AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Hei, er i et langdistanseforhold og vil gjerne høre fra andre som dominerer menn via chat. Én ting er å gjøre det i senga, men noe annet er å ydmyke ham over tekst/videochat.. Pleier å få ham til å helle vann på seg selv, ta bilder i pinlige stillinger, finne på pinlige kallenavn til seg selv ++.. Noen forslag til hva jeg kan få slaven min til å gjøre? Anonymkode: f939c...c44
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 Jeg får min til å leke med rumpa si, må ri dildo for eks. Anonymkode: ebce4...52e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Gå bort til vinduet å blotte seg selv Tisse seg selv i buksene - gjerne offentlig Leke med rumpehullet og sende bilder Gå med buttplugg på butikken Helle isbiter nedi bokseren og måtte vise mini etterpå Klyper på niplene Kalle seg selv ynkelige ting Krype Vise rumpehullet frem for deg Gå med stringtruse Deilig? Hva har du gått han til å gjøre i det siste? Hvor går grensen? Anonymkode: e723f...3d6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Gå bort til vinduet å blotte seg selv Tisse seg selv i buksene - gjerne offentlig Leke med rumpehullet og sende bilder Gå med buttplugg på butikken Helle isbiter nedi bokseren og måtte vise mini etterpå Klyper på niplene Kalle seg selv ynkelige ting Krype Vise rumpehullet frem for deg Gå med stringtruse Deilig? Hva har du gått han til å gjøre i det siste? Hvor går grensen? Anonymkode: e723f...3d6 Gode forslag. Gjort en del av dem allerede. Kan selvsagt kjøre ny runde, men liker å overraske ham litt. Har fått ham til å spise sitt eget cum, både med skje fra skål og sprute inn i egen munn mens han stod på hodet langs veggen. Brukt klesklyper en del. Fått ham til å bruke stringtruser jeg har lagt igjen hos ham.. Deilig å være sjef Anonymkode: f939c...c44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå