Gå til innhold

Monica Nyhus

Fremhevede innlegg

Skrevet
Angel75 skrev (1 minutt siden):

Gamle bilder

Herregud så irriterende oppmerksomhets syk dame

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Maiken2025
Skrevet
Curlyme skrev (10 minutter siden):

Herregud så irriterende oppmerksomhets syk dame

Slik de har holdt på hele tiden. Når de ikke gidder å lage innhold.  Følger hun ikke mere. Av flere grunner.  De skal håve inn penger men gidder ikke lage fersk innhold engang. De deler vel unger sikkert enda også?.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva er greia med så himla tidlig jul hos disse influenserene? 

Både hun og Terese Lien har full jul i kåken og utenfor . Så det da jeg gikk tur i dag. 

• Liker 2
Gjest Maiken2025
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Både hun og Terese Lien har full jul i kåken og utenfor . Så det da jeg gikk tur i dag. 

Ser flere av de holder på slik. Skjønner det ikke jeg heller. De må vel bli lei julen før den egentlig er. 

Skrevet

Jeg tenker jobben deres er å bli lagt merke til………. Og som dere ser så klarer de det😆

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 19.58):

Du skal bare bruke pulveret, ikke koke opp til en pudding.

Anonymkode: 8bef8...f54

Hvordan blir det stivt når det står koking på posen

Skrevet
Teflonhjernen skrev (3 timer siden):

Spons og penger. Influensere gjør alt for penger, til og med ødelegger juletradisjoner. Snart er det ingen som vet hva en tradisjonelt gjør 1 søndag i advent. Da henger en opp julestjerne og pynter med julegardiner på kjøkkenet, men ups stemmer det, ingen som har gardiner lengre nå for det er ut!  De begynner tidligere og tidligere med jul for å overgå hverandre. De kaster ut jula 1 juledag og går rett på påske 🤪

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest Maiken2025
Skrevet
AnnAnna skrev (44 minutter siden):

Jeg tenker jobben deres er å bli lagt merke til………. Og som dere ser så klarer de det😆

Om de blir lagt merke til betyr det ikke at vi klikker inn. Å får seer tall opp hos de.  Følger med på tråder her å holder i massevis.

Skrevet
Maiken2025 skrev (5 minutter siden):

Om de blir lagt merke til betyr det ikke at vi klikker inn. Å får seer tall opp hos de.  Følger med på tråder her å holder i massevis.

🎯

• Liker 1
Skrevet
Interiørgla skrev (19 timer siden):

Spons og penger. Influensere gjør alt for penger, til og med ødelegger juletradisjoner. Snart er det ingen som vet hva en tradisjonelt gjør 1 søndag i advent. Da henger en opp julestjerne og pynter med julegardiner på kjøkkenet, men ups stemmer det, ingen som har gardiner lengre nå for det er ut!  De begynner tidligere og tidligere med jul for å overgå hverandre. De kaster ut jula 1 juledag og går rett på påske 🤪

Det er jo ikke bare de. Butikkene begynte allerede i slutten av oktober. Det er greit å kritisere …men…..dette er en jobb , samme som rema 1000 og Kiwi, 

• Liker 2
Gjest Maiken2025
Skrevet
AnnAnna skrev (10 minutter siden):

Det er jo ikke bare de. Butikkene begynte allerede i slutten av oktober. Det er greit å kritisere …men…..dette er en jobb , samme som rema 1000 og Kiwi, 

Det er vel ikke julepynt og julemat Nyhus selger😅 

Skrevet

De selger et konsept til « tittere» akkurat som man før i tiden likte å se på såpeopera. Når man selger et konsept så handler det om hva «titteren» liker å se på. Hvis møbelringen ønsker å selge julekrans til døren feks så må man reklamere en god stund før, sa løper alle «titterene» for å kjøpe. Det handler om å kikke inn i folks liv , hva de kler seg med og hvilke møbler de bruker/ sminke / mat .

Gjest Maiken2025
Skrevet
AnnAnna skrev (1 time siden):

De selger et konsept til « tittere» akkurat som man før i tiden likte å se på såpeopera. Når man selger et konsept så handler det om hva «titteren» liker å se på. Hvis møbelringen ønsker å selge julekrans til døren feks så må man reklamere en god stund før, sa løper alle «titterene» for å kjøpe. Det handler om å kikke inn i folks liv , hva de kler seg med og hvilke møbler de bruker/ sminke / mat .

Joda godt noen finner fortsatt ut selv hva de vil kjøpe. Påvirkere som roser ting opp i skyene ene uka og neste uke er det et nytt merke. Lite troverdig om shampo hårprodukter kremer og sminke. 

Skrevet

Det er et marked for alle mennesker i denne verden tenker jeg. Jeg selv ser jeg liker en shampoo nå og til neste år en annen. Reklame viser seg å føre oss frem til kjøp av forskjellige varer . Reklame fra influensere eller vanlig reklame er vell ikke mere troverdig enn den andre.  Heldigvis lever vi i en verden hvor man kan ta egne valg.

Maiken2025 skrev (På 20.11.2025 den 10.18):

Joda godt noen finner fortsatt ut selv hva de vil kjøpe. Påvirkere som roser ting opp i skyene ene uka og neste uke er det et nytt merke. Lite troverdig om shampo hårprodukter kremer og sminke. 

• Nyttig 1
Skrevet

Det er et marked for alle mennesker i denne verden tenker jeg. Jeg selv ser jeg liker en shampoo nå og til neste år en annen. Reklame viser seg å føre oss frem til kjøp av forskjellige varer . Reklame fra influensere eller vanlig reklame er vell ikke mere troverdig enn den andre.  Heldigvis lever vi i en verden hvor man kan ta egne valg.

Disse influencerne finnes ikke troverdig i det hele tatt. De er kun ute etter å tjene penger. De er helt ukritisk til hva de selger for å tjene penger. En salig blanding av egne barn og produkter som ingen trenger.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så du tenker at reklame generelt er troverdig? Er ikke alle ute etter å tjene til livets brød?

Skrevet
Stargaze skrev (2 timer siden):

Disse influencerne finnes ikke troverdig i det hele tatt. De er kun ute etter å tjene penger. De er helt ukritisk til hva de selger for å tjene penger. En salig blanding av egne barn og produkter som ingen trenger.

Samtidig som de vil ha oss forbrukere til å tro de er genuine. At de kun reklamerer for de dem står for. Fr Nyhus er blitt en ren reklamekanal, ispedd litt katastrofetanker og tårevåte innlegg der hun ber folk stemme på henne på vixen. Gi meg styrke😅

• Nyttig 2
Gjest Maiken2025
Skrevet

Så du tenker at reklame generelt er troverdig? Er ikke alle ute etter å tjene til livets brød?

Det er reklame som er mye mere troverdig enn de kjole damene driver med. Men folk får bare se på å støtte de videre. 

Skrevet

Har Remegjengen gått for sympatikortet? Ikke måte på hvor vanskelig alle i klanen hans har det bak fasaden for tiden. 
«har det vanskelig, kan ikke si så mye, men stem gjerne på meg» 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er det influensere gjør , får en nyskjerrig . De fleste liker å titte inn på andres liv. « Reme» tross alt er jo mamma/ pappa for en del influensere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...