Outandabout Skrevet 24. oktober #3341 Skrevet 24. oktober Med mindre desse turene de er på er dekket av noen andre, så vil jeg si dette er å PISSE på folk med dårlig råd. På snap en dag: Buhu, vi betaler altså så mye i lån og renter. Neste dag: LA! OG alt er altså så koselig 6 3
Kønn Skrevet 24. oktober #3342 Skrevet 24. oktober Outandabout skrev (43 minutter siden): Med mindre desse turene de er på er dekket av noen andre, så vil jeg si dette er å PISSE på folk med dårlig råd. På snap en dag: Buhu, vi betaler altså så mye i lån og renter. Neste dag: LA! OG alt er altså så koselig Hvor er katastrofetankene når hun er så langt unna barna? Hus som må ha kontroll. Det er nok kun for å skape engasjement at hun ‘finner’ på tema som hun tror treffer mange. Aldri migrene på disse turene og alltid så positiv og blid. Isolert sett er jo det fint, men sett i lys av det andre hun deler er det som å pisse på folk, ja. 3 4
Maiken2025 Skrevet 26. oktober #3343 Skrevet 26. oktober Måtte innom siden jeg hørte hun var i USA. Men Gud hvor kjedelig å se på hun. Samme opplegget om hun er på reiser eller sitter ved sminkespeilene på kjøkkenet 🙄 Hadde lyst å se hvor hun var. 1
Tigerfrue Skrevet 26. oktober #3344 Skrevet 26. oktober Outandabout skrev (På 24.10.2025 den 17.05): Med mindre desse turene de er på er dekket av noen andre, så vil jeg si dette er å PISSE på folk med dårlig råd. På snap en dag: Buhu, vi betaler altså så mye i lån og renter. Neste dag: LA! OG alt er altså så koselig Jeg tenker faktisk når hun driver å reklamerer for kjolene sine, så skriver hun sikkert dette av på firmaet, ergo det er vi skattebetalere som betaler.... 1 1
lin Skrevet 26. oktober #3345 Skrevet 26. oktober Nja, det er vel ikke akkurat helt sånn det fungerer. Å skrive ting på firmaet betyr ikke at man får ting gratis altså. Vanlig misforståelse. 2
AnnAnna Skrevet 27. oktober #3346 Skrevet 27. oktober Det jeg ikke skjønner her er at så mange tar alt dette som virkelig eller personlig , skjønner dere ikke at det er et realityshow og en jobb?? 1
Maiken2025 Skrevet 27. oktober #3347 Skrevet 27. oktober AnnAnna skrev (44 minutter siden): Det jeg ikke skjønner her er at så mange tar alt dette som virkelig eller personlig , skjønner dere ikke at det er et realityshow og en jobb?? Joda. Men uansett hvor pen hun er blir folk mettet 😅men folk får bare se videre og støtte de.
Outandabout Skrevet 27. oktober #3348 Skrevet 27. oktober Sjekk Yummymummy sin snap om Søskenflokken.
Outandabout Skrevet 27. oktober #3349 Skrevet 27. oktober Men altså, denne eksponeringen av barn… Igår viste Chris en video av barna som sendte hilsen til Monica på bursdagen! På en offisiell snapkanal! Hvor er fornuften? 6
AnnAnna Skrevet 28. oktober #3350 Skrevet 28. oktober Hva er forskjellen på det og reklame med barn for findus fiskepinner?
Maiken2025 Skrevet 28. oktober #3351 Skrevet 28. oktober AnnAnna skrev (2 timer siden): Hva er forskjellen på det og reklame med barn for findus fiskepinner? Barn i reklame vet du ikke adr og navne til. Eller hvem famile de tilhører. 4 9
Stargaze Skrevet 28. oktober #3352 Skrevet 28. oktober Maiken2025 skrev (5 timer siden): Barn i reklame vet du ikke adr og navne til. Eller hvem famile de tilhører. Eller alt de ellers gjør.. 2 6
Kønn Skrevet fredag kl. 21:57 #3353 Skrevet fredag kl. 21:57 Reklamekanal av en falsk kristen person. Hva gir du meg? Money, money… Falskere blir det ikke. 6 1
macy_s Skrevet lørdag kl. 14:52 #3354 Skrevet lørdag kl. 14:52 Hva gjorde hun i USA? Fikk aldri med meg hvorfor denne turen kom? Følte ikke hun gjorde stort annet enn å være på hotellet, vise kjoler, og reise videre… 1
Velinda Skrevet søndag kl. 13:49 #3355 Skrevet søndag kl. 13:49 Koreansk hudpleie og Kare beauty var det hun sverga til men nå ser jeg hun i reklame for Nivea serum??ikke mye troverdighet på hun der🙈 2 4
Maiken2025 Skrevet søndag kl. 15:31 #3356 Skrevet søndag kl. 15:31 Velinda skrev (1 time siden): Koreansk hudpleie og Kare beauty var det hun sverga til men nå ser jeg hun i reklame for Nivea serum??ikke mye troverdighet på hun der🙈 Slik er det . Ene uka det til håret og uka etter noen andre produkter også sminke kremer osv. at seriøse selskaper bruker disse er så rart. 1 1
Måne Rampelyset Skrevet søndag kl. 17:39 #3357 Skrevet søndag kl. 17:39 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Måne, admin.
Angel75 Skrevet tirsdag kl. 21:53 #3358 Skrevet tirsdag kl. 21:53 (endret) Nå er hun og mannen på innspilling av neste års Siste mann ut. Er nok ikke mange som vet hvem de er 🙈 Endret tirsdag kl. 21:53 av Angel75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå