pøbelsara Skrevet 26. januar 2022 #1661 Skrevet 26. januar 2022 Aidensfield skrev (2 timer siden): Ja.. Men allikevel er familien nyhus verre Denne tråden handler om CBE og hennes virksomhet. Det er jammen ille nok, selv om andre er enda verre. I går delte hun hvilke dager det eldste barnet har fritidsaktiviteter og hvilke dager yngste ikke har. 4 1
snute Skrevet 26. januar 2022 #1662 Skrevet 26. januar 2022 Uansett om det er skadelig eller ikke, så må det jo være bedre for barna om ikke så mye blir delt. Kan ikke skjønne hvordan all denne eksponeringen kan være til barnas beste. 6
Orly Skrevet 26. januar 2022 #1663 Skrevet 26. januar 2022 pøbelsara skrev (2 timer siden): Denne tråden handler om CBE og hennes virksomhet. Det er jammen ille nok, selv om andre er enda verre. I går delte hun hvilke dager det eldste barnet har fritidsaktiviteter og hvilke dager yngste ikke har. Denne tråden handler da ikke om CBE 8
pøbelsara Skrevet 26. januar 2022 #1664 Skrevet 26. januar 2022 Orly skrev (1 time siden): Denne tråden handler da ikke om CBE Helt riktig, og helt feil av meg. Når det er bragt på det rene, vil jeg påpeke at whataboutism er ganske ræva debatt-teknikk uansett. At noen andre også er ille, gjør ikke barneeksboneringen til verken Nyhus- eller Eriksen-familiene noe bedre. Det er ugreit å eksponere små barn på den måten. Uetisk, ufint, uklokt. 7 1
Aidensfield Skrevet 26. januar 2022 #1665 Skrevet 26. januar 2022 pøbelsara skrev (3 timer siden): Helt riktig, og helt feil av meg. Når det er bragt på det rene, vil jeg påpeke at whataboutism er ganske ræva debatt-teknikk uansett. At noen andre også er ille, gjør ikke barneeksboneringen til verken Nyhus- eller Eriksen-familiene noe bedre. Det er ugreit å eksponere små barn på den måten. Uetisk, ufint, uklokt. Jeg er så klart enig med deg.. Men skulle ønske flere satte litt søkelys på denne eksponering på andre influencere enn bare CBE.. Jo mere søkelys på de alle jo bedre 1
Mrshopalot Skrevet 31. januar 2022 #1666 Skrevet 31. januar 2022 Har nettopp sett dagens episode av Bloggerne. Hva er det Morten Dalhaug egentlig har imot Monica?? Kjente de hverandre fra før eller noe sånt? Han er vel en PH-deltager, så skjønner ikke hvorfor han plutselig går etter Monica og mannen på den måten? Fikk skikkelig vondt av henne da hun prøvde å konfrontere han 3
Gjest LysOgVarme Skrevet 31. januar 2022 #1667 Skrevet 31. januar 2022 Mrshopalot skrev (6 minutter siden): Har nettopp sett dagens episode av Bloggerne. Hva er det Morten Dalhaug egentlig har imot Monica?? Kjente de hverandre fra før eller noe sånt? Han er vel en PH-deltager, så skjønner ikke hvorfor han plutselig går etter Monica og mannen på den måten? Fikk skikkelig vondt av henne da hun prøvde å konfrontere han Var det ikke han som påstår de har kjøpt følgere? Og hang dem ut med påstand om dette? Ufint uansett når han ikke har bevis på det.
Mrshopalot Skrevet 31. januar 2022 #1668 Skrevet 31. januar 2022 LysOgVarme skrev (Akkurat nå): Var det ikke han som påstår de har kjøpt følgere? Og hang dem ut med påstand om dette? Ufint uansett når han ikke har bevis på det. Jo stemmer. Men hvor kom det fra? Forstår ikke hvorfor han helt uten videre gikk i strupen på henne og anklagde henne for det.. 2
Gjest LysOgVarme Skrevet 31. januar 2022 #1669 Skrevet 31. januar 2022 Mrshopalot skrev (Akkurat nå): Jo stemmer. Men hvor kom det fra? Forstår ikke hvorfor han helt uten videre gikk i strupen på henne og anklagde henne for det.. Jeg har heller aldri skjønt hvorfor han gjorde det. En av årsakene var mange følgere og at flere var utenlandske.
Rosatoast Skrevet 31. januar 2022 #1670 Skrevet 31. januar 2022 Janis1980 skrev (På 22.1.2022 den 18.34): Jeg prøver å finne barn i Norge som har vært utsatt for eksponering som har fått problemer med det i ettertid: jeg har enda ikke funnet noen saker. Det virker som om barn som vokser opp i sosiale medier heller velger samme vei selv? Og det må vel bety at det ikke er så ille som mange her vil ha det til? Det finnes noen tilfeller i det store utland der det er et noen som har et overdrevet bruk av barn for å få millioner av følgere, men det er stor forskjell på lille Norge som har like mange innbyggere som en hytteby i Usa. Det kan vel ikke være noen statistikk på dette enda, da sosiale medier og smartphone har hatt svært liten levetid til nå. Annen form for eksponering er via papparazi, som svært få barn blir utsatt for. Dette er et helt nytt fenomen. 1
Gjest LysOgVarme Skrevet 31. januar 2022 #1671 Skrevet 31. januar 2022 Monica er hissig på snap idag. Bare så det tordner ut øynene på henne.
Kollontaj Skrevet 31. januar 2022 #1672 Skrevet 31. januar 2022 LysOgVarme skrev (50 minutter siden): Monica er hissig på snap idag. Bare så det tordner ut øynene på henne. Har ikke sett det, men er jo en del av influencerstrategien. Leirbål og «oss og dem». «Dem» er slemme kritikere og annet fanteri. 9
Sol Rampelyset Skrevet 31. januar 2022 #1673 Skrevet 31. januar 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin.
Spyflua Skrevet 31. januar 2022 #1674 Skrevet 31. januar 2022 Og fra snap i dag er det gnål om urettferdighet og mobbing. Få hodet ut av ræva Monica, og se hva som skjer i verden. Det du skisserer er en ikke sak. Blir man sånn av å gå rundt i sin egen bloggsfære, så bør man søke input andre steder. 13
Tulla25j Skrevet 1. februar 2022 #1675 Skrevet 1. februar 2022 Så flau episode.. for all del kjedelig å bli anklaget for ting, men «det har vært så tøft det vi har stått i» blir litt for dumt. Da har du opplevd lite i livet altså 🙈 Blokk de og gå videre istedet! 20
Tulla25j Skrevet 1. februar 2022 #1676 Skrevet 1. februar 2022 Tulla25j skrev (5 minutter siden): Så flau episode.. for all del kjedelig å bli anklaget for ting, men «det har vært så tøft det vi har stått i» blir litt for dumt. Da har du opplevd lite i livet altså 🙈 Blokk de og gå videre istedet! Skrev dette før jeg så hele episoden.. uff får vondt av det greien.. hvorfor ta det der? Uff må være flaut for de rundt! «vi er ikke drama» 🙈 3
Velinda Skrevet 1. februar 2022 #1677 Skrevet 1. februar 2022 dagens episode er kjempe flau,hun er jo totalt blotta for sosiale antenner,stakkars mann....og barn som om noen år detter over klippet hvor "mutteren"virkelig kliner til🙊 16
Jordbærkake34532 Skrevet 1. februar 2022 #1678 Skrevet 1. februar 2022 Forstår det er kjipt å bli anklaget for noe som ikke stemmer, men å springe bort til noen på et offentlig event når det står masse folk rundt og med et kamerateam på slep, trodde hun virkelig det skulle bli en ordentlig samtale av det? Enda mer pinlig med det når hun stod å skreik på de. Er det ikke nok å bare poste skjermbilde at man ikke lyver? 23
MiominMio Skrevet 1. februar 2022 #1679 Skrevet 1. februar 2022 Skjønner at det svir å bli kritisert og ja noe er nok veldig usaklig, men familien Nyhus har tatt en veldig stor avgjørelse på vegne av seg og ikke minst sine barn om å eksponere og selge for at det er verdt. DET er hva folk flest henger seg opp i. Hadde de styrt på kun som et vanlig par og utelatt barna tror jeg jammen de hadde sluppet unna mye kritikk. Jeg er ikke for å kalle noen for navn etc. det synes jeg blir lavmål, men her må Nyhus familien ta ansvar selv. Blottet for selvinnsikt er de og lever i sin egen "lykkelige" boble utad. 19 1
Fju Skrevet 1. februar 2022 #1680 Skrevet 1. februar 2022 Jeg syntes hun hadde et godt poeng da hun sa at denne fyren måtte tåle å bli konfrontert ansikt til ansikt for påstandene sine. Ut fra det som ble vist på TV ble han temmelig svar skyldig og framsto veldig tafatt. Jeg kjenner ikke Monica gjennom annet enn et par episoder av Bloggerne, men hun framstår ikke særlig genuin. Det har ingenting å gjøre med at hun er smilende og "sprudlende". Jeg kjenner plenty av smilende og sprudlende folk som samtidig framstår som "ekte". Virker som det er dissonans mellom det hun føler og det hun prøver å framstå som. Jeg syntes det var flott at hun skjelte ut han fyren, selv om hun lagde en scene. Men selv da klarte hun ikke helt å legge vekk det påklistra smilet. Ellers får jeg oppriktig vondt i meg av å se deltakerne på Vixen. Det virker ikke som om noen av dem har det gøy, noe de jo langt på vei sier selv også. Legg til masse alkohol, så skjønner man hvorfor det blir så mye grining og sinne. Greit at de har valgt det selv, men hjelpes for et trist yrke. 15 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå