skruf Skrevet 22. september 2021 #1301 Skrevet 22. september 2021 Ikke noe stress med å få en haug med unger når man bare trenger å føde og amme og deretter overlate absolutt alt til mannen mens man selv ligger å drar seg i senga oppå en pidestall eller drar med venninner til farris bad. Ikke trenger man å jobbe for å tjene penger for å forsørge familien sin heller, det tar barna seg av 32
Stargaze Skrevet 22. september 2021 #1302 Skrevet 22. september 2021 Ser jo ut som om C har stålkontroll. Virker som om det er mindre kaos når han er alene med ungene… 9
Flettfrid Skrevet 22. september 2021 #1303 Skrevet 22. september 2021 Den mannen fortjener jaggu meg en medalje, står på seint og tidlig for hele familie og har mer kontroll enn moren til ungene noen gang kommer til å ha. 10
Kollontaj Skrevet 22. september 2021 #1304 Skrevet 22. september 2021 Semifinalist i kategorien Livsstil, ja? Kan noen forklare hva slags livsstil de influerer til? Jeg skjønner faktisk ikke noe av det de driver med, er det ikke bare å tråkke hjemme og vise frem joggedresser og barn? 38
Gjest LysOgVarme Skrevet 23. september 2021 #1305 Skrevet 23. september 2021 (endret) Kan du tenke deg å ha ansvaret for 4 barn alene, døgnet rundt? I barnehage har vi ansvar for 5 barn og da er det snakk om 7 1/2 timers lang dag. På toppen av det hele er mammaen, som fremdeles ammer 1 åringen hver natt fraværende. Hun har tatt seg fri igjen, og har reist med venninner på spa. Vi som er mammaer, vet vi ikke kan reise fra barn vi ammer. Barnet blir urolig og sover ikke. I natt har minsten vært våken og grått i 3 hele timer. Først meg selv, så meg selv og er det litt igjen går det også til Monica Hadde det vært en Vixen pris for beste pappa, så hadde den gått til Chris. Han følger og henter på skole og barnehage, følger på trening og styrer hele skuta. Selv om han har hatt minimalt med søvn, må han tidlig opp og starte samme dagsorden igjen. I helgen som var, måtte han gjøre det samme. Da var moren reist på hotell til sin mamma, med full service. Skjerp deg Monica. Jeg ser ikke annet enn en egosentrisk mamma som kun tenker på seg selv. For guds skyld, avvenn den lille med amming før du reiser bort og overlater ansvaret til far. Far har nemlig IKKE pupp. Vær stolt av deg selv Chris ! Du virker til å være en storsinnet mann som gjør alt for ungene. Når ungene er voksne, er det Chris de vil trekke til, uten tvil. Den bortskjemte dronningen kan da ligge og hvile så mye hun vil med kaffen i senga. Endret 23. september 2021 av LysOgVarme
Sh999 Skrevet 23. september 2021 #1306 Skrevet 23. september 2021 Begriper ikke helt at hun blir sur på han for at han har lyst og sterilisere seg. Det er jo han som får arbeidet.. Snakker meg om selvinnsikt 🙈 30
Gjest LysOgVarme Skrevet 23. september 2021 #1307 Skrevet 23. september 2021 Sh999 skrev (37 minutter siden): Begriper ikke helt at hun blir sur på han for at han har lyst og sterilisere seg. Det er jo han som får arbeidet.. Snakker meg om selvinnsikt 🙈 Hun blir sur fordi hun ikke får det som HUN vil. Jeg klarer ikke å se noe annet enn en kvinne som utnytter ektemannens godhet. Abusive er et ord for det. For ei kjerring 😡 På tide Monica spanderer ektemannen på en weekend, f.eks i England, på en skikkelig fotballtur. La han kose seg og lade batterier til han kommer hjem til kjeftesmella. (Det kommer derimot aldri til å skje, for da må Monica ta seg av 4 barn helt alene)
pøbelsara Skrevet 23. september 2021 #1308 Skrevet 23. september 2021 (endret) Jeg synes det er helt merkverdig med denne hyllesten av Chris Nyhus. Han er også i aller høyeste grad med på å utlevere mindreårige barns privatliv med virksomheten sin. Han suser også rundt med mobiltelefon og gjør tilsynelatende ikke noe annet enn å filme seg selv og familien som gjør tilsynelatende ingenting annet enn å suse rundt og filme det. AT de ønsker å legge ut så mye tilsynelatende privatliv og utsette seg og ungene for så mye kritikk og spekulasjoner om forholdene i familien, er bare trist og sjokkerende. Endret 23. september 2021 av pøbelsara 46
Gjest LysOgVarme Skrevet 23. september 2021 #1309 Skrevet 23. september 2021 pøbelsara skrev (1 time siden): Jeg synes det er helt merkverdig med denne hyllesten av Chris Nyhus. Han er også i aller høyeste grad med på å utlevere mindreårige barns privatliv med virksomheten sin. Han suser også rundt med mobiltelefon og gjør tilsynelatende ikke noe annet enn å filme seg selv og familien som gjør tilsynelatende ingenting annet enn å suse rundt og filme det. AT de ønsker å legge ut så mye tilsynelatende privatliv og utsette seg og ungene for så mye kritikk og spekulasjoner om forholdene i familien, er bare trist og Hyllesten, som du kaller den, er grunnet hva han gjør for ungene. Og det er ikke lite i løpet av en dag og uke etter uke. Mora bretter klær og tørker av kjøkkenbordet. Utlevering av barna er begge foreldrene med på, noe som er svært kritikkverdig. Der tenker jeg vi alle er enige.
heavyheart Skrevet 23. september 2021 #1310 Skrevet 23. september 2021 De som velger å gjøre levebrød av å vise sin hverdag og dermed er avhengig av at folk gidder å glo på dem med jevne mellomrom, må jo også ha litt innsikt i hvordan de portretterer seg selv da. Det er jo ikke rart at folk danner seg et bilde av dem, reagerer på det de ser og har en mening om det. Disse influencerne blir bedt om å bli vurdert, så enkelt er det. De har lagd seg et produkt (dem selv og barna) og da kan folk mene hva de vil innenfor lovens grenser. 10
Gjest BethD Skrevet 23. september 2021 #1311 Skrevet 23. september 2021 Må jo si det er meget spesielt å se Chris fortelle om at minsta er veldig lite fornøyd med at mamma og puppen ikke er tilgjengelig for å så se mamma sjølv fortelle om hvor fantastisk det er på tur.. Altså… ja nei…
SoftKitty Skrevet 23. september 2021 #1313 Skrevet 23. september 2021 Har bare sett dem på bloggerne og jeg synes de er slitsomme og at utlevering av barna er svært kritikkverdig. Men utlevering av barna er da Chris like mye som Monica, så skjønner ikke hvorfor hun skal få all skylden. De driver med dette sammen selv om hun kanskje kan fremstå litt sjefete. Og skjønner heller ikke hvorfor hun skal få kritikk for at han gjør mer hjemme, samtidig som at han hylles for det. Greit å skryte av noen for å gjøre mye med barna osv, men har man 4 barn så må jo noen gjøre det og hvorfor er det gitt at det skal være mor? Sjeldent har jeg sett noen skrive noe tilsvarende om mødre som gjør mest hjemme/fedre som ikke gjør nok på dette forumet.. Synes hele den diskusjonen er nedlatende både mot kvinner og menn. 23
pøbelsara Skrevet 23. september 2021 #1314 Skrevet 23. september 2021 SoftKitty skrev (53 minutter siden): Har bare sett dem på bloggerne og jeg synes de er slitsomme og at utlevering av barna er svært kritikkverdig. Men utlevering av barna er da Chris like mye som Monica, så skjønner ikke hvorfor hun skal få all skylden. De driver med dette sammen selv om hun kanskje kan fremstå litt sjefete. Og skjønner heller ikke hvorfor hun skal få kritikk for at han gjør mer hjemme, samtidig som at han hylles for det. Greit å skryte av noen for å gjøre mye med barna osv, men har man 4 barn så må jo noen gjøre det og hvorfor er det gitt at det skal være mor? Sjeldent har jeg sett noen skrive noe tilsvarende om mødre som gjør mest hjemme/fedre som ikke gjør nok på dette forumet.. Synes hele den diskusjonen er nedlatende både mot kvinner og menn. Enig.
Bellaaa Skrevet 23. september 2021 #1315 Skrevet 23. september 2021 LysOgVarme skrev (8 timer siden): Kan du tenke deg å ha ansvaret for 4 barn alene, døgnet rundt? I barnehage har vi ansvar for 5 barn og da er det snakk om 7 1/2 timers lang dag. På toppen av det hele er mammaen, som fremdeles ammer 1 åringen hver natt fraværende. Hun har tatt seg fri igjen, og har reist med venninner på spa. Vi som er mammaer, vet vi ikke kan reise fra barn vi ammer. Barnet blir urolig og sover ikke. I natt har minsten vært våken og grått i 3 hele timer. Først meg selv, så meg selv og er det litt igjen går det også til Monica Hadde det vært en Vixen pris for beste pappa, så hadde den gått til Chris. Han følger og henter på skole og barnehage, følger på trening og styrer hele skuta. Selv om han har hatt minimalt med søvn, må han tidlig opp og starte samme dagsorden igjen. I helgen som var, måtte han gjøre det samme. Da var moren reist på hotell til sin mamma, med full service. Skjerp deg Monica. Jeg ser ikke annet enn en egosentrisk mamma som kun tenker på seg selv. For guds skyld, avvenn den lille med amming før du reiser bort og overlater ansvaret til far. Far har nemlig IKKE pupp. Vær stolt av deg selv Chris ! Du virker til å være en storsinnet mann som gjør alt for ungene. Når ungene er voksne, er det Chris de vil trekke til, uten tvil. Den bortskjemte dronningen kan da ligge og hvile så mye hun vil med kaffen i senga. Noe av det dummeste jeg har lest🤦♀️ Selvom Hun har barn så må hun vel få lov å dra bort noen ganger vel? Selvom Hun ammer. Hun pumper vel sånn at var kan gi morsmelk på flaske. Man kan fint reise fra barn man ammer. Ikke alle barn blir urolige eller sover dårlig pga det. 7
Gjest BethD Skrevet 23. september 2021 #1316 Skrevet 23. september 2021 Bellaaa skrev (58 minutter siden): Noe av det dummeste jeg har lest🤦♀️ Selvom Hun har barn så må hun vel få lov å dra bort noen ganger vel? Selvom Hun ammer. Hun pumper vel sånn at var kan gi morsmelk på flaske. Man kan fint reise fra barn man ammer. Ikke alle barn blir urolige eller sover dårlig pga det. Men hennes blir! Som så greit forklart av mannen på Snapchat!
Gjest LysOgVarme Skrevet 24. september 2021 #1317 Skrevet 24. september 2021 (endret) Der innrømmet hun ALT selv på snap. Nå må jeg stå opp mye tidligere enn jeg NOENGANG har gjort, sier dronninga selv på snap. Skjemmes hun nå mon tro??? Chris er ifølge Monica, sammen med noen venner, og blir borte for et par netter, for å slappe av og lade batteriene. Endret 24. september 2021 av LysOgVarme
Gjest Frøken88 Skrevet 24. september 2021 #1318 Skrevet 24. september 2021 Monica virker så pr-kåt at det er flaut.
Gjest LysOgVarme Skrevet 24. september 2021 #1319 Skrevet 24. september 2021 Frøken88 skrev (5 minutter siden): Monica virker så pr-kåt at det er flaut. Følger du Therese Lien? Hun viste litt fra oppholdet deres på spa. Monica gliste falsk i hver snap, Sandra og Therese var naturlige. Sier sitt om det falske smilet til Monica hun setter på seg hele tiden. Hun smiler når ingen andre smiler.
Gjest Frøken88 Skrevet 24. september 2021 #1320 Skrevet 24. september 2021 LysOgVarme skrev (3 minutter siden): Følger du Therese Lien? Hun viste litt fra oppholdet deres på spa. Monica gliste falsk i hver snap, Sandra og Therese var naturlige. Sier sitt om det falske smilet til Monica hun setter på seg hele tiden. Hun smiler når ingen andre smiler. Ja, hun smiler jo konstant? ser bare helt teit ut til tider. Får på følelsen av at Chris får gjennomgå når kameraene er skrudd av. Er flere ganger jeg har sett for meg og tenkt hvor bra Chris hadde passet sammen med noen andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå