Gjest Leli7 Skrevet 1. mai 2022 #1761 Skrevet 1. mai 2022 Ranunkelen skrev (1 time siden): Får Chris også utdrikningslag? Det er vel opp til kompisene/forloveren hans. Men har var vel ikke gravid i sjette måned sist, så han fikk sikkert utdrikningslag da😊
Tough cookie Skrevet 1. mai 2022 #1762 Skrevet 1. mai 2022 (endret) LysOgVarme skrev (På 3.3.2022 den 13.05): Hvem som er barnevakt har ikke vi noe med. Mener du vi skal offentliggjør navnet på barnevakten her på KG? Jeg har ikke noe behov for å få vite navnet på barnevakten, men jeg bare lurte på om de hadde familie til å passe barna hver gang Endret 1. mai 2022 av Tough cookie 2
Kollontaj Skrevet 1. mai 2022 #1763 Skrevet 1. mai 2022 Er dere seriøse? De skal gifte seg på nytt og ha utdrikningslag? 😳😳😳 Skjønner at dette skal skape innhold og omtale for dem, men det er faktisk helt ko-ko. Fullstendig. 28 6
Aidensfield Skrevet 1. mai 2022 #1764 Skrevet 1. mai 2022 Kollontaj skrev (23 minutter siden): Er dere seriøse? De skal gifte seg på nytt og ha utdrikningslag? 😳😳😳 Skjønner at dette skal skape innhold og omtale for dem, men det er faktisk helt ko-ko. Fullstendig. Jeg skjønner ikke poenget med og bruke en haug med penger for å gifte seg på nytt.. Jeg er gift og min mann har spurt om vi skal fornye ekteskapsløftene.. Men har sagt at de pengene bruker jeg på andre ting. Vi er jo gift 4
Gjest Leli7 Skrevet 1. mai 2022 #1765 Skrevet 1. mai 2022 Aidensfield skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner ikke poenget med og bruke en haug med penger for å gifte seg på nytt.. Jeg er gift og min mann har spurt om vi skal fornye ekteskapsløftene.. Men har sagt at de pengene bruker jeg på andre ting. Vi er jo gift Da er det det som er riktig for dere. For Monica og Chris er det riktig å bruke penger på å fornye ekteskapsløftene.
Flettfrid Skrevet 1. mai 2022 #1766 Skrevet 1. mai 2022 Aidensfield skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner ikke poenget med og bruke en haug med penger for å gifte seg på nytt.. Jeg er gift og min mann har spurt om vi skal fornye ekteskapsløftene.. Men har sagt at de pengene bruker jeg på andre ting. Vi er jo gift Alt for å skape underholdning på Bloggerne. De er så kjedelige og A4 at de måtte finne på noe for å fenge og få bli med i en sesong til 23
Aidensfield Skrevet 1. mai 2022 #1767 Skrevet 1. mai 2022 Flettfrid skrev (13 minutter siden): Alt for å skape underholdning på Bloggerne. De er så kjedelige og A4 at de måtte finne på noe for å fenge og få bli med i en sesong til Snakk om og selge både ekteskap og barna for og få blest om seg selv. 16 4
Nussepus Skrevet 1. mai 2022 #1768 Skrevet 1. mai 2022 Leli7 skrev (26 minutter siden): Da er det det som er riktig for dere. For Monica og Chris er det riktig å bruke penger på å fornye ekteskapsløftene. Og det er nå greit. Men å ha nytt utdrikningslag er så utrolig Harry at man blir flau av å se på. 21
Gjest Leli7 Skrevet 1. mai 2022 #1769 Skrevet 1. mai 2022 Nussepus skrev (55 minutter siden): Og det er nå greit. Men å ha nytt utdrikningslag er så utrolig Harry at man blir flau av å se på. Det er vel fordi hun ikke hadde et ordentlig utdrikningslags sist. Og hvis det er så flaut å se på, sa kan du la være.
pøbelsara Skrevet 1. mai 2022 #1770 Skrevet 1. mai 2022 Leli7 skrev (1 time siden): Da er det det som er riktig for dere. For Monica og Chris er det riktig å bruke penger på å fornye ekteskapsløftene. De får jo betalt for å gjøre det. De lager innhold til sine some-kanaler. 7
Aidensfield Skrevet 1. mai 2022 #1771 Skrevet 1. mai 2022 pøbelsara skrev (1 time siden): De får jo betalt for å gjøre det. De lager innhold til sine some-kanaler. Og selv på SoMe kanalen familien nyhus blir det postet videoer av glade barn og mor på fylla med venninner i skjønn forening.. Jeg er ikke prippen altså og tar ett glass vin med barna tilstede. Men må man ha masse alkohol på en familiekanal? 8 1
Meg.no Skrevet 1. mai 2022 #1772 Skrevet 1. mai 2022 19 minutter siden, Aidensfield said: Og selv på SoMe kanalen familien nyhus blir det postet videoer av glade barn og mor på fylla med venninner i skjønn forening.. Jeg er ikke prippen altså og tar ett glass vin med barna tilstede. Men må man ha masse alkohol på en familiekanal? Til glede eller provokasjon, de viser det folk vil se. Det er deres forretning. Noen damer som spiser middag, synger og tar seg en drink. Er det vi ser. Tåler man ikke dette, vil jeg påstå man har et anstrengt forhold til alkohol. 4
Orly Skrevet 1. mai 2022 #1773 Skrevet 1. mai 2022 Kollontaj skrev (4 timer siden): Er dere seriøse? De skal gifte seg på nytt og ha utdrikningslag? 😳😳😳 Skjønner at dette skal skape innhold og omtale for dem, men det er faktisk helt ko-ko. Fullstendig. Helt greit å gifte seg en gang til eller fornye løftene, flere som gjør det, men utdrikningslag er bare rart 6
Kollontaj Skrevet 1. mai 2022 #1774 Skrevet 1. mai 2022 Leli7 skrev (4 timer siden): Da er det det som er riktig for dere. For Monica og Chris er det riktig å bruke penger på å fornye ekteskapsløftene. Tjene penger, mener du. 6
Aidensfield Skrevet 1. mai 2022 #1775 Skrevet 1. mai 2022 Meg.no skrev (2 timer siden): Til glede eller provokasjon, de viser det folk vil se. Det er deres forretning. Noen damer som spiser middag, synger og tar seg en drink. Er det vi ser. Tåler man ikke dette, vil jeg påstå man har et anstrengt forhold til alkohol. Jeg har overhode ikke ett anstrengt forhold til alkohol.. Men jeg synes ikke noe om og dele masse alkohol og festing i SoMe kanaler til mor, far, familie hvor det settes stort fokus på å ha barna sine i. Å dette gjelder ikke bare dette paret. Har forøvrig en del venner på instagram, facebook og snapchat men har til gode og se dette hos de vennene som har barn. 2
kremen Skrevet 1. mai 2022 #1776 Skrevet 1. mai 2022 (endret) pøbelsara skrev (5 timer siden): De får jo betalt for å gjøre det. De lager innhold til sine some-kanaler. Endret 1. mai 2022 av kremen .
Innsidenut Skrevet 1. mai 2022 #1777 Skrevet 1. mai 2022 Hvordan fungerer dette med å fornye giftemålet? De skal gifte seg på nytt i Barcelona da, men går de fortsatt opp «kirkegulvet» mot mannen også er det prest og hele pakken? Og er det ikke rart Monica har Sara som forlovede? Hva med den opprinnelige forlover? Syntes det er merkelig å bytte det jeg da. Kan jo være Monica og sin opprinnelige forlover ikke er venner lengre. Og er det slik at man ikke er mer gift etter 10 år og derfor fornyer? Man blir jo ikke mer gift ved å gifte seg på nytt. Skjønner ikke dette. 10
Kaffeskål! Skrevet 1. mai 2022 #1778 Skrevet 1. mai 2022 Helt forferdelige solbriller Chris har! Virkelig ukledelige 🥴
Meadow Skrevet 2. mai 2022 #1779 Skrevet 2. mai 2022 Innsidenut skrev (7 timer siden): Hvordan fungerer dette med å fornye giftemålet? De skal gifte seg på nytt i Barcelona da, men går de fortsatt opp «kirkegulvet» mot mannen også er det prest og hele pakken? Og er det ikke rart Monica har Sara som forlovede? Hva med den opprinnelige forlover? Syntes det er merkelig å bytte det jeg da. Kan jo være Monica og sin opprinnelige forlover ikke er venner lengre. Og er det slik at man ikke er mer gift etter 10 år og derfor fornyer? Man blir jo ikke mer gift ved å gifte seg på nytt. Skjønner ikke dette. Jeg tror at dette egentlig er en amerikansk greie, (kompetansen min her er alt for mange episoder Say yes to the dress), der de fornyer ekteskapsløftene (som ikke er vanlig å ha i Norge, de fleste har standard innhold/liturgi). Man gifter seg ikke på nytt, og trenger da egentlig ikke forlover (vitner) heller. Men, man kan sikkert gjøre som man vil. Jeg synes det er fjolleri. 12
Tiara07 Skrevet 2. mai 2022 #1780 Skrevet 2. mai 2022 Leli7 skrev (22 timer siden): Da er det det som er riktig for dere. For Monica og Chris er det riktig å bruke penger på å fornye ekteskapsløftene. Sånn at de tjener enda mer penger 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå