanskje det bare er et svært nært vennskap. Anonymkode: 9ae1d...0ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Del Skrevet 13. februar 2018 Nei jeg tror ikke du er lesbisk eller tiltrukket av venninnen din. Anonymkode: 70a8a...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoldenLioness Skrevet 13. februar 2018 #5 Del Skrevet 13. februar 2018 På 11.2.2018 den 23.11, AnonymBruker skrev: Hei.. Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle stille dette spørsmålet, så jeg prøver her! Greia er nemlig den at jeg har enn aldri så liten mistanke om at jeg kanskje er lesbisk.... Altså, når jeg snakker med min beste venn (på samme alder), får jeg en utrolig deilig følelse inni meg! Jeg får lyst til å være med henne hele tiden, og hun er alltid i tankene mine, jeg blir helt utslitt! Hun betyr såklart ganske mye for meg, men.. men.. er jeg virkelig lesbisk?! Hva tror dere?! Ps. hun er ikke lesbisk.. Anonymkode: d8006...f4a Det er ikke sikkert. Det går an å bli forelsket i én person av samme kjønn uten at du generelt tenner eller forelsker deg i kvinner. Om du er lesbisk så tenner du kun på kvinner og ønsker kun seksuell og kjærlighet med kvinner. Du ka også være biseksuell. At du tenner på begge kjønn, men kun forelsker deg i motsatt kjønn. Du kan være bifil og forelske deg i begge kjønn. Føler du at du kunne giftet deg og fått barn med venninnen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewBoy Skrevet 27. februar 2018 #6 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) På 13.2.2018 den 13.09, GoldenLioness skrev: Du ka også være biseksuell. At du tenner på begge kjønn, men kun forelsker deg i motsatt kjønn. Du kan være bifil og forelske deg i begge kjønn. Ingen grunn til å gjøre dette vanskeligere enn det er. Bifil, bisexual internasjonalt kan både forelske seg og være seksuelt tiltrukket av samme og motsatt kjønn. At biseksuell skal bety noe annet i lille molbonorge er bare vas. Bifil = Biseksuell. Så ja kan absolutt være lesbisk eller bi. Endret 27. februar 2018 av NewBoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #7 Del Skrevet 27. februar 2018 På 12.2.2018 den 13.43, AnonymBruker skrev: Eneste måten vi kan finne ut av dette på er nok at du puler henne også filmer det og legger det ut her. Også kan vi vurdere om nytelsen ser reell ut. Anonymkode: 94290...8ab jeg ble kvalm faktisk Anonymkode: a3b8f...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #8 Del Skrevet 27. februar 2018 På 11.2.2018 den 23.11, AnonymBruker skrev: Hei.. Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle stille dette spørsmålet, så jeg prøver her! Greia er nemlig den at jeg har enn aldri så liten mistanke om at jeg kanskje er lesbisk.... Altså, når jeg snakker med min beste venn (på samme alder), får jeg en utrolig deilig følelse inni meg! Jeg får lyst til å være med henne hele tiden, og hun er alltid i tankene mine, jeg blir helt utslitt! Hun betyr såklart ganske mye for meg, men.. men.. er jeg virkelig lesbisk?! Hva tror dere?! Ps. hun er ikke lesbisk.. Anonymkode: d8006...f4a Om du føler at du blir forelsket i jenter og ikke i gutter så er du lesbisk. Bifil så blir du forelsket i begge. Man kan helle mot å foretrekke menn og kvinner. Er selv bi men heller mest mot å like kvinner! Anonymkode: a3b8f...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå