Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (59 minutter siden):

Få frem flere som Troy og Mads hansen. 

Hvor kan jeg se dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Henrik Troy for president❤️ 

Ikke bare sure, bitre, misunnelige kjerringer på KG som reagerer på influencere. Henrik Troy er en viktig stemme for å belyse en kynisk, uetisk bransje. 

Lett for gjengen å «ta» KG, ikke så lett for dem å forsvare seg mot Henrik og gjengen. Og det er MANGE som liker innleggene til Henrik. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (51 minutter siden):

Enig! Henrik Troy for president❤️ 

Ikke bare sure, bitre, misunnelige kjerringer på KG som reagerer på influencere. Henrik Troy er en viktig stemme for å belyse en kynisk, uetisk bransje. 

Lett for gjengen å «ta» KG, ikke så lett for dem å forsvare seg mot Henrik og gjengen. Og det er MANGE som liker innleggene til Henrik. 

Ja håper i grunn han tar for seg alle influencere for det er en kynisk og uetisk bransje ja

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (7 timer siden):

Seriøst??? 😦 innrømmer de det? 

Jeg har annenhånds info, fra noen i nabolaget i Våler (der de har bodd).

Edit: TL så altså, at det var liten kjangs for at Nyhus kom til å flytte til Spania.

Så kan man jo se at Spania-drømmen ikke holder så lenge. Benedicte Haugård måtte sende mannen ut på jobb på sjøen 4 uker, han har jo vært ansatt i hennes firma.

Endret av Umami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (2 timer siden):

Jeg har annenhånds info, fra noen i nabolaget i Våler (der de har bodd).

Edit: TL så altså, at det var liten kjangs for at Nyhus kom til å flytte til Spania.

Så kan man jo se at Spania-drømmen ikke holder så lenge. Benedicte Haugård måtte sende mannen ut på jobb på sjøen 4 uker, han har jo vært ansatt i hennes firma.

Det om BH og mannen var aprilspøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese Lien var sikkert kjempeglad når bestevenninna Monica koste seg med Mar hos mamma. Jeg har 100% bedre bestevenninner enn deg M🥰 Bra du rakk å slenge inn en blomst da…… 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kønn skrev (5 minutter siden):

Therese Lien var sikkert kjempeglad når bestevenninna Monica koste seg med Mar hos mamma. Jeg har 100% bedre bestevenninner enn deg M🥰 Bra du rakk å slenge inn en blomst da…… 

🎯

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (12 minutter siden):

Ingen dugnad hos Lien idag? Ingen som hjelper Lien å bære, male, pakke ut? 

Monica er så travel opptatt, at hun verken har tid til å snakke om flytting til Spania,  eller selge klærne hjemme som hun annonserte.  Men tid til lang lunch hos mamacita hadde hun tid til. 

Falskere dame skal du lete lenge etter.

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica har ikke vært på snap på mange timer. Det har heller ikke skjedd før. Dette er unormalt. 

Dette tror jeg ikke skyldes annet enn at hun skal late som hun er så busy at hun ikke har tid til å hjelpe Therese Lien.

Vi gjennomskuer deg Monica. Vi behandler venninner bedre enn dette. Fy så falsk venninne du er. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (13 minutter siden):

Det var vel sånn igår og i forgårs også? Eller så var det trøbbel med min snap bare. 

Nei, hun postet noe først for 12 minutter siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (32 minutter siden):

Nei, hun postet noe først for 12 minutter siden.

Ja, men sånn var det igår og dagen før der også. Kom ingen snapper før på etterm/kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Really skrev (3 timer siden):

Monica har ikke vært på snap på mange timer. Det har heller ikke skjedd før. Dette er unormalt. 

Dette tror jeg ikke skyldes annet enn at hun skal late som hun er så busy at hun ikke har tid til å hjelpe Therese Lien.

Vi gjennomskuer deg Monica. Vi behandler venninner bedre enn dette. Fy så falsk venninne du er. 

Hun kjører en IR 🙈😅 Lar snappen gå varm, før hun plutselig dukker opp og gråter over ett eller annet....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyhus og Lien har delt erfaringer nå, og Nyhus har fått tips om å dele litt, men ikke mye, holde tilbake, ha noe hemmelig. Lien har sikkert opplevd massivt engasjement etter hemmelighetsdramaet sitt. Bare å kjøre på å dele deres innerste hemmeligheter nå, Nyhus!  Så ruller kronene inn. 🤮

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en runde å blokket disse folka på Snapchat . Bare idiotisk å bruke tid på disse og gi de i tillegg klikk å støtte de her videre. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (På 1.4.2025 den 15.45):

I morgen tror de skulle fortelle mer🙈

De sier «i morgen» hver dag! «Hadde ikke tid i dag». Plutselig sa de her om dagen pga verdensbilde at det var best å vente!! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang historie om hvordan de satte 1 million i aksjefond som steg til 1,25 millioner på et år,  nå er de i minus etter kun en måned. Er det noe alle økonomieksperter sier, så er det at hvis du trenger pengene innen 1-2 år så skal du ikke sette i fond. Og de fikk en skattesmell på 1,25 millioner 😳

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...