Gå til innhold

Monica Nyhus

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tiara07 skrev (8 timer siden):

Lurer på hva som ligger bak det plutselige behovet for å utlevere barna igjen… - Eller, jeg er ganske sikker på at jeg vet svaret! Enn så lenge, holder hvertfall bestevennene sine barn (stort sett) unntatt offentligheten i blottingsirkuset! 

De har utlevert barna i over ett år. Det er forkastelig slik de holder på. Og evige ranter om migrene og sminke.

• Nyttig 5
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kønn skrev (På 3.9.2025 den 8.38):

De har utlevert barna i over ett år. Det er forkastelig slik de holder på. Og evige ranter om migrene og sminke.

Ser på Instagram at hun deler datter mye nå. Trist 

• Nyttig 2
Skrevet

Så nå på Instagram at Monica skal ha et samarbeid med vita. Vita er vel forretningen som boikotta Israel så veldig. 

Skrevet
AnnAnna skrev (11 timer siden):

Hun leser ikke nyheter

Nei, det tror ikke jeg heller. Det går stort sett i katastrofetanker, sminke, migrene og kaosprat. 

• Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Trist å ha så lite å by på at man må

1- dele sminkerutine

2 - eksponere barn 

3- ha tilbakeblikk 

4- clickbaits Spania 🇪🇸 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvis hun er så redd for uværet hvorfor sikrer hun ikke løse gjenstander ute? Tror hun bruker disse katastrofetanker for alt det er verdt. I mangel av noe kreativt. Er forresten omtrent bare reklame på hele kanalen deres. 

• Nyttig 1
Skrevet

Tok en titt innom . Er det salg av hus og Spania hun fortsatt kjører på for å få klikk🙄

Skrevet
Maiken2025 skrev (Akkurat nå):

Tok en titt innom . Er det salg av hus og Spania hun fortsatt kjører på for å få klikk🙄

For meg høres det ut som om de sliter litt økonomisk... 

• Liker 4
Skrevet
Tiara07 skrev (Akkurat nå):

syns bare jeg hørt noe av det før. Orket ikke å høre alt. Det koster de skal jo ha det så flott og fint. 

Skrevet

De må slutte å leve over evne desse menneskene. Mye vil ha mer. De lever som grever i desse flotte eneboligene, flotte biler og båt. De har vel ikke verdens mest forutsigbare jobb. Må være mye grubling og søvnløse netter. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tiara07 skrev (1 time siden):

Virker som de sliter ja..

• Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (7 timer siden):

Virker som de sliter ja..

Tror jeg ikke at de gjør. Bare oppmerksomhet for å tjene mer. Hun sier at de har millioninntekter fra flere hold i businessen sin. De har 20 000 kr hver i boligutgifter i måneden. I sommer leide de ut for 10 000 kr dagen. Et par uker med uteie så dekker de et par måneders boligutgifter. Om de selger huset, så er det for å reise mer og evt ha to boliger. Ikke for å nedskalere for å få det til å gå rundt. 

Skrevet
Meg.no skrev (2 timer siden):

Tror jeg ikke at de gjør. Bare oppmerksomhet for å tjene mer. Hun sier at de har millioninntekter fra flere hold i businessen sin. De har 20 000 kr hver i boligutgifter i måneden. I sommer leide de ut for 10 000 kr dagen. Et par uker med uteie så dekker de et par måneders boligutgifter. Om de selger huset, så er det for å reise mer og evt ha to boliger. Ikke for å nedskalere for å få det til å gå rundt. 

Tror heller ikke det står så ille til. Men får håpe for de sin egen del. At de tenker litt lengre frem. Ikke sikkert de inntekter de har nå varer i mange år. 

Skrevet (endret)

Herregud så idiotisk. Monica klager på at de betaler 43.000kr i renter på boliglånet, og føler det er bortkastede penger og penger rett ut av vinduet. 

Hvorfor tok de mer lån da og bygde basseng og utestue? Hvorfor kjøpte de seg båt? De var fullstendig klar over at renteutgiftene ville bli enda høyere når de tok mer boliglån for dette svømmebassenget hun absolutt skulle ha.

Dette her tror jeg ingenting på. De har så de klarer seg, så dette er noe hun prater om, bare for å ha noe å prate om på snappen.

Har ikke vært innpå kanalen deres på måneder. Når jeg nå klikka meg inn, ser jeg hun er akkurat den samme falske kjerringa. Og det påklistrede smilet hennes klarer jeg bare ikke. 

Endret av Really
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Måtte innom å se fra festen i går. Fatter ikke at hun Monica ikke blir lei . Det går mest å kamera på seg selv hele veien.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...