Gå til innhold

Dere som er I MOT abort, hva hadde du gjort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvis du ble gravid med din egen bror? 

La oss si at din far hadde en sønn han ikke var klar over. Du blir gravid med sønnen hans. Sannheten kommer så frem. Tar du da abort?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du i den situasjonen... 

Anonymkode: 0f743...f48

• Liker 4
Skrevet

Det er endel hypotetiske situasjoner som er for søkte til å klare å gi et ærlig svar, for de ærlige svarene er vel "øh, vet ikke". 

Dette er en av dem. 

Litt sånn, hvis du sitter fast i en fjellhule, ville du skåret av deg armen for å spise den om du hadde overlevd av det? En søkt situasjon, hvordan vet man at dette er det som skal til for å overleve? Hvordan sikre seg mot infeksjoner og blodtapmsom krever masse hvile og væsketilførsel? Og mental tilstand. Man vet ikke. 

Aner ikke. 

Anonymkode: eed90...27b

• Liker 3
Skrevet

Abort, selvsagt. 

Anonymkode: 1701f...ace

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du i den situasjonen... 

Anonymkode: 0f743...f48

Nei

Skrevet

Hvordan vet «du» at det er fars sønn om han ikke vet det selv? Hørtes rart ut. Hva er opplegget her?

Skrevet

Nei. Barnet er helt uskyldig.

Anonymkode: 307d2...6d0

• Liker 1
Skrevet

Barnet har ikke gjort noe for å ikke fortjene livet uansett. Grusom situasjon, MEN hadde ikke tatt abort. Hvilken rett hadde jeg hatt til å bestemme at et annet menneske skal dø?

Anonymkode: 9bff0...c9d

Skrevet

Jeg er for selvbestemt abort. Selv ville jeg ikke tatt abort uten at det var noe galt med barnet. I dette tilfellet hadde jeg tatt abort, jeg hadde ikke hatt samvittighet til å født et barn som jeg både var mor og tante til. 

Kjenner til et tilfelle der en hadde sex med en som var hans halvbror, i dette tilfellet så var det jo ingen mulighet for graviditet men det kødda skikkelig med hodet hans etterpå. Ville ikke utsatt et barn for noe slikt.

Skrevet

Hadde tatt abort.

Anonymkode: 9ed3d...0f4

Skrevet

Ved førstegenerasjons incest er risikoene relativt lave.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke imot abort men skal bare si at jeg hadde uansett tatt abort i det tilfellet, fordi barnet kommer til å få problemer og slite gjennom livet

Anonymkode: 09cd5...93a

Skrevet
3 timer siden, JuliaKepler skrev:

...hvis du ble gravid med din egen bror? 

La oss si at din far hadde en sønn han ikke var klar over. Du blir gravid med sønnen hans. Sannheten kommer så frem. Tar du da abort?

:sjokkbla:

• Liker 1
Skrevet

Ja, fordi det går under innavl, og kan gi skader på barnet. Hadde aldri tatt sjansen på det. 

Anonymkode: c29f6...07a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...