AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Jeg er som sagt i dpo land, og venter mensen om en uke. Fra ca. fredag denne uken har jeg merket økt utflod som er tykk og hvit, hatt vondt i korsryggen og hode, hatt bedre luktesans - var på hytten denne helgen hvor alkohol ble drikker, jeg luktet alkoholen ekstremt godt og ble kvalm av lukten så jeg orket ikke drikke. Jeg har også veldig mye luft i magen, så er oppblåst og fiser en del. Har også opplevd blod etter samleie, riktignok veldig, veldig lite. Kan dette være tegn til at spiren sitter eller er det for tidlig? Jeg er ca. 7/8 dpo. Anonymkode: 95935...ba9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 Graviditetssymptomer og pms er rimelig identiske... Du kan teste snart, fra 10 dpo burde du se noe Anonymkode: bd45b...88c
Gjest BethD Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 Du har jo tydelige symptomer men som sagt over kan det også være PMS. Vanskelig å vite. Spesielt når man er i DPO land. Hater det landet 😂
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 Akkurat nå, BethD skrev: Du har jo tydelige symptomer men som sagt over kan det også være PMS. Vanskelig å vite. Spesielt når man er i DPO land. Hater det landet 😂 Ah, jeg hater det selv! Har i tillegg lest at min og kjæresten sin «gode dag» innenfor stjernetegn skal være den 18, da jeg forventer mensen. Dagene går så sakte! Er du i dpo land du også? Anonymkode: 95935...ba9
Gjest BethD Skrevet 12. februar 2018 #5 Skrevet 12. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ah, jeg hater det selv! Har i tillegg lest at min og kjæresten sin «gode dag» innenfor stjernetegn skal være den 18, da jeg forventer mensen. Dagene går så sakte! Er du i dpo land du også? Anonymkode: 95935...ba9 Ja, vet godt hvordan du har det ! Håper det er en liten som gir deg symptomene og ikke mensen ☺️ Nei jeg venter på EL sånn at jeg kan havne der 😂
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #6 Skrevet 12. februar 2018 4 minutter siden, BethD skrev: Ja, vet godt hvordan du har det ! Håper det er en liten som gir deg symptomene og ikke mensen ☺️ Nei jeg venter på EL sånn at jeg kan havne der 😂 Ja, får håpe det 😊 Får håpe blir en liteb spire hos deg snart 😊 Anonymkode: 95935...ba9
mika2 Skrevet 12. februar 2018 #7 Skrevet 12. februar 2018 vi prøver for første gang, og plutselig legger man merke til alle symptomer... Jeg tar meg stadig i å tenke at dette må jo være, selvom jeg vet at jeg har hatt akkurat de samme symptomene før, som PMS... Det går sakte frem mot IKM og evt test...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå