Meg.no Skrevet 17. oktober 2021 #1461 Del Skrevet 17. oktober 2021 6 hours ago, BethD said: Noen som har sett reaksjonen på frøkna da hun fikk vite at hun ble kidnappet av SE og CO? 😅 Vil gjerne høre hva dere andre syns om den? 😅 Det første jeg tenkte- er overraskelsen iscenesatt eller ekte? Vi vet det ikke. Det neste- glad det ikke er meg som skal tilbringe ei helg med disse på ei hytte. Overfladisk. Alt handler om utseende, selfie, filming av seg selv, gjenta hverandre i hvor fantastisk de selv er- men få med at hun blir behandlet dårlig av andre 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. oktober 2021 #1462 Del Skrevet 18. oktober 2021 Meg.no skrev (12 timer siden): Det første jeg tenkte- er overraskelsen iscenesatt eller ekte? Vi vet det ikke. Det neste- glad det ikke er meg som skal tilbringe ei helg med disse på ei hytte. Overfladisk. Alt handler om utseende, selfie, filming av seg selv, gjenta hverandre i hvor fantastisk de selv er- men få med at hun blir behandlet dårlig av andre Haha ja det er så utrolig teit 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 18. oktober 2021 #1463 Del Skrevet 18. oktober 2021 Det er virkelig en spesiell bransje. De har sikkert hatt en flott helg og mye mulig Monica ble overrasket. Men får liksom følelsen av at det blir gjort for å skape innhold i kanalene. Ser ut som det er med filmteam og alt mulig. Må være stressende å aldri bare kunne kose seg, alt må deles. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. oktober 2021 #1464 Del Skrevet 18. oktober 2021 snute skrev (22 minutter siden): Det er virkelig en spesiell bransje. De har sikkert hatt en flott helg og mye mulig Monica ble overrasket. Men får liksom følelsen av at det blir gjort for å skape innhold i kanalene. Ser ut som det er med filmteam og alt mulig. Må være stressende å aldri bare kunne kose seg, alt må deles. Det er jo helt klart staget 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 18. oktober 2021 #1465 Del Skrevet 18. oktober 2021 BethD skrev (20 timer siden): Noen som har sett reaksjonen på frøkna da hun fikk vite at hun ble kidnappet av SE og CO? 😅 Vil gjerne høre hva dere andre syns om den? 😅 Priceless😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 18. oktober 2021 #1466 Del Skrevet 18. oktober 2021 BethD skrev (5 timer siden): Det er jo helt klart staget 😂 Det blir i hvert fall ingen Oscar på Fru Nyhus 🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 18. oktober 2021 #1467 Del Skrevet 18. oktober 2021 «God morgen snapchat» fra frua kl.12 i dag. God morgen? Nærmer seg jo god ettermiddag.😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. oktober 2021 #1468 Del Skrevet 19. oktober 2021 Stargaze skrev (10 timer siden): «God morgen snapchat» fra frua kl.12 i dag. God morgen? Nærmer seg jo god ettermiddag.😅 For vanlige folk er dette langt utpå dag… må være fint å leve i den rosa bobla der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 19. oktober 2021 #1469 Del Skrevet 19. oktober 2021 Bellaaa skrev (På 17.10.2021 den 17.22): Skal du virkelig lage en stor greie ut av dette? Folk reagerer forskjellig! Men hun ble jo tydeligvis veldig glad for overraskelsen Selvsagt skal hun det 🙄🤷♀️💁♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 20. oktober 2021 #1470 Del Skrevet 20. oktober 2021 Hyggelig å bli overraska da :) Og se det er content uten barn da. Er jo kjempebra og jeg synes det er kos at venninner kan finne på ting sammen. Gi da bæng i om det er for instagram eller whatever. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 20. oktober 2021 #1471 Del Skrevet 20. oktober 2021 nøtta skrev (17 timer siden): Selvsagt skal hun det 🙄🤷♀️💁♀️ Ååååå så tøff du er 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 23. oktober 2021 #1472 Del Skrevet 23. oktober 2021 Helt nydelig at det IKKE ble en Vicen pris på de i går 😊🤩 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 23. oktober 2021 #1473 Del Skrevet 23. oktober 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 23. oktober 2021 #1474 Del Skrevet 23. oktober 2021 Flettfrid skrev (3 timer siden): Helt nydelig at det IKKE ble en Vicen pris på de i går 😊🤩 De var ikke finalister heller, så at de skulle fått en pris da hadde jo vært rart🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 28. oktober 2021 #1475 Del Skrevet 28. oktober 2021 On 10/18/2021 at 11:34 AM, snute said: Det er virkelig en spesiell bransje. De har sikkert hatt en flott helg og mye mulig Monica ble overrasket. Men får liksom følelsen av at det blir gjort for å skape innhold i kanalene. Ser ut som det er med filmteam og alt mulig. Må være stressende å aldri bare kunne kose seg, alt må deles. Det er uforståelig for mennesker som ikke driver med dette, men det er nok kos for dem å filme og legge ut alt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. oktober 2021 #1476 Del Skrevet 28. oktober 2021 annelis skrev (5 timer siden): Det er uforståelig for mennesker som ikke driver med dette, men det er nok kos for dem å filme og legge ut alt For hvem? De to voksne? Hva tenker du om at ungene brukes på denne måten? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 28. oktober 2021 #1477 Del Skrevet 28. oktober 2021 Sally-Go-Round skrev (På 30.9.2021 den 17.59): Det som var i september-boksen var følgende: - Tåteflaske i glass, liten flaske (120 ml) - Mustela krem (kr 80 på apotek) - Menskopp (fra OrganiCup) - 2 fruktsmoothier fra Ella’s Kitchen - Solskjerming til bil fra Babybanden - Gavekort på Jollyroom på 150kr (Rabatt på 150kr som kun kan brukes hvis man handler for 1000kr eller mer) Altså, for en kjip boks! Det Jollyroom- tilbudet får du jo hele tiden på Jollyroom. Er ikke helt enig. Organicup koster 180 Ellas kitchen 40 kr Krem 80 Tåtefladken fant jeg til 149 billigste pris Da er vi på 449, uten frakt og jeg har heller ikke medberegnet solskjerming og gavekort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 28. oktober 2021 #1478 Del Skrevet 28. oktober 2021 førstedamen skrev (12 minutter siden): Er ikke helt enig. Organicup koster 180 Ellas kitchen 40 kr Krem 80 Tåtefladken fant jeg til 149 billigste pris Da er vi på 449, uten frakt og jeg har heller ikke medberegnet solskjerming og gavekort. Ellas kitchen får du stadig vekk på tilbud. Sjelden jeg betaler fullpris. Det samme med kremen. Kjøper når det er tilbud og det er ofte nok. Tåteflaske i glass er i mine øyne ubrukelig og størrelsen er kun aktuell de første månedene. Gavekortet til Jollyroom var virkelig en vits. Man får jo stadig 150 kr i rabatt når man handler for 1000 kr. Jeg står ved mitt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 28. oktober 2021 #1479 Del Skrevet 28. oktober 2021 Jeg liker faktisk de ganske godt, eneste jeg ikke liker så veldig er at hun legger ut bilder av barna nesten daglig, det er ikke noe særlig synes jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 29. oktober 2021 #1480 Del Skrevet 29. oktober 2021 Spent på hva boksen som er lovt skal sendes ut denne uken vil inneholde. Det ser ikke ut som de har begynt å pakke boksen ennå… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå