Gå til innhold

Monica Nyhus

Anbefalte innlegg

Gjest Floriamint
Skrevet
Outandabout skrev (41 minutter siden):

Klart de ikke flytter. De har brukt den Spania-greia helt kalkulert for klikk.

Hun har vel hatt to eller tre artikler i VG nå for å finansiere basseng, samt mange clickbaits om diagnose ++ 

Hun deler alt for å finansiere basseng 

Lien deler som aldri før for å dekke mellomfinansiering 

Vilt om de sitter på skoleplasser som de ikke skal bruke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda ikke kommet et ordentlig svar om det blir spania?

Skrevet
Bellabellee skrev (3 timer siden):

Det lurer jeg på! Men folk må slutte å gå inn, vi ser vel på insta om de flytter eller ikke..

Eller i vg🤣

• Liker 2
Skrevet
Bellabellee skrev (3 timer siden):

Latterlig hvor mye de melker det der Spania-styret, ser hele tiden at det kommer click-bait om det, men ingen svar👎🏻

• Liker 1
Gjest Floriamint
Skrevet

Bare tull å gå innpå. Sleipt hvordan de holder på.

Skrevet
Outandabout skrev (På 19.4.2025 den 15.52):

Og hva var diagnosen? Migrene? Og VG oppslag? De er så desperate at jeg spyr 

Tror dere virkelig de tar kontakt med VG selv?

Gjest Floriamint
Skrevet

Noen som vet hvorfor hun var i Ås i går?.

Skrevet
yesmam skrev (2 timer siden):

Tror dere virkelig de tar kontakt med VG selv?

Skulle ikke forundre meg. Hvem havner i VG pga migrene? Kort tid før det var de i intervju med en sørlandsavis.

Skrevet (endret)
Really skrev (6 minutter siden):

Skulle ikke forundre meg. Hvem havner i VG pga migrene? Kort tid før det var de i intervju med en sørlandsavis.

VG melker det influsere legger ut, en influenser på legevakten skaper jo klikk for VG. Om Jeg ikke husker feil var det ikke nevnt migrene i clickbaiten, men ett bilde av henne liggende på en benk på ett legekontor/legevakt, med overskriften om at hun trodde hun hadde fått slag eller noe sånt. +sak var det også 🙄 Dramatisk i hvertfall😂

Endret av GulleGull
  • Liker 1
Gjest hei_paa_deg
Skrevet

De ødelegger for de som virkelig ligger på benken uten å tjene en krone. Ikke sympati en gang. Disse disser menneskers ensomhet oppi vanlige folks sykdom og som ikke har sjans å drive på som influenserne. Mobbing!

Skrevet

Nå ser det ut til at de står med et UL bilde igjen på utforsk. Er det mulig? Begynner ikke hele influencerbransjen å bli flau? Vent, lenge siden det ble flaut, men kjenner at dette fenomenet snart må renne ut i sanden? 

• Liker 7
Gjest hei_paa_deg
Skrevet
GulleGull skrev (16 timer siden):

VG melker det influsere legger ut, en influenser på legevakten skaper jo klikk for VG. Om Jeg ikke husker feil var det ikke nevnt migrene i clickbaiten, men ett bilde av henne liggende på en benk på ett legekontor/legevakt, med overskriften om at hun trodde hun hadde fått slag eller noe sånt. +sak var det også 🙄 Dramatisk i hvertfall😂

Migreneanfall liggende på benk. Løfter nakken smiler. Tommel opp. Migreneanfall… 

Da demper legekontoret lyset og ber de ligge ned med hodet. Avlaste. 

Skrevet
Outandabout skrev (15 timer siden):

Nå ser det ut til at de står med et UL bilde igjen på utforsk. Er det mulig? Begynner ikke hele influencerbransjen å bli flau? Vent, lenge siden det ble flaut, men kjenner at dette fenomenet snart må renne ut i sanden? 

Er dette en clickbait greie for å få opp krystaller? Så også en hvor det står: spontanabbort på. Virker som de må bruke ting som har skjedd for evigheter siden for å få klikk. De har snap som inntekter og er livredd for at ting skal gå nedover

Gjest hei_paa_deg
Skrevet
leetha skrev (25 minutter siden):

Er dette en clickbait greie for å få opp krystaller? Så også en hvor det står: spontanabbort på. Virker som de må bruke ting som har skjedd for evigheter siden for å få klikk. De har snap som inntekter og er livredd for at ting skal gå nedover

Er alle gravide nå?

Skrevet
hei_paa_deg skrev (56 minutter siden):

Er alle gravide nå?

Patetisk dette. Er det ikke nok med at Anna rasmussen gjør det daglig, og så velger Monica og gjør det samme. Meg får de ikke klikk av, blir rett og slett for dumt. Synes ikke det er en ærlig måte å tjene penger på

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest hei_paa_deg
Skrevet
Really skrev (2 timer siden):

Patetisk dette. Er det ikke nok med at Anna rasmussen gjør det daglig, og så velger Monica og gjør det samme. Meg får de ikke klikk av, blir rett og slett for dumt. Synes ikke det er en ærlig måte å tjene penger på

Er det en amerikansk greie å gjøre sånt?

• 2 uker senere...
Gjest Floriamint
Skrevet

Har disse folka egne sær avtaler med skoler?.  Trodde ikke det var så lett å dra på ferie, utenom skoleferie?. 

Skrevet

Det er vel stort sett ikke noe problem så lenge det er barneskolen. Man må bare avtale med lærer ang skolearbeid som må gjøres isåfall. 

Gjest Floriamint
Skrevet
lin skrev (12 minutter siden):

Det er vel stort sett ikke noe problem så lenge det er barneskolen. Man må bare avtale med lærer ang skolearbeid som må gjøres isåfall. 

Trodde hun hadde unger på ungdomsskole også. Det er strengt mange steder.

Skrevet

Han eldste går vel i 6.? Ble ikke han akkurat 12? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...