Gå til innhold

Rasister får underlivet til å tørke inn og derfor hater de kvinner og utlendinger enda mer fordi de aldri får seg noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn er det. Damer blir stikk motsatt av våt i fitta av rasister, så da får rasister seg aldri fitte, og da hater de kvinner og blir antifeminister, og utlendinger enda mer fordi de tror at det er pga utlendingene får all fitta her. De er flinke på å prøve å løse alt annet enn selve roten til problemet, nemlig at de er rasister og DET må endres, ikke feminismen eller utlendingspolitikken.

Anonymkode: 9d755...0ab

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel det samme gjelder jo rasistiske kvinner som hater utlendere. Sier vi stjeler deres norske menn m.m., prøver å utrydde den norske rasen. Har fått hets før fordi jeg er sammen med en europeisk mann, og kvinner som er sjalue kommer til han og sier jeg er thai hore (er ikke engang thai..) og han fortjener ekte kvinner som er høye og store pupper og barnet vårt vil få ape øyner. Poenget mitt er at rasisme skjer av begge kjønn, selv om jeg er enig at generelt rasistiske folk så er det menn som er majoriteten.

Anonymkode: e9f67...5e3

• Liker 4
Skrevet

Another twisted mind.

Anonymkode: 20afe...cfe

Skrevet

Ja, man skulle tro det, men stemmer ikke med virkeligheten :sjokkert: 

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Sånn er det. Damer blir stikk motsatt av våt i fitta av rasister, så da får rasister seg aldri fitte, og da hater de kvinner og blir antifeminister, og utlendinger enda mer fordi de tror at det er pga utlendingene får all fitta her. De er flinke på å prøve å løse alt annet enn selve roten til problemet, nemlig at de er rasister og DET må endres, ikke feminismen eller utlendingspolitikken.

Ja.... :sjenert:

Skrevet

Det blir jo bare flere og flere, så da må de vel ha funnet en annen måte å formere seg på.

Anonymkode: 959bb...f7b

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo bare flere og flere, så da må de vel ha funnet en annen måte å formere seg på.

Anonymkode: 959bb...f7b

Nei, det er de desperate lonerne som sliter med å være tilpass i andre grupper eller miljøer eller type mennesker, ikke får seg dame, sliter med å føle tilhørighet med venner og familie osv , og til slutt så konverterer de til rasister. De får ikke formert seg, og dør like ensomme som de var før de trodde at det å bli rasist var løsningen på problemene deres. 

Har dere noen gang sett demonstrasjonene til for eksempel Norwegian Defence Leauge? Det er sånne menn som ser ut som har blitt forlatt i skogen når de var små , et fåtall kler seg og ser ut litt bedre men de er jo redde bare solen kommer frem og gjør folk sommerbrune så da må de på med caps og vindjakke for ellers ser de ikke forskjell på hvem som er hvite nok og ikke huff! 
En smilte til meg en gang jeg gikk forbi en sånn demonstrasjon, huden var hvitere enn tennene! :fnise:

• Liker 1
Skrevet
På 11.2.2018 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Ville ikke formulert meg på akkurat denne måten, men du er nok inne på noe. Hvert fall når det gjelder verstingene. Vi har ofte sett det blant ekstremister, at de har fått noen dårlige erfaringer med gruppene de hater, og en oppvekst som ikke har vært helt enkel. De føler seg utilpass i samfunnet, hatet blir sterkere og de finner meningsfeller hvor de endelig opplever å bli tatt imot med åpne armer. Men med slike ekstreme holdninger så fortsetter man å støte mange fra seg og det blir en ond sirkel.

Anonymkode: afb45...819

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...