AnnAnna Skrevet 30. mai #3181 Skrevet 30. mai Jeg tenker at dette er arbeidet deres og da gjør man det man kan for å få en inntekt. Hvis noen reklamerer for Lindex så er det ingen som kritiserer dette. Jeg tenker at de også har positive ting å vise til, eldstegutt i familien har sluttet å ruse seg , faren er kommet inn i bildet igjen etter å ha flydd på byen , fått barn utenfor ekteskap , alkohol O.s.v ….. de viser ikke at alt er perfekt men menneskelig. Ingen der prøver å vise seg som noe de ikke er.
Gjest Floriamint Skrevet 30. mai #3182 Skrevet 30. mai AnnAnna skrev (20 minutter siden): Jeg tenker at dette er arbeidet deres og da gjør man det man kan for å få en inntekt. Hvis noen reklamerer for Lindex så er det ingen som kritiserer dette. Jeg tenker at de også har positive ting å vise til, eldstegutt i familien har sluttet å ruse seg , faren er kommet inn i bildet igjen etter å ha flydd på byen , fått barn utenfor ekteskap , alkohol O.s.v ….. de viser ikke at alt er perfekt men menneskelig. Ingen der prøver å vise seg som noe de ikke er. Hvorfor skal alt ut til hele verden?. Det er disse ungene jeg synes skulle blitt spart. Hvorfor ser vi aldri Monica ser på en fotballkamp eller trening?.
AnnAnna Skrevet 30. mai #3183 Skrevet 30. mai Ikke alle mennesker liker fotball, i deres familie er det mannen til Monica som er glad i fotball, hun liker å synge, hun viser også det frem. Barna har det supert 2
Gjest Floriamint Skrevet 30. mai #3184 Skrevet 30. mai AnnAnna skrev (22 minutter siden): Ikke alle mennesker liker fotball, i deres familie er det mannen til Monica som er glad i fotball, hun liker å synge, hun viser også det frem. Barna har det supert Det er uansett vanlig å følge opp sporten eller hobby barn driver med. Det handler om å engasjere og vise interesse . Kjenner foreldre som ikke tåler hest men trosser det å ser jenta ri. Unger husker når de vokste opp, hvem var der . Synes bare det er trist å se.
Tillia Skrevet 31. mai #3185 Skrevet 31. mai Skal de flytte til Spania eller ikke?!? Jeg orker ikke se gjennom alle snappene… 1
AnnAnna Skrevet 31. mai #3186 Skrevet 31. mai Jeg tenker at hvis man ikke har lyst å se på noe og ikke liker det så må man slutte med å åpne apper og følge div grupper/personer. Det er sikkert mange som blir oppmuntret når de ser at i de beste familier er det nerveproblemer , uføre , alkohol og rus misbruk , utroskap, barn utenfor ekteskap o.s.v men likevel står de opp om morgenen og smiler , livet går sin gang. Jeg tenker den beste nyheten hun legger ut er at faren er blitt tatt inn i varmen til tross for . Johnny Lund som er faren og kjent i menighetene ,opptrer , synger selv om han har hatt det vanskelig og sliter . 1
Kønn Skrevet 1. juni #3187 Skrevet 1. juni Monica, nå må du begynne å merke det du viser på din bedriftskonto med REKLAME. Det heklesettet, skjørt og jakke er Urban pioners som du reklamerer for. Bare vent. Det går noen dager og vipps så er det reklame og mange har spurt hvor det kommer fra. Tenk om alle i ulike yrker skulle gi like mye f i lover og regler som disse utspekulerte menneskene. 2 4
AnnAnna Skrevet 3. juni #3188 Skrevet 3. juni Jeg tror ikke akkurat hun kan velge det som popper opp…
Hakkespetten Skrevet 3. juni #3189 Skrevet 3. juni Floriamint skrev (På 30.5.2025 den 13.05): Hvorfor skal alt ut til hele verden?. Det er disse ungene jeg synes skulle blitt spart. Hvorfor ser vi aldri Monica ser på en fotballkamp eller trening?. Dette tenkte jeg også på. Det virker som det alltid er Chris som er på treninger, kamper, reiser på cup, og i går sto han i kiosk på dugnad. Jeg har et barn som spiller fotball, og selv om det er far som er interessert i fotball og vil være med å se på treningene, så er jeg også ofte med. Kanskje ikke hele treningen pga mindre småsøsken, men jeg stikker innom. På kamper drar vi hele familien, lillesøster blir kjent med andre småsøsken og de springer rundt og leker. Synes det er rart at Monica som er så familiekjær og glad i barn ikke virker mer engasjert. Det er som om hun er mer engasjert i sin mor og sine søsken egentlig. 6 1
Gjest Floriamint Skrevet 3. juni #3190 Skrevet 3. juni Hakkespetten skrev (6 timer siden): Dette tenkte jeg også på. Det virker som det alltid er Chris som er på treninger, kamper, reiser på cup, og i går sto han i kiosk på dugnad. Jeg har et barn som spiller fotball, og selv om det er far som er interessert i fotball og vil være med å se på treningene, så er jeg også ofte med. Kanskje ikke hele treningen pga mindre småsøsken, men jeg stikker innom. På kamper drar vi hele familien, lillesøster blir kjent med andre småsøsken og de springer rundt og leker. Synes det er rart at Monica som er så familiekjær og glad i barn ikke virker mer engasjert. Det er som om hun er mer engasjert i sin mor og sine søsken egentlig. Så enig m deg.
Tiara07 Skrevet 3. juni #3191 Skrevet 3. juni AnnAnna skrev (På 30.5.2025 den 18.45): Ikke alle mennesker liker fotball, i deres familie er det mannen til Monica som er glad i fotball, hun liker å synge, hun viser også det frem. Barna har det supert Hun kan vel følge opp en trening eller kamp likevel, som de fleste andre foreldre gjør?!? 3
Tiara07 Skrevet 3. juni #3192 Skrevet 3. juni AnnAnna skrev (På 31.5.2025 den 17.16): Jeg tenker at hvis man ikke har lyst å se på noe og ikke liker det så må man slutte med å åpne apper og følge div grupper/personer. Det er sikkert mange som blir oppmuntret når de ser at i de beste familier er det nerveproblemer , uføre , alkohol og rus misbruk , utroskap, barn utenfor ekteskap o.s.v men likevel står de opp om morgenen og smiler , livet går sin gang. Jeg tenker den beste nyheten hun legger ut er at faren er blitt tatt inn i varmen til tross for . Johnny Lund som er faren og kjent i menighetene ,opptrer , synger selv om han har hatt det vanskelig og sliter . Ja, det syntes jeg er kjempeflott! Jeg syntes likevel ikke en forelder kan unnskylde seg med ikke å følge opp idrett og liknende som barna deltar på, fordi «de ikke er så interessert»…. ! 4
Minlillelykke Skrevet 3. juni #3193 Skrevet 3. juni AnnAnna skrev (På 30.5.2025 den 18.45): Ikke alle mennesker liker fotball, i deres familie er det mannen til Monica som er glad i fotball, hun liker å synge, hun viser også det frem. Barna har det supert Jeg virkelig hater fotball, men barna mine følger jeg opp uansett! Eldste spiller fotball og jeg prøver å være med hvet kamp og cup. Tenker dette er ganske normalt når man har barb 3 2
AnnAnna Skrevet 3. juni #3194 Skrevet 3. juni Hakkespetten skrev (10 timer siden): Dette tenkte jeg også på. Det virker som det alltid er Chris som er på treninger, kamper, reiser på cup, og i går sto han i kiosk på dugnad. Jeg har et barn som spiller fotball, og selv om det er far som er interessert i fotball og vil være med å se på treningene, så er jeg også ofte med. Kanskje ikke hele treningen pga mindre småsøsken, men jeg stikker innom. På kamper drar vi hele familien, lillesøster blir kjent med andre småsøsken og de springer rundt og leker. Synes det er rart at Monica som er så familiekjær og glad i barn ikke virker mer engasjert. Det er som om hun er mer engasjert i sin mor og sine søsken egentlig. Jeg tenker at alle har utfordringer og det har de også. Det er mye de ikke viser selvsagt, alle familier har sitt. Når man har søsken med problemer og en mor som er uføre så tenker jeg hun stiller opp for dem ettersom hun har en ressurssterk mann som tar seg av barna.
Gjest Floriamint Skrevet 3. juni #3195 Skrevet 3. juni AnnAnna skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at alle har utfordringer og det har de også. Det er mye de ikke viser selvsagt, alle familier har sitt. Når man har søsken med problemer og en mor som er uføre så tenker jeg hun stiller opp for dem ettersom hun har en ressurssterk mann som tar seg av barna. Barna skal vel komme foran noen andre og andre ting. Mora hennes er da oppegående når hun vil.
AnnAnna Skrevet 4. juni #3196 Skrevet 4. juni Kønn skrev (På 1.6.2025 den 12.34): Monica, nå må du begynne å merke det du viser på din bedriftskonto med REKLAME. Det heklesettet, skjørt og jakke er Urban pioners som du reklamerer for. Bare vent. Det går noen dager og vipps så er det reklame og mange har spurt hvor det kommer fra. Tenk om alle i ulike yrker skulle gi like mye f i lover og regler som disse utspekulerte menneskene.
AnnAnna Skrevet 4. juni #3197 Skrevet 4. juni Jeg tror ikke de er utspekulerte men gjør jobben sin for å tjene til livets opphold. Det eneste jeg kan kritisere dem for er hvordan jeg hører de snakker om homosexualitet og» skeive» fordi de er kristne … de sitter jo selv i et glasshus.
Gjest Floriamint Skrevet 4. juni #3198 Skrevet 4. juni AnnAnna skrev (1 time siden): Jeg tror ikke de er utspekulerte men gjør jobben sin for å tjene til livets opphold. Det eneste jeg kan kritisere dem for er hvordan jeg hører de snakker om homosexualitet og» skeive» fordi de er kristne … de sitter jo selv i et glasshus. Herligheten hva sier de? Hva vet de om fremtiden kan fort møte seg selv i døra om en av de ungene i familie eller nær relasjon er det. Mange kristne som er skeive eller ikke har i mot de.
Sommersalat Skrevet 5. juni #3199 Skrevet 5. juni AnnAnna skrev (20 timer siden): Jeg tror ikke de er utspekulerte men gjør jobben sin for å tjene til livets opphold. Det eneste jeg kan kritisere dem for er hvordan jeg hører de snakker om homosexualitet og» skeive» fordi de er kristne … de sitter jo selv i et glasshus. Kan du utdype dette noe mer? Jeg er kristen og har ingenting i mot lesbiske og homofile. Det blir helt feil å si «du kan kritisere dem for hvordan jeg hører de snakker om homosexualitet og skeive FORDI DE ER KRISTNE». Ikke skjær alle under en kam. Det finnes mange ikke kristne som er mot homofili og. 6
AnnAnna Skrevet 6. juni #3200 Skrevet 6. juni Sommersalat skrev (19 timer siden): Kan du utdype dette noe mer? Jeg er kristen og har ingenting i mot lesbiske og homofile. Det blir helt feil å si «du kan kritisere dem for hvordan jeg hører de snakker om homosexualitet og skeive FORDI DE ER KRISTNE». Ikke skjær alle under en kam. Det finnes mange ikke kristne som er mot homofili og. Beklager at jeg ikke skrev setningen tydligere, selvsagt er det mange kristne som ikke fordømmer. Jeg mente at de står frem som kristne og at de fordømmer .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå