pwy90 Skrevet 22. mars 2021 #961 Skrevet 22. mars 2021 (endret) Klart det er kjipt med mye kritikk, og skjønner at det går inn på dem. Men kritikken kommer jo for en grunn! Og jeg er glad for at kritikken ikke stopper - dette er viktig. Personlig driter jeg i dem som par og dynamikken rundt det, vet jo godt at man ikke kan vite hva som skjer bak kamera når man bare ser noen stories og innlegg her og der. De har nok en rettferdig fordeling som funker for dem. Men jeg har lite medlidenhet over at hun griner på story/insta nok en gang, og fortsatt ikke fatter eller evner å ta ansvar for hva denne influensertilværelsen innebærer for barna deres på sikt. Har så inderlig vondt av alle «influenserbarn» som med tiden vil innse hva foreldrene har gjort mot dem. Fy flate så glad jeg har en barndom som er delt kun med mine nærmeste og at minnene finnes i fortellinger, fysiske album og videokassetter, ikke overalt på Internett og TV. Synes ellers det er stor forskjell på å dele noen gjennomtenkte GLIMT av livet med barn på sosiale medier en gang i blant, dersom man sørger for å ha lukkede kontoer og er bevisst på antall og hvem som er venner/følgere kontra åpne kontoer med formål om å eksponere blant annet barna sine for å få oppmerksomhet og tjene penger på dem. MYE penger. Dette gjør meg kvalm og trist. Synes ellers alle foreldre, influensere eller ei, jevnlig burde gå gjennom sine sosiale kanaler og telle antall bilder/videoer som er delt av ungene sine, gjøre en vurdering og kanskje slette unna endel?😊 Stor forskjell på å dele noen gjennomtenkte glimt en gang i blant kontra oversharing.. Endret 22. mars 2021 av pwy90 28
MiominMio Skrevet 22. mars 2021 #962 Skrevet 22. mars 2021 Kritikk kan svi det, men her bør de også gå litt i seg selv og tenke hva er det de deler og ikke minst de tjener på det. Beklager Fru Nyhus, men jeg klarer ikke helt å føle med deg. Vil deg ikke vondt og heller ikke være slem, men når man promoterer sine mindreårige barn til de grader må man tåle at det kommer kritikk. Her deles det over en lav sko til hele Norge og vel så det - disse barna har null privatliv. Kan ikke komme her og her og si at de bare deler en brøkdel - poenget her er at de deler en brøkdel for mye om sine egne barn. Hva hun og hennes egen man deler om seg selv som personer er en ting, men her er det 4 små sjeler som ikke kan si helt hva de mener om saken da de ikke forstår hva det går i. 22
Gjest LysOgVarme Skrevet 22. mars 2021 #963 Skrevet 22. mars 2021 Minstemann snudde seg bort når moren filmet han i morges. Sier sitt det da.
ruskejento Skrevet 22. mars 2021 #964 Skrevet 22. mars 2021 Det er en god hersketeknikk å grine til kamera, for da får ho/de plutselig masse medlidenhet, som overskygger kritikken! Måtte det aldri stoppe å komme konstruktiv kritikk til familien, for det kan jo hende de lærer på sikt.. Er så glad jeg ikke er barn av influencerende foreldre, eller at jeg gjør sånt med mitt og mine! 23
Plexus Skrevet 23. mars 2021 #965 Skrevet 23. mars 2021 Tough cookie skrev (På 17.3.2021 den 12.40): I går så jeg på "4 stjerners middag" der Wanda(søster til Vita) skulle lage middag, og hadde lånt leilighet på Grünerløkka for anledningen. Det er den samme leiligheten som familien Nyhus bor i nå, så det ut som. Sikkert leilighet som influencere får låne... Det er ikke samme leilighet, men samme utleierfirma (Frogner house apartment, bare på grunerløkka, ikke Frogner). Alle leilighetene er innredet likt. 4
Tough cookie Skrevet 24. mars 2021 #966 Skrevet 24. mars 2021 Plexus skrev (3 timer siden): Det er ikke samme leilighet, men samme utleierfirma (Frogner house apartment, bare på grunerløkka, ikke Frogner). Alle leilighetene er innredet likt. Det ser jo helt likt ut da... Skråtak på kjøkkenet, samme hylle på veggen ved spisebordet osv
Hilde444 Skrevet 24. mars 2021 #967 Skrevet 24. mars 2021 Det er bare trist å se at barna snur seg bort når foreldrene skal filme og lage innhold til insta og snap😔 Herremin jeg er glad mine barn kan vokse opp uten å få hele barndommen brettet ut på internett. De kan umulig være de skarpeste knivene i skuffen de der to... 28
ruskejento Skrevet 24. mars 2021 #968 Skrevet 24. mars 2021 Hilde444 skrev (3 timer siden): Det er bare trist å se at barna snur seg bort når foreldrene skal filme og lage innhold til insta og snap😔 Herremin jeg er glad mine barn kan vokse opp uten å få hele barndommen brettet ut på internett. De kan umulig være de skarpeste knivene i skuffen de der to... Det er lett tjente penger, men forsvarer på ingen måte utlevering av barna 5
Gjest LysOgVarme Skrevet 25. mars 2021 #969 Skrevet 25. mars 2021 Hvordan kan en mamma synes det er ok å legge ut bilder av barna sine, kun iført en bleie? Hvordan kan en mamma slå fra seg tanken, om at disse bildene kan bli misbrukt? Kynisk jakt på penger !!
Kollontaj Skrevet 25. mars 2021 #970 Skrevet 25. mars 2021 Bestemoren min pleide å si: det må være noe som mankerer. 18
Gjest LysOgVarme Skrevet 25. mars 2021 #971 Skrevet 25. mars 2021 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Bestemoren min pleide å si: det må være noe som mankerer. Hva betyr mankerer?
Bollapikksvin Skrevet 25. mars 2021 #972 Skrevet 25. mars 2021 LysOgVarme skrev (30 minutter siden): Hva betyr mankerer? Mangler 6
Gresshoppa Skrevet 30. mars 2021 #973 Skrevet 30. mars 2021 Når man ser de største barna fysisk SNUR seg vekk når det skal filmes/fotograferes - så lurer jeg på hva de barna blir belønner med hver gang de MÅ smile og snakke foran kamera... Jeg tenker det er en grunn for at det er en grunn for at jenta er mest avbildet på IG-feeden. Jeg får vondt. Oppriktig. Langt inni mammahjertet. 37
Gjest LysOgVarme Skrevet 30. mars 2021 #974 Skrevet 30. mars 2021 Får ikke godt inntrykk av denne dama. Hver eneste story går hun rundt og filmer mannen som gjør arbeidet i familien. Hvorfor vil hun presentere seg selv som en bitch som får mannen til å gjøre alt arbeidet? Helt seriøst, så tror jeg det er akkurat sånn det er også, for hun kommenterer mannen har nettop vasket gulvene, laget middag, rydde kjøkken og følger gutta på/i fotball/barnehage og skole. Selv sier hun vi ser en brøkdel av hverdagen deres, men hvor mye arbeid er det igjen, etter hun har lagt ut alt arbeidet mannen gjør. Skifte bleie og bade minsten? Hun har en alt for snill mann som har skjemt henne ut
Gjest GuriHelen Skrevet 30. mars 2021 #975 Skrevet 30. mars 2021 (endret) Hvem som gjør hva i den familien gjør meg lite, det får bli deres problem. Hvis han velger å gjøre alt for at hun skal være fornøyd så har han et problem. Det jeg reagerer på er smilet. Det evige smilet. Hele tiden. Endret 30. mars 2021 av GuriHelen
Gjest Trude4 Skrevet 30. mars 2021 #976 Skrevet 30. mars 2021 LysOgVarme skrev (4 timer siden): Får ikke godt inntrykk av denne dama. Hver eneste story går hun rundt og filmer mannen som gjør arbeidet i familien. Hvorfor vil hun presentere seg selv som en bitch som får mannen til å gjøre alt arbeidet? Helt seriøst, så tror jeg det er akkurat sånn det er også, for hun kommenterer mannen har nettop vasket gulvene, laget middag, rydde kjøkken og følger gutta på/i fotball/barnehage og skole. Selv sier hun vi ser en brøkdel av hverdagen deres, men hvor mye arbeid er det igjen, etter hun har lagt ut alt arbeidet mannen gjør. Skifte bleie og bade minsten? Hun har en alt for snill mann som har skjemt henne ut Hvordan di fordeler arbeidet er opp til di og det ser da virkelig ut til at han er lykkelig
Tuttifrutti843950 Skrevet 30. mars 2021 #977 Skrevet 30. mars 2021 Det evige glise hennes er bare disturbing 18
Sol Rampelyset Skrevet 30. mars 2021 #978 Skrevet 30. mars 2021 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin.
Meg.no Skrevet 30. mars 2021 #979 Skrevet 30. mars 2021 8 hours ago, LysOgVarme said: Helt seriøst, så tror jeg det er akkurat sånn det er også, for hun kommenterer mannen har nettop vasket gulvene, laget middag, rydde kjøkken og følger gutta på/i fotball/barnehage og skole. Bare sånn før det svartmales helt, så er mannen er i permisjon mens hun har full jobb. 3
Gjest LysOgVarme Skrevet 30. mars 2021 #980 Skrevet 30. mars 2021 Meg.no skrev (2 timer siden): Bare sånn før det svartmales helt, så er mannen er i permisjon mens hun har full jobb. Det er da full jobb å gå hjemme i permisjon også. En permisjon betyr ikke du skal måtte gjøre alt i hjemmet, mens den som er ute i arbeid kan sitte på reva? Også i påsken ser jeg det er Chris som gjør det meste. Ser du Monica engasjere seg i guttene? Nei der er det også Chris som styrer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå