AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Mistenker han liker eks kona enda. De bor enda i samme bygg et år etter brudd. Tenkte gi han litt tid, men har datet han i 3 mnd og han har ingen planer om å flytte ut fordi det er så synd på henne fordi hun ikke får råd å kjøpe hus enda. Visstnok. De har felles barn. Bør jeg avslutte dette? Er jo godt selskap i han så føles litt skremmende ut. Anonymkode: ec44f...6e2
Gjest O.G. Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 TS. Når han sier Sitat Han vil ikke inn i noe seriøst Hører du ikke da at det han sier er "Vil ikke inn i noe seriøst med deg?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mistenker han liker eks kona enda. De bor enda i samme bygg et år etter brudd. Tenkte gi han litt tid, men har datet han i 3 mnd og han har ingen planer om å flytte ut fordi det er så synd på henne fordi hun ikke får råd å kjøpe hus enda. Visstnok. De har felles barn. Bør jeg avslutte dette? Er jo godt selskap i han så føles litt skremmende ut. Anonymkode: ec44f...6e2 Som føles skremmende UT.??? Ting føles ikke .......ut. Ting føles . Ting SER ut. Anonymkode: a2122...41a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 Ganske åpenbart at dette ikke kommer til å gå noen vei. Dump ham og finn noen som faktisk vil ha deg. Anonymkode: e95f6...d1b 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #5 Skrevet 11. februar 2018 3 minutter siden, O.G. skrev: TS. Når han sier Hører du ikke da at det han sier er "Vil ikke inn i noe seriøst med deg? Jo egentlig:) Vet ikke hvorfor jeg gidder. Eller han sa: " Er ikke klar for å rushe inn i noe". Det er jo det samme i grunnen Anonymkode: ec44f...6e2
Gjest O.G. Skrevet 11. februar 2018 #6 Skrevet 11. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo egentlig:) Vet ikke hvorfor jeg gidder. Eller han sa: " Er ikke klar for å rushe inn i noe". Det er jo det samme i grunnen Anonymkode: ec44f...6e2 Jeg har selv fått den beskjeden der, og det jeg gjorde var at jeg rett og slett bare kuttet ut sexen, men ikke det sosiale med ham, gikk ut med en annen fyr og da kom spørsmålet om hvorfor jeg traff andre og jeg svarte at siden han ikke var interessert i noe forhold og jeg ikke ville presse ham, så ville jeg utvide min horisont å se hva ellers av menn var det der ute. Han ble snørt ja, for han hadde sett for seg en leverandør av sex som ikke krevde noe, men den gangen ei.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #7 Skrevet 11. februar 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske åpenbart at dette ikke kommer til å gå noen vei. Dump ham og finn noen som faktisk vil ha deg. Anonymkode: e95f6...d1b Signerer dette Anonymkode: fe100...a8c 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #8 Skrevet 11. februar 2018 14 minutter siden, O.G. skrev: Jeg har selv fått den beskjeden der, og det jeg gjorde var at jeg rett og slett bare kuttet ut sexen, men ikke det sosiale med ham, gikk ut med en annen fyr og da kom spørsmålet om hvorfor jeg traff andre og jeg svarte at siden han ikke var interessert i noe forhold og jeg ikke ville presse ham, så ville jeg utvide min horisont å se hva ellers av menn var det der ute. Han ble snørt ja, for han hadde sett for seg en leverandør av sex som ikke krevde noe, men den gangen ei. Kan jo gjøre det samme. Mye yngre enn han, og ser nå okei ut😌😂 Er det innafor å treffe andre?! Når noen sier akkurat det, så vil vel vedkommende kun ha sex? Anonymkode: ec44f...6e2 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #9 Skrevet 11. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan jo gjøre det samme. Mye yngre enn han, og ser nå okei ut😌😂 Er det innafor å treffe andre?! Når noen sier akkurat det, så vil vel vedkommende kun ha sex? Anonymkode: ec44f...6e2 Han sier han liker meg. Men menn sier vel mye rart for et ligg. Anonymkode: ec44f...6e2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #10 Skrevet 11. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan jo gjøre det samme. Mye yngre enn han, og ser nå okei ut😌😂 Er det innafor å treffe andre?! Når noen sier akkurat det, så vil vel vedkommende kun ha sex? Anonymkode: ec44f...6e2 Helt innafor og smart! Anonymkode: 44dc4...af0
Gjest O.G. Skrevet 11. februar 2018 #11 Skrevet 11. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan jo gjøre det samme. Mye yngre enn han, og ser nå okei ut😌😂 Er det innafor å treffe andre?! Anonymkode: ec44f...6e2 Ja, dere er jo ikke ilag siden han ikke vil ha noe seriøst og du skal jo ikke sitte der og spille på klitten å vente på at han kanskje ombestemmer seg og blir ilag med deg. Du skal leve eiga liv og prøve å finne en mann som vil ha forhold med deg. Sitat Når noen sier akkurat det, så vil vel vedkommende kun ha sex? Det er min erfaring i hvertfall.
bortebra Skrevet 11. februar 2018 #12 Skrevet 11. februar 2018 Hvis du klarer å avslutte det, så er nok det sunnest i lengden. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #13 Skrevet 11. februar 2018 Du kan treffe andre menn også om du ønsker det, men da bør du være ærlig mot alle parter om dette. Ellers vil nok det lureste være å kutte helt med denne mannen, så får han heller kontakte deg når han er klar for eller ønsker det samme som deg. Han høres ikke ferdig ut med eksen, og når de da er bundet for livet gjennom barnet ville jeg vært veldig forsiktig og ikke hatt for store forhåpninger. Det er en grei ting at man ikke ønsker forhold, men han bør være mer tydelig på det, men da er han vel redd for at du stikker av. Han ønsker alle fordelene et forhold gir, men ingen forpliktelser. Jeg gikk på den smellen for ikke så lenge siden, men var for forelsket til å se det klart og tydelig. Ta deg et lite skritt tilbake og tenk over hele situasjonen. Anonymkode: 5a0f0...346
Gjest O.G. Skrevet 11. februar 2018 #14 Skrevet 11. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan treffe andre menn også om du ønsker det, men da bør du være ærlig mot alle parter om dette. Ellers vil nok det lureste være å kutte helt med denne mannen, så får han heller kontakte deg når han er klar for eller ønsker det samme som deg. Han høres ikke ferdig ut med eksen, og når de da er bundet for livet gjennom barnet ville jeg vært veldig forsiktig og ikke hatt for store forhåpninger. Det er en grei ting at man ikke ønsker forhold, men han bør være mer tydelig på det, men da er han vel redd for at du stikker av. Han ønsker alle fordelene et forhold gir, men ingen forpliktelser. Jeg gikk på den smellen for ikke så lenge siden, men var for forelsket til å se det klart og tydelig. Ta deg et lite skritt tilbake og tenk over hele situasjonen. Anonymkode: 5a0f0...346 Ts trenger ikke en skit siden denne mannen ikke er ærlig med henne og hun trenger heller ikke å si noe til den andre mannen/mennene før det eventuelt blir noe seriøst med dem. Før det så må hun utforske sine muligheter. Hvis det blir noe seriøst med en annen mann er det bare å kutte ut denne fyren som ikke vil ha noe seriøst, men så gjerne vil pule. Han holder nemlig på sånn fordi han tror Ts ikke har andre muligheter/vil finne seg i skiten hans.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #15 Skrevet 11. februar 2018 Må i tillegg tilføye: - Har kun EN gang gjort noe utenfor husets vegger på kvelden (en middag, på 3 mnd). Første gang gikk vi tur, andre gang en kaffe. Virker ikke som han gidder skaffe barnepass heller... - Siden han jobber turnus skal han ha en uke barnefri, men siden han bor i samme hus som xn går ungene fritt.. Jeg tror han er en kjempeflink pappa da. - Skulle kjøre han til flyplassen en dag, men dagen før ringte han og sa jeg ikke trengte. Eksen skulle uansett samme vei, samme tid.. Anonymkode: ec44f...6e2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #16 Skrevet 11. februar 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mistenker han liker eks kona enda. De bor enda i samme bygg et år etter brudd. Tenkte gi han litt tid, men har datet han i 3 mnd og han har ingen planer om å flytte ut fordi det er så synd på henne fordi hun ikke får råd å kjøpe hus enda. Visstnok. De har felles barn. Bør jeg avslutte dette? Er jo godt selskap i han så føles litt skremmende ut. Anonymkode: ec44f...6e2 Nei han liker ikke eks kona... Det er derfor han dater fordi han liker andre. Grunnen til at han ikke vil inn i noe seriøst er rett og slett fordi han ikke er interessert i akkurat DEG og han har dårlige erfaringer fra eks kona som sikkert ikke var så god. Anonymkode: bb0f0...f51 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #17 Skrevet 11. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei han liker ikke eks kona... Det er derfor han dater fordi han liker andre. Grunnen til at han ikke vil inn i noe seriøst er rett og slett fordi han ikke er interessert i akkurat DEG og han har dårlige erfaringer fra eks kona som sikkert ikke var så god. Anonymkode: bb0f0...f51 Men jeg er god nok for sex og selskap da tydeligvis! Takk for et oppløftende og ærlig svar. Anonymkode: ec44f...6e2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #18 Skrevet 11. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men jeg er god nok for sex og selskap da tydeligvis! Takk for et oppløftende og ærlig svar. Anonymkode: ec44f...6e2 Gir han god sex ? Behandler han deg bra ellers ? Da kan du jo nyte benefiten. Et ligg og nærhet gir mye det også. Anonymkode: bb0f0...f51
Gjest O.G. Skrevet 11. februar 2018 #19 Skrevet 11. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må i tillegg tilføye: - Har kun EN gang gjort noe utenfor husets vegger på kvelden (en middag, på 3 mnd). Første gang gikk vi tur, andre gang en kaffe. Virker ikke som han gidder skaffe barnepass heller... - Siden han jobber turnus skal han ha en uke barnefri, men siden han bor i samme hus som xn går ungene fritt.. Jeg tror han er en kjempeflink pappa da. - Skulle kjøre han til flyplassen en dag, men dagen før ringte han og sa jeg ikke trengte. Eksen skulle uansett samme vei, samme tid.. Anonymkode: ec44f...6e2 Han gjør så lite som mulig og du gir og gir og gir? 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg er god nok for sex og selskap da tydeligvis! Takk for et oppløftende og ærlig svar. Anonymkode: ec44f...6e2 Det ser sånn ut ja. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gir han god sex ? Behandler han deg bra ellers ? Da kan du jo nyte benefiten. Et ligg og nærhet gir mye det også. Anonymkode: bb0f0...f51 Uansett hvor god sexen er, det er akkurat der Ts skal knipe igjen. Hvorfor skal hun gi og gi og ikke få tryggheten ved forhold tilbake? Han må gi henne noe, for det gagner ikke ei dame å ha sex med en fyr hun kan tenke seg noe mer med.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #20 Skrevet 11. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gir han god sex ? Behandler han deg bra ellers ? Da kan du jo nyte benefiten. Et ligg og nærhet gir mye det også. Anonymkode: bb0f0...f51 Det kan jeg få hvor som helst. Er en kvinne i min beste alder, under 30 år😊 Jeg kaster ikke vekk flere mnd på kun sex Anonymkode: ec44f...6e2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå