Gjest Floriamint Skrevet 7. august #3301 Skrevet 7. august elskersommer skrev (På 31.7.2025 den 12.26): Jeg håper virkelig det snart blir tatt grep.. som du sier så har Nyhus blitt mye værre på eksponering Så innom nå. At hun forsvarer deling av barna og familielivet. Tror de vil angre på dette.
Kønn Skrevet mandag kl 21:49 #3302 Skrevet mandag kl 21:49 Nå har hun tatt eksponering av sin lille datter til et nytt nivå. Trist.
elskersommer Skrevet mandag kl 23:28 #3303 Skrevet mandag kl 23:28 Kønn skrev (1 time siden): Nå har hun tatt eksponering av sin lille datter til et nytt nivå. Trist. Veldig trist.. Tenkte og skrive det på siste innlegg på Instagram men da hadde jeg vel blitt blokkert
Møkkalei Skrevet mandag kl 23:45 #3304 Skrevet mandag kl 23:45 Hun var med i camp kulinaris. Jeg er fra Sørlandet selv, men meg og typen måtte bare skru av pga hun. Ah den typen da. Uuutrolig irriterende på alle måter. Flink pike syndrom gone crazy!!
Outandabout Skrevet onsdag kl 05:46 #3305 Skrevet onsdag kl 05:46 Altså, siste IG innlegg er over middels galskap. Her har hun dollet opp datteren og begge poserer foran kamera. Hva i alle dager skjer? Noen må få Nyhus tilbake i debatten på NRK. Jeg ønsker å høre henne argumentere for denne eksponeringen av barn 5
Really Skrevet onsdag kl 06:11 #3306 Skrevet onsdag kl 06:11 Outandabout skrev (22 minutter siden): Altså, siste IG innlegg er over middels galskap. Her har hun dollet opp datteren og begge poserer foran kamera. Hva i alle dager skjer? Noen må få Nyhus tilbake i debatten på NRK. Jeg ønsker å høre henne argumentere for denne eksponeringen av barn Jeg så ikke noe bilde, hvor har hun postet det?
Outandabout Skrevet onsdag kl 06:23 #3307 Skrevet onsdag kl 06:23 Instagram på Monica Nyhus. To bilder av Monica og datteren. Minner om amerikanske «child beauty pageants»… Forstår ikke at det er lov å eksponere barn på denne måten. 2 1
Kort_og_grei Skrevet 22 timer siden #3308 Skrevet 22 timer siden Trodde Monica og co var superreligiøse og avholdsfolk.
Outandabout Skrevet 16 timer siden #3310 Skrevet 16 timer siden Men, dere, vi må ikke gi desse folka klikk. Nå falt jeg for fristelsen, og det irriterer meg! De skal ikke tjene penger på meg. Blokker dem. 2
Kort_og_grei Skrevet 8 timer siden #3312 Skrevet 8 timer siden Tenk å klare alt dette som kronisk syke - hele hurven. I VG og sykehusseng ene uken og dette en annen uke. Priviligerte. Håper de er takknemlig for apparatet de har rundt hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå