Gå til innhold

Monica Nyhus

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sh999 skrev (23 timer siden):

Begriper ikke helt at hun blir sur på han for at han har lyst og sterilisere seg. Det er jo han som får arbeidet.. Snakker meg om selvinnsikt 🙈 

Barn er jo hennes hovedinntektskilde og modeller for nåværende og fremtidige prosjekt. Klart hun blir sur😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det angrepet på Chris og parkeringsbøter. Jeg vred meg. 

• Liker 5
Gjest LysOgVarme
Skrevet
Frøken88 skrev (12 minutter siden):

Ja, hun smiler jo konstant? ser bare helt teit ut til tider. Får på følelsen av at Chris får gjennomgå når kameraene er skrudd av. Er flere ganger jeg har sett for meg og tenkt hvor bra Chris hadde passet sammen med noen andre..

👏👏👏

Gjest LysOgVarme
Skrevet
Fiona2015 skrev (7 minutter siden):

Det angrepet på Chris og parkeringsbøter. Jeg vred 

Hun kan slutte å angripe Chris, og være med å sørge for at bilen ikke får noen bot. Når var det kun mannens ansvar? Hun kan slutte å være så kjerring og begynne å delta. Makan til kvinnfolk har jeg aldri sett noen gang.

Skrevet
Fiona2015 skrev (17 minutter siden):

Det angrepet på Chris og parkeringsbøter. Jeg vred meg. 

Jeg vred meg mer av den tiktoken de lagde på tur. Gud hjelpe meg så pinlig 

Gjest LysOgVarme
Skrevet
BethD skrev (51 minutter siden):

Jeg vred meg mer av den tiktoken de lagde på tur. Gud hjelpe meg så pinlig 

Tenker du på den med Monica, Therese og Sarah ? 

Skrevet
LysOgVarme skrev (46 minutter siden):

Tenker du på den med Monica, Therese og Sarah ? 

Jepp

Gjest LysOgVarme
Skrevet
BethD skrev (4 minutter siden):

Jepp

Snakke meg om fake snake face. 😆  Snappen hennes fra i morges var like ille. Ingen tvil om hun leser her inne. Chris er borte 2 netter for å slappe av, og det fortjener han så, iflg hva  Monica selv sa. (Godt hun er i stand til å innrømme det). Det kan være sant, selv tenker jeg han har stukket av i sinne. Monika må være det falskeste kvinnemennesket jeg noengang har sett. Hun sa videre 4 kids, her må jeg opp og få alle ut av døra samtidig. 

Skrevet
LysOgVarme skrev (3 timer siden):

Følger du Therese Lien? Hun viste litt fra oppholdet deres på spa. Monica gliste falsk i hver snap, Sandra og Therese var naturlige. Sier sitt om det falske smilet til Monica hun setter på seg hele tiden. Hun smiler når ingen andre smiler.

Må du roe deg ned litt. Hjelpes

• Liker 7
Gjest LysOgVarme
Skrevet
Orly skrev (15 minutter siden):

Må du roe deg ned litt. Hjelpes

Jeg er helt rolig. Hvis du ble så stresset av å lese dette,  er det du som må roe deg ned. Hjelpes😉 

Følg med på hva denne fruen legger ut, så slipper du å komme med slike tåpelige utsagn en annen gang. Jeg er trygg på hva jeg skriver.

Skrevet

Har disse folka Snapchat altså? Finner bare Instagram.

Prøver å søke på Nyhus, får ikke opp noe. Hvis jeg er blokkert er det litt rart, for jeg har aldri skrevet til de i noen kanaler.

Gjest LysOgVarme
Skrevet
loveli skrev (31 minutter siden):

Har disse folka Snapchat altså? Finner bare Instagram.

Prøver å søke på Nyhus, får ikke opp noe. Hvis jeg er blokkert er det litt rart, for jeg har aldri skrevet til de i noen kanaler.

Prøv familien Nyhus så dukker den nok opp på snap

Skrevet (endret)
LysOgVarme skrev (1 time siden):

Prøv familien Nyhus så dukker den nok opp på snap

Nei, ingenting, det er det som er rart.

Edit: det var uten mellomrom. 🤦‍♀️ Familiennyhus.

Hvorfor er ikke Snap-søk smartere? Jeg fikk jo opp masse piss som overhodet ikke lignet av nick, men det som faktisk ligner får man ikke opp. I tillegg er det jo rart at ikke Snap viser de største kontoene først... Nekter å ta på meg all skyld for at jeg ikke fant de. 🤣

Endret av loveli
Skrevet (endret)

Ok, så de er nominert til Vixen under "livsstil"-kategorien.

For hva? Utlevere ungene og ellers vise frem en falsk fasade? Der de legger ut filmer av at guttene lekesloss med far for å vise at det liksom er kaos hos dem? Når det som egentlig er kaos er at dama står og kjefter på mannen sin (som står på som en helt) foran alle som går forbi dem når de er ute i offentligheten... Og at det får folk til å lure hva som foregår bak husets fire vegger...

Jeg skrev et lengre innlegg men har ikke noe pent å si så da trenger jeg ikke si alt jeg tenker på... jeg måtte bare høre med egne ører at de faktisk var nominert. Skjønner ikke helt greia. Folk vil bedras.

Går man inn på Snapprofilen deres og trykker på "overraskelser og misforståelser" så... ja... rest my case... (lurer på stemningen bak kamera når dette er stemningen vi får innblikk i. Holy cow) 

Endret av loveli
Skrevet
loveli skrev (38 minutter siden):

Ok, så de er nominert til Vixen under "livsstil"-kategorien.

For hva? Utlevere ungene og ellers vise frem en falsk fasade? Der de legger ut filmer av at guttene lekesloss med far for å vise at det liksom er kaos hos dem? Når det som egentlig er kaos er at dama står og kjefter på mannen sin (som står på som en helt) foran alle som går forbi dem når de er ute i offentligheten... Og at det får folk til å lure hva som foregår bak husets fire vegger...

Jeg skrev et lengre innlegg men har ikke noe pent å si så da trenger jeg ikke si alt jeg tenker på... jeg måtte bare høre med egne ører at de faktisk var nominert. Skjønner ikke helt greia. Folk vil bedras.

Så enig med deg. 

Skrevet (endret)
LysOgVarme skrev (4 timer siden):

Jeg er helt rolig. Hvis du ble så stresset av å lese dette,  er det du som må roe deg ned. Hjelpes😉 

Følg med på hva denne fruen legger ut, så slipper du å komme med slike tåpelige utsagn en annen gang. Jeg er trygg på hva jeg skriver.

Du er skremmende i grunn, helt utrolig st folk liker innleggende dine. Å være så besatt av noen , kun for å kritisere er ikke bra.

Tåpelige utsagn står du for. Før var det Christian det gikk utover , nå er det denne familien 

Endret av Orly
  • Liker 5
Skrevet

Monica irriterer meg altså så grenseløst.. 

• Liker 8
Skrevet
Orly skrev (14 timer siden):

Du er skremmende i grunn, helt utrolig st folk liker innleggende dine. Å være så besatt av noen , kun for å kritisere er ikke bra.

Tåpelige utsagn står du for. Før var det Christian det gikk utover , nå er det denne familien 

Enig. Innleggene fra LysogVarme er stygge og ødelegger for tråden. Det er slike innlegg som gjør at Kvinneguiden får et dårlig rykte og gjør at legitim kritikk drukner i negative kallenavn og latterliggjøring. Denne tråden er som regel langt fra saklig, noe som jo er spesielt da dette paret må jo være et av de som har størst grunnlag for konstruktiv kritikk angående eksponering av familien. 

• Liker 9
Skrevet

Syns Jenny Skavland sa det så bra i podcasten, Krisemøte vedrørende temaet eksponering av barn.

Hun sa bla at for henne var det helt uaktuelt å dele bilder, navn og rommene til barna sine. Hun hadde selv opplevd å tilfeldig møte barn av en influenser som hyppig delte bilder av barnet sitt. Dette barnet var på klassetur og Jenny kjente hen igjen, og tenkte hvor ubehagelig det måtte oppleves at voksne snudde seg, tittet og hvisket i hjørnene.

Hun tar også opp bruk av barn i kommersiell forstand, slik familien Nyhus er helt ekstreme og de absolutt værste i bransjen.

Har nevnt det tidligere her at jeg møtte de på Løkka like etter de flyttet dit, og det var barna jeg først la merke til før jeg overhørte henne smelle og kjefte på mannen. Kunne ikke brydd seg mindre om at vi sto 30 meter unna og lastet ut av en bil. Inntrykket av henne har bitt seg fast, så følger dem ikke i noen medier for uten når de random dukker opp på snap.

Dette ble et (for) langt innlegg, men etter å ha lest om barn som i voksen alder har fortalt hvor vanskelig det var å vokse opp i medias søkelys pga kjente foreldre…..ja så blir jeg irritert og trist av å se det de driver med.

Slik som de utleverer og lever av barna kan det få enorme konsekvenser for disse uskyldige små….hvordan kan de leve godt med det?

• Liker 35
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...