Gå til innhold

Monica Nyhus

Anbefalte innlegg

Gjest Floriamint
Skrevet
elskersommer skrev (På 31.7.2025 den 12.26):

Jeg håper virkelig det snart blir tatt grep.. som du sier så har Nyhus blitt mye værre på eksponering 

Så innom nå. At hun forsvarer deling av barna og familielivet. Tror de vil angre på dette.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har hun tatt eksponering av sin lille datter til et nytt nivå. Trist. 

Skrevet
Kønn skrev (1 time siden):

Nå har hun tatt eksponering av sin lille datter til et nytt nivå. Trist. 

Veldig trist.. Tenkte og skrive det på siste innlegg på Instagram men da hadde jeg vel blitt blokkert 

Skrevet

Hun var med i camp kulinaris. Jeg er fra Sørlandet selv, men meg og typen måtte bare skru av pga hun. Ah den typen da. Uuutrolig irriterende på alle måter. Flink pike syndrom gone crazy!! 

Skrevet

Altså, siste IG innlegg er over middels galskap. Her har hun dollet opp datteren og begge poserer foran kamera. Hva i alle dager skjer? Noen må få Nyhus tilbake i debatten på NRK. Jeg ønsker å høre henne argumentere for denne eksponeringen av barn 

• Liker 5
Skrevet
Outandabout skrev (22 minutter siden):

Altså, siste IG innlegg er over middels galskap. Her har hun dollet opp datteren og begge poserer foran kamera. Hva i alle dager skjer? Noen må få Nyhus tilbake i debatten på NRK. Jeg ønsker å høre henne argumentere for denne eksponeringen av barn 

Jeg så ikke noe bilde, hvor har hun postet det?

Skrevet

Instagram på Monica Nyhus. To bilder av Monica og datteren. Minner om amerikanske «child beauty pageants»… 

Forstår ikke at det er lov å eksponere barn på denne måten.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Trodde Monica og co var superreligiøse og avholdsfolk.

Skrevet

Er Reme også i bryllup? 

Skrevet

Men, dere, vi må ikke gi desse folka klikk. Nå falt jeg for fristelsen, og det irriterer meg! De skal ikke tjene penger på meg. Blokker dem. 

• Liker 2
Skrevet

Tenk å klare alt dette som kronisk syke - hele hurven. I VG og sykehusseng ene uken og dette en annen uke. Priviligerte. 

Håper de er takknemlig for apparatet de har rundt hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...