lise1234 Skrevet søndag kl 13:01 #3081 Del Skrevet søndag kl 13:01 elisabeth30 skrev (2 timer siden): Lang historie om hvordan de satte 1 million i aksjefond som steg til 1,25 millioner på et år, nå er de i minus etter kun en måned. Er det noe alle økonomieksperter sier, så er det at hvis du trenger pengene innen 1-2 år så skal du ikke sette i fond. Og de fikk en skattesmell på 1,25 millioner 😳 Dette tror jeg ingenting på.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet søndag kl 13:49 #3082 Del Skrevet søndag kl 13:49 Tårer, skjelver og er helt opprørt idag, fru Nyhus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet søndag kl 14:02 #3083 Del Skrevet søndag kl 14:02 (endret) Outandabout skrev (16 minutter siden): Tårer, skjelver og er helt opprørt idag, fru Nyhus Skuespill for å få inn litt penger da, tenker jeg Endret søndag kl 14:06 av Velinda 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floriamint Skrevet søndag kl 14:21 #3084 Del Skrevet søndag kl 14:21 Velinda skrev (17 minutter siden): Skuespill for å få inn litt penger da, tenker jeg Alt for å få mere klikk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet søndag kl 17:13 #3085 Del Skrevet søndag kl 17:13 Hun virker jo til å være sliten og dårlig hver dag for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå