M.G.E Skrevet 27. mars #3041 Del Skrevet 27. mars Nå har snart hele kjole klanen adhd !!!! Går en i jeans, så går de andre i jeans, cowboy boot, caps(?) så nå tar vi adhd 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 27. mars #3042 Del Skrevet 27. mars Tror dette med evig eksponering og lever på likes, gjør noe med psyken din! Det bør dps og psykologer rundt om ta med i sine vurderinger 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 27. mars #3043 Del Skrevet 27. mars Herregud - det er jo helt villt det her ADHD kjøret blant influencere 🙄🙄 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 29. mars #3044 Del Skrevet 29. mars Dette influencer-fenomenet må snart renne ut i ingenting. Det bikker over mot å bli totalt ukritisk og uetisk! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet 29. mars #3045 Del Skrevet 29. mars Outandabout skrev (På 29.3.2025 den 6.39): Dette influencer-fenomenet må snart renne ut i ingenting. Det bikker over mot å bli totalt ukritisk og uetisk! Ekspander Er SÅ enig!!! At disse drar inn flere hundre-tusen kroner hver eneste måned MÅ ta slutt.... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 30. mars #3046 Del Skrevet 30. mars ……Here we go again🤦♀️ Ny clickbait - «vil uteområdet knuse Spaniadrømmen?» Altså, jeg har ikke ord for hvor mye dumme overskrifter og blest de prøver å skape rundt seg selv. Dette basseng- og spaniapjattet er for lengst oppbrukt. Melker jo de samme temaene i evigheten. De må være desperate etter klikk…. Så provoserende! SÅ enig med Outandabout om at dette snart må ta slutt! 🤯 Tenk at alle seere finansierer dette tullet. Jeg gidder virkelig ikke klikke meg inn, og håper andre følger etter. For disse har virkelig nådd sitt bunnpunkt i SoMe!!! 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 30. mars #3047 Del Skrevet 30. mars Frublå skrev (På 30.3.2025 den 9.23): ……Here we go again🤦♀️ Ny clickbait - «vil uteområdet knuse Spaniadrømmen?» Altså, jeg har ikke ord for hvor mye dumme overskrifter og blest de prøver å skape rundt seg selv. Dette basseng- og spaniapjattet er for lengst oppbrukt. Melker jo de samme temaene i evigheten. De må være desperate etter klikk…. Så provoserende! SÅ enig med Outandabout om at dette snart må ta slutt! 🤯 Tenk at alle seere finansierer dette tullet. Jeg gidder virkelig ikke klikke meg inn, og håper andre følger etter. For disse har virkelig nådd sitt bunnpunkt i SoMe!!! Ekspander Heldigvis er Henrik Troy på banen og driter de ut. Og mange liker og kommenterer. Så, Lien, Sara og Monica, det er visst ikke bare nett-trollene på KG som har meninger om dere. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet 30. mars #3048 Del Skrevet 30. mars Frublå skrev (På 30.3.2025 den 9.23): ……Here we go again🤦♀️ Ny clickbait - «vil uteområdet knuse Spaniadrømmen?» Altså, jeg har ikke ord for hvor mye dumme overskrifter og blest de prøver å skape rundt seg selv. Dette basseng- og spaniapjattet er for lengst oppbrukt. Melker jo de samme temaene i evigheten. De må være desperate etter klikk…. Så provoserende! SÅ enig med Outandabout om at dette snart må ta slutt! 🤯 Tenk at alle seere finansierer dette tullet. Jeg gidder virkelig ikke klikke meg inn, og håper andre følger etter. For disse har virkelig nådd sitt bunnpunkt i SoMe!!! Ekspander Begynner vell å bli like oppbrukt bilde med «gravidmage» og endeløse tekster om «GRAVID?!» «Viser gravidmagen» «3 mnd på vei»….drit lei faktisk! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 31. mars #3049 Del Skrevet 31. mars Hvis man virkelig VIL til Spania, og i TILLEGG vil ha basseng i hagen,MED hvit betong OG utestue, nå når rentene er så høye, og økonomien litt dårlig, passer det perfekt med svart skrift på den gule «post-it lappen, på den gule appen. Den appen gir en enorm trygghet. Særlig med gule, store, feite overskrifter 😂 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 31. mars #3050 Del Skrevet 31. mars Utrolig at det går ann å tjene penger på dette. Hvem gidder å se på timeslang video når hun sitter og sminker seg? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 31. mars #3051 Del Skrevet 31. mars Really skrev (På 31.3.2025 den 4.26): Utrolig at det går ann å tjene penger på dette. Hvem gidder å se på timeslang video når hun sitter og sminker seg? Ekspander Hun reklamerer for sminke, dette er den beste og jeg har brukt den leeeenge. Så går det noen uker så er det en annen som er best og som hun har brukt leeeenge. Slik går det i nye produkter hele tiden og alle er best. Troverdigheten =NULL. 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 31. mars #3052 Del Skrevet 31. mars Kønn skrev (På 31.3.2025 den 9.42): Hun reklamerer for sminke, dette er den beste og jeg har brukt den leeeenge. Så går det noen uker så er det en annen som er best og som hun har brukt leeeenge. Slik går det i nye produkter hele tiden og alle er best. Troverdigheten =NULL. Ekspander Stemmer det. Og denne dama skal være en kristen? På tide hun lever etter de 10 bud. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floriamint Skrevet 31. mars #3053 Del Skrevet 31. mars Hva er greia med at disse damene fronter Cubus og Ellos så mye nå?. De deler vel ikke noe rabattkoder der?. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 1. april #3054 Del Skrevet 1. april Alt det med Spania var bare «piss» for å lage content og klick bait. De har jo samtidig gledet seg stort til Therese Lien med familie skulle flytte inn i samme gate. Helt greit at de må finne på noe for å få flere følgere, men å dra inn barna og filme gleden deres, og legge det ut, blir for drøyt for meg. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 1. april #3055 Del Skrevet 1. april Umami skrev (På 1.4.2025 den 10.22): Alt det med Spania var bare «piss» for å lage content og klick bait. De har jo samtidig gledet seg stort til Therese Lien med familie skulle flytte inn i samme gate. Helt greit at de må finne på noe for å få flere følgere, men å dra inn barna og filme gleden deres, og legge det ut, blir for drøyt for meg. Ekspander Har de løyet for ungene??😱 Dette blir bare verre og verre..😪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 1. april #3056 Del Skrevet 1. april Seriøst??? 😦 innrømmer de det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floriamint Skrevet 1. april #3057 Del Skrevet 1. april Umami skrev (På 1.4.2025 den 10.22): Alt det med Spania var bare «piss» for å lage content og klick bait. De har jo samtidig gledet seg stort til Therese Lien med familie skulle flytte inn i samme gate. Helt greit at de må finne på noe for å få flere følgere, men å dra inn barna og filme gleden deres, og legge det ut, blir for drøyt for meg. Ekspander Det er sykt🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 1. april #3058 Del Skrevet 1. april Outandabout skrev (På 30.3.2025 den 12.43): Heldigvis er Henrik Troy på banen og driter de ut. Og mange liker og kommenterer. Så, Lien, Sara og Monica, det er visst ikke bare nett-trollene på KG som har meninger om dere. Ekspander Få frem flere som Troy og Mads hansen. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet tirsdag kl 13:00 #3059 Del Skrevet tirsdag kl 13:00 Har de lagt ut noe om Spania idag? Jeg får ikke fram noe hos de jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 13:45 #3060 Del Skrevet tirsdag kl 13:45 lin skrev (På 1.4.2025 den 13.00): Har de lagt ut noe om Spania idag? Jeg får ikke fram noe hos de jeg. Ekspander I morgen tror de skulle fortelle mer🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå