Gå til innhold

Monica Nyhus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har de sagt om homofile da? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Floriamint
Skrevet
lin skrev (1 time siden):

Lurer jeg veldig på også

Skrevet
lin skrev (2 timer siden):

Det lurer jeg og på siden de «fordømmer» som blir sagt her i tråden. 

Skrevet
Sommersalat skrev (1 time siden):

Det lurer jeg og på siden de «fordømmer» som blir sagt her i tråden. 

Det kan du undersøke ved å besøke menigheten faren pleide å synge i , shalam i kristiansand . Familien er kjent i kristiansand . Noen av familiemedlemmene som fanilien støtter skjelte ut en av de homoseksuelle der .

• Liker 1
Gjest Floriamint
Skrevet
AnnAnna skrev (13 minutter siden):

Det kan du undersøke ved å besøke menigheten faren pleide å synge i , shalam i kristiansand . Familien er kjent i kristiansand . Noen av familiemedlemmene som fanilien støtter skjelte ut en av de homoseksuelle der .

Handler ikke denne tråden om Monica og ikke faren eller en meninghet jøss😳

Skrevet (endret)
Floriamint skrev (49 minutter siden):

Handler ikke denne tråden om Monica og ikke faren eller en meninghet jøss😳

De tilhører alle samme menighet, de synger og opptrer. De er kjent pga sin aktive del i menigheten. Det er fordi de kommer fra Israel . 

Endret av AnnAnna
  • Liker 1
Gjest Floriamint
Skrevet
AnnAnna skrev (1 minutt siden):

De tilhører alle samme menighet, de synger og opptrer. 

Ja men har Monica sagt noe om homofile på sin kanal?. 

Skrevet
AnnAnna skrev (1 time siden):

Shalam er en stiftelse som hjelper rusavhengige, ikke en menighet. 

• Liker 2
Skrevet
Gjest Milla1717 skrev (På 22.3.2025 den 23.18):

Skjønt at Monica styrer alt i dette hjemmet.  Hun snur fort om . 

Hun er litt som meg plutselig en dag vil hun det - supergira! Så neste dag - nei. Kan snu seg helt, fryktelig slitsomt faktisk. Det jeg derimot ikke gjør er å flytte på barna. De trenger virkelig ro og et stabilt boforhold. Flytting er en påkjenning for barn, bytte skole, bytte venner, miste gamle venner osv. 

Skrevet (endret)
Parketto skrev (22 minutter siden):

Shalam er en stiftelse som hjelper rusavhengige, ikke en menighet. 

Riktig, en kristen forsamling som er en stiftelse som bla i tillegg til andre ting hjelper rusavhengige .

Endret av AnnAnna
Skrevet
Kønn skrev (På 1.6.2025 den 12.34):

Monica, nå må du begynne å merke det du viser på din bedriftskonto med REKLAME. Det heklesettet, skjørt og jakke er Urban pioners som du reklamerer for.

Bare vent. Det går noen dager og vipps så er det reklame og mange har spurt hvor det kommer fra. Tenk om alle i ulike yrker skulle gi like mye f i lover og regler som disse utspekulerte menneskene. 

Og der kom annonsen gitt. Litt i seneste lager. Dette er ikke greit. 7 dager for sent. 

IMG_3587.jpeg

Skrevet (endret)

Jeg tenker at det er en del av reklamen for å skape interesse , hun er en skarp forretningskvinne har jeg hørt , vet å si søten , kjære dere også på privaten. Ganske mye kjøp og kast både med klær og gjenstander både på det materielle og det menneskelige plan. Jeg tenker at slik er forretningslivet , kanskje litt kynisk , slik er det over alt. Det er ikke bare henne , man kan ikke dømme en privat person som driver på det private planet.

Endret av AnnAnna
  • Liker 1
Skrevet
AnnAnna skrev (På 30.5.2025 den 12.42):

Jeg tenker at dette er arbeidet deres og da gjør man det man kan for å få en inntekt. Hvis noen reklamerer for Lindex så er det ingen som kritiserer dette. Jeg tenker at de også har positive ting å vise til, eldstegutt i familien har sluttet å ruse seg , faren er kommet inn i bildet igjen etter å ha flydd på byen , fått barn utenfor ekteskap , alkohol O.s.v ….. de viser ikke at alt er perfekt men menneskelig. Ingen der prøver å vise seg som noe de ikke er. 

AnnAnna skrev (På 31.5.2025 den 17.16):

Jeg tenker at hvis man ikke har lyst å se på noe og ikke liker det så må man slutte med å åpne apper og følge div grupper/personer. Det er sikkert mange som blir oppmuntret når de ser at i de beste familier er det nerveproblemer , uføre , alkohol og rus misbruk , utroskap, barn utenfor ekteskap o.s.v men likevel står de opp om morgenen og smiler , livet går sin gang. Jeg tenker den beste nyheten hun legger ut er at faren er blitt tatt inn i varmen til tross for . Johnny Lund som er faren og kjent i menighetene ,opptrer , synger selv om han har hatt det vanskelig og sliter .

Du ser forskjellen på et anonymt barn som gjør en jobb for et stort firma og barn som blir utlevert på det groveste av sine foreldre? 

Og dette med at man skal slutte å se om man ikke liker det man ser er det dummeste jeg hører. Om alle skal vende det andre kinnet til og ikke ha et kritisk blikk på influencere, vil de fortsette å drive med ulovlig reklame og eksponering av barn! Syns du det er greit å bryte loven i forhold til reklame for eksempel? De tjener penger på dette, mye penger!

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Sammy! skrev (2 timer siden):

Du ser forskjellen på et anonymt barn som gjør en jobb for et stort firma og barn som blir utlevert på det groveste av sine foreldre? 

Og dette med at man skal slutte å se om man ikke liker det man ser er det dummeste jeg hører. Om alle skal vende det andre kinnet til og ikke ha et kritisk blikk på influencere, vil de fortsette å drive med ulovlig reklame og eksponering av barn! Syns du det er greit å bryte loven i forhold til reklame for eksempel? De tjener penger på dette, mye penger!

Kan du sitere den loven eller paragrafen?

Skrevet
29_j skrev (På 6.6.2025 den 21.11):

Hun er litt som meg plutselig en dag vil hun det - supergira! Så neste dag - nei. Kan snu seg helt, fryktelig slitsomt faktisk. Det jeg derimot ikke gjør er å flytte på barna. De trenger virkelig ro og et stabilt boforhold. Flytting er en påkjenning for barn, bytte skole, bytte venner, miste gamle venner osv. 

Flytting kan også gi barn utvidet perspektiv. Det jeg reagerer på er at de legger det frem for barna som et valg. Barn skal ikke ta slike avgjørelser, det er foreldrenes ansvar. Barna deres gledet seg og nå blir det ikke noe av. Det går over stokk og stein i den familien der. Hurra meg rundt. For et stressende liv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har de ennå ikke bestemt seg?  

Gjest Floriamint
Skrevet
Outandabout skrev (3 timer siden):

Har de ennå ikke bestemt seg?  

De blir nok i Norge. Bare laget litt styr for å få klikk. Penger inn på konto av slikt idiotisk …

Skrevet

Så da sitter de og holder på skoleplasser? 

Gjest Floriamint
Skrevet
Outandabout skrev (25 minutter siden):

Så da sitter de og holder på skoleplasser? 

Aner ikke. Orker ikke følge de , det hender de dukker opp på utforsk.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...