Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Vipser skrev (2 timer siden):

Det er altså så forkastelig at det er lov å bruke barna sine som inntekt. Hvorfor er det lov?!

Godt spørsmål. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er moren til M med hver gang de er i leiligheten i Oslo nå? 

Klarer de seg ikke uten barnevakt og hushjelp 🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (29 minutter siden):

Er moren til M med hver gang de er i leiligheten i Oslo nå? 

Klarer de seg ikke uten barnevakt og hushjelp 🙈

Kan ikke gå ut å lage bra content uten hjelp vet du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LysOgVarme

Den mannen hennes er tålmodig gitt. Han står opp hver morgen med ungene, hun ligger og drar seg. Som han selv sa nettop på snap, har ikke sett snurten av henne enda. Hadde blitt galsint om det var meg som alltid måtte stå opp med ungene hver dag. Hvorfor ikke stå opp begge 2 foreldre sammen, og la mor sove ut lørdag, og far søndag? Det er ikke rettferdig slik som hun driver på. Skylder hun på amming fremdeles? Greit å skaffe seg 4 barn når far ta hovedansvaret med å stå opp om morgenen, og far er den som alltid følger dem på trening, skole og aktiviteter.

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (2 timer siden):

Den mannen hennes er tålmodig gitt. Han står opp hver morgen med ungene, hun ligger og drar seg. Som han selv sa nettop på snap, har ikke sett snurten av henne enda. Hadde blitt galsint om det var meg som alltid måtte stå opp med ungene hver dag. Hvorfor ikke stå opp begge 2 foreldre sammen, og la mor sove ut lørdag, og far søndag? Det er ikke rettferdig slik som hun driver på. Skylder hun på amming fremdeles? Greit å skaffe seg 4 barn når far ta hovedansvaret med å stå opp om morgenen, og far er den som alltid følger dem på trening, skole og aktiviteter.

Det er sløvt. Lagt merke til det selv. Hun fremstiller seg som den primadonnaen. Men hun liker vel det? Det er vel «status» i hennes krets? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (5 timer siden):

Kanskje det er så enkelt som at mannen hennes er A-menneske og hun er B-menneske? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tubetopp

Vi har jo sett henne mye gravid og ammende da. Ammer på nettene enda også selv om ungen er 1 år. Da vill jeg ikke si at hun prioriterer seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, drit nå i å kritisere hvordan de velger å løse morgenen! Ungen kan helt fint ammes på natta selv om hun har fylt året, det er det ingen her som hverken vet noe om eller har noe med.  Gå heller tilbake til diskusjonen avgående eksponering av barna.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den morgenstunden var utrolig klein å være vitne til. Fy faen så flaut. Står å kjekler forran Kamera😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Jeg blir så flau på deres vegne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BethD skrev (12 timer siden):

Det er sløvt. Lagt merke til det selv. Hun fremstiller seg som den primadonnaen. Men hun liker vel det? Det er vel «status» i hennes krets? 

Rapportert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (15 timer siden):

Rapportert 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
FotbaIlflua skrev (15 timer siden):

Kanskje det er så enkelt som at mannen hennes er A-menneske og hun er B-menneske? 

Hvem kan fortsette å være B menneske etter å ha fått barn? Ingen, absolutt ingen har mulighet til det. Eller, denne mora tar seg friheten til det fordi mannen hennes går hjemme med henne. Du har vel hørt diskusjonene foreldrene imellom? Monica sier hun bare må få lov til å sove frempå, hvis ikke blir hun sur og grinete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Maydis8 skrev (10 timer siden):

Rapportert 

Har du fått hikke i rapporteringsfingeren eller? 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villa Gjennomtrekk
Maydis8 skrev (10 timer siden):

Rapportert 

Jeg er sikkert enfoldig, men hvorfor er dette innlegget rapportert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (5 timer siden):

Hvem kan fortsette å være B menneske etter å ha fått barn? Ingen, absolutt ingen har mulighet til det. Eller, denne mora tar seg friheten til det fordi mannen hennes går hjemme med henne. Du har vel hørt diskusjonene foreldrene imellom? Monica sier hun bare må få lov til å sove frempå, hvis ikke blir hun sur og grinete. 

Det er surrealistisk at vi vet dette. Jeg har alltid lurt på hva det er som driver folk til å legge ut livet sitt på nett, enten det er fremstilt som ufiltrert eller det er høyglanset, begge deler er jo ganske sprøtt. Og hva med de umyndige, hva vil de tenke om dette etter hvert? Jeg klarer ikke legge bort assosiasjonen med The Truman Show*

https://no.wikipedia.org/wiki/The_Truman_Show

Endret av Pust
Rettet skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa Gjennomtrekk skrev (1 time siden):

Jeg er sikkert enfoldig, men hvorfor er dette innlegget rapportert?

Sikkert fordi enkelte ikke tåler noe som helst. Føler seg sikkert truffet selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...