Gå til innhold

Jeg blir gal av maset til venninna mi - Men har hun rett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (23) dater for tiden en fyr (27) som jeg møtte på Tinder. Første date fant sted for ca. en måned siden, og har totalt vært på tre dater (både han og jeg har andre ting å fylle dagene med, særlig jeg har hatt det ganske hektisk). 

Vi har kontakt vi snapchat, utveksler stort sett et par snapper/chatter kanskje litt hver dag, men ikke noe voldsomt. Jeg får heller ikke panikk om jeg ikke hører noe en dag. 

Jeg har derimot en venninne (eller, "venninne") på samme alder som også dater en fyr på samme alder som min date. De har datet i to måneder, men har ennå ikke vært fysiske på noen måte (jeg og min date har så vidt kysset litt allerede), MEN: De har en snapchat streak på 66 dager og snapper/chatter masse hver dag, da.

Venninna mi maser og er kjempestressa over hvor lite kontakt jeg og min date har, og sammenligner med seg selv og sin date. Jeg er nå drittlei, for jeg har sagt så mange ganger at snapchataktiviteten oss i mellom er ikke det som betyr noe for meg. Orker heller ikke ha lange/mange samtaler over snapchat-chaten. I hvertfall ikke bare tørrprat. 

Men med maset hennes begynner jeg å lure, er jeg unormal? Bør jeg bekymre meg for at vi ikke har så mye kontakt når vi ikke er fysisk sammen? 

Anonymkode: 8961d...267

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forskjell på folk. 

Venninna di og daten liker masse Snap, du og din date foretrekker det annerledes. 

Jeg og min partner har vel snapet til hverandre totalt 3 ganger på 1 år. 

Du er ikke unormal!

• Liker 2
Skrevet

Du er ikke unormal

Anonymkode: 6cc1d...fa6

Skrevet

Nei, snapping eller chatting hver dag er mer enn nok allerede. Venninda di høres ut som en snapaddict på kokain

Anonymkode: 213d7...65d

Skrevet

Livet er mer enn SnapStreak, kan du si :D + at dere ikke er 14 år :D

Anonymkode: dba14...35a

• Liker 2
Skrevet

Noen bare er sånn. De skal ha daglig og ofte kontakt. De skal vite alt om livet fra fødsel til nå,dele passord og lese meldinger. Det er for min del ganske ekstremt.

Blir jeg sammen med noen så skal vi jo seff ha kontakt,men trenger det ikke hver dag. Trenger heller ikke vite hver bidige detalj om livet og ihvertfall ikke dele passord eller lese på noens mobil.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...