Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hæ? Slutta å eksponere barn? På alle tre konti (hans, hennes og felles) er det bilder av barna publisert siste døgnet. Hva har de liksom slutta med?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (30 minutter siden):

Hæ? Slutta å eksponere barn? På alle tre konti (hans, hennes og felles) er det bilder av barna publisert siste døgnet. Hva har de liksom slutta med?

Følger de ikke lengre, men fikk dette tilsendt og trodde det var realiteten🤷🏼‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Pålur said:

Følger de ikke lengre, men fikk dette tilsendt og trodde det var realiteten🤷🏼‍♂️

Var barn på snap i dag i alle fall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt lattermild av det de har å frembringe ut til den store vide verden. Konemor tøfler rundt i noen gedigne, futuristiske solbriller, synes det er en stor dag, sola skinner og hurra. Ikke stor dag fordi det er gjenåpning av landet, men fordi det er rabattkode å få på de monstrøse solbrillene. Smil, smil, smil.  Hun veiver rundt og filmer seg selv i tights, sannelig har hun rabattkode der og. Smil. Far i den hvite Teslaen stopper for lading, snakker inn i kameraet, der sitter kona og "jobber" (knis), ungene er sultne og ugne, kommer ut av bilen, de blir møtt av pappa som snakker til dem via kameraet sitt, ikke noe blikkontakt der- snap først!, de er litt rufsete på håret og vil komme seg unna, ut og strekke på beina. Vært deilig og fått vært i fred da kanskje, men det er et liv som ikke eksisterer for Nyhus-barna. 

De er helt random folk som spiser mat, kjører bil, tørker av kjøkkenbenken og gir hverandre en klem i ny og ne, samt at de liksomkrangler i utstuderte former for liksom å vise "familielivet ". 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rebella81 skrev (15 minutter siden):

Blir litt lattermild av det de har å frembringe ut til den store vide verden. Konemor tøfler rundt i noen gedigne, futuristiske solbriller, synes det er en stor dag, sola skinner og hurra. Ikke stor dag fordi det er gjenåpning av landet, men fordi det er rabattkode å få på de monstrøse solbrillene. Smil, smil, smil.  Hun veiver rundt og filmer seg selv i tights, sannelig har hun rabattkode der og. Smil. Far i den hvite Teslaen stopper for lading, snakker inn i kameraet, der sitter kona og "jobber" (knis), ungene er sultne og ugne, kommer ut av bilen, de blir møtt av pappa som snakker til dem via kameraet sitt, ikke noe blikkontakt der- snap først!, de er litt rufsete på håret og vil komme seg unna, ut og strekke på beina. Vært deilig og fått vært i fred da kanskje, men det er et liv som ikke eksisterer for Nyhus-barna. 

De er helt random folk som spiser mat, kjører bil, tørker av kjøkkenbenken og gir hverandre en klem i ny og ne, samt at de liksomkrangler i utstuderte former for liksom å vise "familielivet ". 

Det er helt utrolig patetisk og syns så synd på de ungene. Kan du tenke deg å bli snakket til gjennom linsen hele dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (2 timer siden):

Det er helt utrolig patetisk og syns så synd på de ungene. Kan du tenke deg å bli snakket til gjennom linsen hele dagen. 

Jeg virkelig hater å bli filma. Blir sur når jeg er i en bursdag eller vorspiel og alt skal ut på snap og face. Får jeg tid til å summe meg og fokusere kan jeg alltids bli med på en selfie, men den snikfilminga er noe dritt. Kan bare tenke meg at jeg er liten, ligger og sover i bilen, pappa stopper, fisker frem mobilen og starter filminga av seg selv mens han sier Goooo løøøødaaaa i stuuuuaaa til....ja, hvem? Hvem er det pappa snakker til? Og der krabber jeg ut av bilen, bustete på håret, sulten og litt uggen av bilkjøring. Pappa snakker til meg via kameraet på mobilen, jeg ser bare bakhodet hans, er det meg han snakker til eller er det mobilen? Er det bestemor som skal få filmen eller skal hele verden få se den? Jeg vet ikke fordi jeg er liten, jeg kan bare håpe at mamma og pappa tar riktige valg på mine vegne og beskytter meg. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rebella81 skrev (8 timer siden):

Hahaha, spot on👏🏻👏🏻👏🏻😂😂😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt lavmål av Monica å true Morten på melding..virker som hun er piss redd for at det skal komme frem at hun og Chris har kjøpt følgere..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Smurfii said:

Sykt lavmål av Monica å true Morten på melding..virker som hun er piss redd for at det skal komme frem at hun og Chris har kjøpt følgere..

Var det Morten som anmeldte dem til Vixen? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, BethD said:

Krigen om kjøpte følgere har blusset opp igjen med han fra Love Island. 
Tror dere de har kjøpt følgere?

Ja de kjøpte helt sikkert i begynnelsen 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke de har "rent mel i posen", da hadde de ikke trengt å bytte advokat mellom de 2 brevene, ei heller latt saken være etter at han nektet å betale de 200K i tapt inntekt. Hadde det ikke vært noe snusk fra Nyhus sin side hadde de bare kjørt sak på det av prinsip.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har uansett ingeting som nominert i Vixen å gjøre. Livsstil my ass - hvis det å selge ungene er positiv livstil så skjønner jeg ikke noe. At det gir nominasjon er bare tragisk, helt uforståelig at Vixen gir henne nominasjon.

Håper INGEN stemmer.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/24/2021 at 3:38 PM, loveli said:

Ok, så de er nominert til Vixen under "livsstil"-kategorien.

For hva? Utlevere ungene og ellers vise frem en falsk fasade? Der de legger ut filmer av at guttene lekesloss med far for å vise at det liksom er kaos hos dem? Når det som egentlig er kaos er at dama står og kjefter på mannen sin (som står på som en helt) foran alle som går forbi dem når de er ute i offentligheten... Og at det får folk til å lure hva som foregår bak husets fire vegger...

Jeg skrev et lengre innlegg men har ikke noe pent å si så da trenger jeg ikke si alt jeg tenker på... jeg måtte bare høre med egne ører at de faktisk var nominert. Skjønner ikke helt greia. Folk vil bedras.

Går man inn på Snapprofilen deres og trykker på "overraskelser og misforståelser" så... ja... rest my case... (lurer på stemningen bak kamera når dette er stemningen vi får innblikk i. Holy cow) 

Har hu lagt det ut? At hu kjefter på mannen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
annelis skrev (9 minutter siden):

Var det Morten som anmeldte dem til Vixen? 

Vet ikke, tror hun nevnte to stk på storyen hun la ut på snap..godt mulig Morten er én av dem..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/15/2021 at 12:12 PM, loveli said:

Problemet er jo at vi både via Bloggerne og hennes egne SoMe-kanaler får se hvordan hun virkelig er.

Hun lever ikke akkurat opp til det uskyldige jomfru-Maria bildet hun har prøvd å skape om seg selv. Hun er ekstremt passiv-aggressiv og jeg har mange ganger lurt på hvordan hun er bak kamera når det er så ille foran kamera. Når Sandra (artisten) sier at Monica bare er søt og snill så lurer jeg på om hun ikke har sett på noen av programmene Monica har deltatt i? Monica ér jo skjønn og forståelsesfull overfor Sandra, det ser man. Men overfor Chris er hun ganske syrlig, frekk, nedlatende og spiss. 

Og hun griner over at folk sier at hun gjør mindre med barna enn Chris fordi "folk ikke vet noenting om hvordan de har det" (glemmer Monica ar de filmer hele hverdagen sin?). Deretter innrømmer hun at hun tok seg nær av det fordi det er sant.

Så at hun griner over det folk skriver til henne på nettet er vel fordi hun innerst inne vet at de har rett da eller?

Det er MANGE som mener hun er en dårlig mor fordi hun eksponerer barna sine på nettet helt ukritisk. Og argumentet hennes er, sagt på Bloggerne, "ikke kom her og tro at du er en bedre mamma til mine barn. Det er du ikke". Det svarer jo ikke på kritikken om eksponeringen av barna. Jeg tror ikke jeg er en bedre mamma for dine barn, men jeg mener det du gjør mot barna dine er grove overtramp. Filme de i undertøyet og i private settinger og legge det ut til alle som vil se og så tjene penger på det i tillegg. Mange ganger hver dag. (Men Onlyfans er ikke ok?)

Håper det snart kommer en lov mot slik praksis. Akkurat som at det på et tidspunkt ble ulovlig å slå barna sine. Det sies at man er et produkt av den tiden man lever i. Før visste man ikke bedre enn at man slo barna sine. Nå vet man ikke bedre enn å eksponere barna sine. Snart kan vi forhåpentligvis si at vi ikke visste bedre enn å eksponere barna også. Snart! 🤞

Synes også det er meget spesielt at Monica ikke hadde noe svar da hun snakket med Sara Emilie da sistnevnte sa at hun hadde kommet til konklusjonen om å gjøre barna mindre synlige på sine kanaler.

Monica vil ikke høre. Er det pengene eller kjendisstatusen hun ikke klarer å gi slipp på?

Dette innlegget ble rotete, men jeg blir bare så... hvordan kan folk være så avkoblet fra virkeligheten?

Det var flere saker allerede hvor voksne barn gikk til retten mit foreldrene som eksponerte dem uten dems vilje 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun selger ungene sine offentlig og kaller det jobb. Fy flate. Og så sitter hun på snap og sier hun er så utrolig lei seg og krenket, samtidig som hun gliser fra øre til øre. Grøss for noen mennesker. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn litt skjermbilder fra saken/dialogen mellom Nyhus og Dalhaug. Greit å finne igjen senere.

Screenshot_20210927-214613_Instagram.jpg

Screenshot_20210927-214822_Instagram.jpg

Screenshot_20210927-214931_Instagram.jpg

Screenshot_20210928-105154_Instagram.jpg

Screenshot_20210928-140623_Instagram.jpg

Endret av Flettfrid
La til ett bilde
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...