Gå til innhold

Monica Nyhus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de er i sjokk? 🥴

Må trykke meg ihjel for å komme til poenget.. 

Syntes den damen skriker unødvendig mye på snapper. Må passe på at lyden er helt nede på telefonen før man åpner noe som helst snap fra de.  

• Liker 8
Skrevet

1800 kr for en sommerkjole? Hva er det med alle disse kjolene til disse damene. Jeg har en som ligner fra Temu😱

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Kønn skrev (På 19.6.2025 den 9.03):

Veldig glad jeg ikke er nabo med denne familien. Party i bassengområdet hver eneste ettermiddag/kveld. Mye støy. Stemmevolumet er jo helt horribelt. 

Akkurat det tenkte jeg da jeg gikk forbi huset deres her om dagen. Det går en tursti rett fobi huset. Det var noe veldig støy og musikk der. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (56 minutter siden):

Akkurat det tenkte jeg da jeg gikk forbi huset deres her om dagen. Det går en tursti rett fobi huset. Det var noe veldig støy og musikk der. 

Naboene har kanskje håpet de dro til Spania.  Fatter ikke at han Chris ikke blir skit lei familien hennes . 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

En liten VG artikkel om basseng? 🤪

• Liker 1
Skrevet
Outandabout skrev (3 timer siden):

En liten VG artikkel om basseng? 🤪

Tåpelig at de får en gammel sak opp igjen. Den spillegjelden vet vel alle om. Media er med å støtter opp om de. Skulle tro VG hadde mange viktigere ting å skrive om.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Floriamint skrev (20 timer siden):

Tåpelig at de får en gammel sak opp igjen. Den spillegjelden vet vel alle om. Media er med å støtter opp om de. Skulle tro VG hadde mange viktigere ting å skrive om.

Tenk at VG får millioner i statstøtte. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Fantastisk, hvor går den?

Skrevet
leetha skrev (På 4.7.2025 den 18.58):

1800 kr for en sommerkjole? Hva er det med alle disse kjolene til disse damene. Jeg har en som ligner fra Temu😱

Er så enig med deg men synes kjolene til Monica er fine.. men hadde ikke betalt 1800.+

Skrevet

Jeg finner liksom ikke ut om De flytter eller ikke?

Å gå inn på snap er håpløst, evig japping om ingenting 

• Liker 2
Skrevet
M.G.E skrev (2 timer siden):

Jeg finner liksom ikke ut om De flytter eller ikke?

Å gå inn på snap er håpløst, evig japping om ingenting 

Det var vel bare et spill , klikk til å betale svømmebasseng 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Floriamint skrev (På 11.7.2025 den 18.08):

Det var vel bare et spill , klikk til å betale svømmebasseng 😅

Ahhh, selvsagt! 
Hun sendte jo mannen til Spania og greier 🤣 jaja.. folk biter på! Jeg unngår å gå inn på snap 

Skrevet
M.G.E skrev (7 minutter siden):

Ahhh, selvsagt! 
Hun sendte jo mannen til Spania og greier 🤣 jaja.. folk biter på! Jeg unngår å gå inn på snap 

😅 Orker ikke å se på de. Men følger tråden her enda 😅

Skrevet

Nå er det visst båt på gang 

Skrevet

Jeg blir provosert når den uføre moren til Monica jobber svart som hushjelp. Rett før jeg melder henne inn til både skatteetaten og Nav. Hun har tydeligvis rest arbeidsevne. 

Jeg nevnte dette for en tid tilbake. Dette har nok Monica lest, for etter jeg skrev det, ble moren aldri nevnt eller vist på snappen lenger som hushjelp for familien. Men de driter seg ut, mamacita blir avslørt som hushjelp i søskenflokken. Igår satte hun på maskin etter maskin, og måtte vente i 3 timer til maskinen var ferdigvasket. Mens mora tok klesvasken, lå Monica på en madrass i bassenget 🙈😂

• Liker 9
Skrevet

Veldig sant

Skrevet
Really skrev (4 timer siden):

Jeg blir provosert når den uføre moren til Monica jobber svart som hushjelp. Rett før jeg melder henne inn til både skatteetaten og Nav. Hun har tydeligvis rest arbeidsevne. 

Jeg nevnte dette for en tid tilbake. Dette har nok Monica lest, for etter jeg skrev det, ble moren aldri nevnt eller vist på snappen lenger som hushjelp for familien. Men de driter seg ut, mamacita blir avslørt som hushjelp i søskenflokken. Igår satte hun på maskin etter maskin, og måtte vente i 3 timer til maskinen var ferdigvasket. Mens mora tok klesvasken, lå Monica på en madrass i bassenget 🙈😂

Hun får vel i tillegg noen ferier i året av de også. Virket slik .

Skrevet
Really skrev (4 timer siden):

Jeg kjenner ikke til noe om familien Nyhus, men man har lov å jobbe som ufør… 

• Liker 1
Skrevet
Really skrev (På 17.7.2025 den 11.33):

Kan ikke Monica vaske klær ??

• Nyttig 2
Skrevet
AnnnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 15.56):

Jeg kjenner ikke til noe om familien Nyhus, men man har lov å jobbe som ufør… 

Kun om du gjør det hvitt slik at det kommer på skattemeldingen, og dermed kan justere uføren året etter. Eller legger inn forventet inntekt 8 planleggeren, så trekkes man av uføren underveis i året. Også hvis mah tjener >0,4G, da trekkes man etter kompensasjonsgsden av uføren, 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...