AnnnonymBruker Skrevet 21. juli #3261 Skrevet 21. juli Ninaen skrev (7 timer siden): Kun om du gjør det hvitt slik at det kommer på skattemeldingen, og dermed kan justere uføren året etter. Eller legger inn forventet inntekt 8 planleggeren, så trekkes man av uføren underveis i året. Også hvis mah tjener >0,4G, da trekkes man etter kompensasjonsgsden av uføren, Ja, men ingen vet jo om andre jobber hvitt eller svart (med mindre de sier det selv). Alle, frisk som ufør, har jo også lov å jobbe gratis og lov til «skattefri småjobber». 3
Ninaen Skrevet 22. juli #3262 Skrevet 22. juli AnnnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 8.00): Ja, men ingen vet jo om andre jobber hvitt eller svart (med mindre de sier det selv). Alle, frisk som ufør, har jo også lov å jobbe gratis og lov til «skattefri småjobber». Jeg kom bare med generell faktainformasjon. Finner NAV ut at man har jobbet svart er det bare å si lykke til. 1
AnnnonymBruker Skrevet 23. juli #3263 Skrevet 23. juli Ninaen skrev (13 timer siden): Jeg kom bare med generell faktainformasjon. Finner NAV ut at man har jobbet svart er det bare å si lykke til. Sant det. Kommentaren jeg svarte på var at den uføre moren jobber svart. Det vet man vel strengt talt ikke.. 😊 1
Gjest Floriamint Skrevet 23. juli #3265 Skrevet 23. juli Outandabout skrev (42 minutter siden): Da ble det IKKE Spania….. 🇪🇸 Hun måtte vel hatt med mor da. 🪣🧹👖👗👚👕🧑🏼🍳
Gjest Floriamint Skrevet 23. juli #3267 Skrevet 23. juli Cami9 skrev (1 time siden): Hva i alle dager har M gjort med leppene sine? Har hun ikke vært slik bestandig ? Nå fikk hun klikk av meg også. Har ikke lyst å gi de noe 😅
Cami9 Skrevet 23. juli #3268 Skrevet 23. juli Floriamint skrev (1 time siden): Har hun ikke vært slik bestandig ? Nå fikk hun klikk av meg også. Har ikke lyst å gi de noe 😅 Før så man jo ganske mye tannkjøtt! Den tid er forbi, men nå er det blitt for mye av det gode tror jeg, for ser helt merkelig ut når hun snakker
Gjest Floriamint Skrevet 23. juli #3269 Skrevet 23. juli Cami9 skrev (12 minutter siden): Før så man jo ganske mye tannkjøtt! Den tid er forbi, men nå er det blitt for mye av det gode tror jeg, for ser helt merkelig ut når hun snakker Å har ikke tenkt over det.
Outandabout Skrevet 23. juli #3270 Skrevet 23. juli Og nå, BÅT! Og under omvisning viser M tydelig at hun ikke er den mest praktiske dama…. Det er armer og bein og hurra meg rundt med den der familien gitt
bygdefruen Skrevet 24. juli #3271 Skrevet 24. juli Outandabout skrev (10 timer siden): Og nå, BÅT! Og under omvisning viser M tydelig at hun ikke er den mest praktiske dama…. Det er armer og bein og hurra meg rundt med den der familien gitt Har aldri sett noen pakke med seg så mye ting og tang til en såpass liten båt. Skulle tro det var en yacht de hadde kjøpt 😅 Ikke engang vi som har mange fot større båt har med oss så mye når vi drar på turer. 1
Outandabout Skrevet 24. juli #3273 Skrevet 24. juli Ja, nå er det eksponering for alle penger! Lurer på om de bare satser hardt og bruker penger (de kanskje ikke har) for content. Ser for meg hvordan de sitter og diskuterer innhold på snap.
Gjest Floriamint Skrevet 24. juli #3274 Skrevet 24. juli Å mor var med på dette også😂 Synes båten virket liten til en så stor familie.
Outandabout Skrevet 24. juli #3275 Skrevet 24. juli Jeg snublet plutselig inn på Søskenflokken på snap. Der er d mormor som eksponerer barnebarn. Herregud.
bygdefruen Skrevet 24. juli #3276 Skrevet 24. juli Floriamint skrev (1 time siden): Å mor var med på dette også😂 Synes båten virket liten til en så stor familie. Ja med så stor familie så ville jeg trodd de kjøpte en litt større båt.
esk1 Skrevet 24. juli #3277 Skrevet 24. juli De har jo postet mye om hvor dyrt bassenget ble og hvor mye renteutgifter de har med lånet. Og det har vært masse fram og tilbake ift Spania og kostnader. Så skal de plutselig kjøpe båt. Virker som at de bruker mer penger enn de burde….
Outandabout Skrevet 24. juli #3278 Skrevet 24. juli esk1 skrev (47 minutter siden): De har jo postet mye om hvor dyrt bassenget ble og hvor mye renteutgifter de har med lånet. Og det har vært masse fram og tilbake ift Spania og kostnader. Så skal de plutselig kjøpe båt. Virker som at de bruker mer penger enn de burde…. Jeg tipper det er en satsing for å ha content …. hva annet skal de dele? Monica deler at moren lager mat, at hun sminker seg, og så videre… Intet nytt. Men så…båt!
Gjest Floriamint Skrevet 24. juli #3279 Skrevet 24. juli De liker å brife . Nå skal vel venninna ha båt også😅 de som skal betale . Virker ikke som de her sparer så mye til unger. Her lever de livets glade dager.
Outandabout Skrevet 24. juli #3280 Skrevet 24. juli Floriamint skrev (5 timer siden): De liker å brife . Nå skal vel venninna ha båt også😅 de som skal betale . Virker ikke som de her sparer så mye til unger. Her lever de livets glade dager. Haha, ja, kom an, Lien! Nå blir d båt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå