lin Skrevet 22. mars #3021 Del Skrevet 22. mars Det har vært mindre mamacita den siste tiden. Helt nydelig!! Sikkert pga at ho har vært bortreist eller noe med lillesøster (jeg vet ikke), men muligens også fordi det ble poengtert? At hun er for knyttet til egen mor, hvordan skal hun da kunne flytte til Spania. At hun ikke gjør noe hjemme, det er det mora som gjør osv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 23. mars #3022 Del Skrevet 23. mars I følge Monica jobber de fulltid begge to. For å vise dette, skal hun ha en «bli med på jobben dag». Dette blir spennende. I min fulltidsjobb har jeg ikke tid å sette meg ned ved kjøkkenbordet for å sminke meg, lage meg en god kopp kaffi og nyte denne før jobb, rydde huset, filme at jeg trener…. Argumentet for å ikke kunne dra til Spania er jo at de ikke kan ha jenta hjemme fordi de jobber fullt. Men denne «jobber fullt» handler jo om å dele på snap? Av og til innom lageret, av og til sitter Chris med dataen sin? Men for all del, Monica. Ta oss med på en 7.5 t dag på fulltidsjobben. Om du tenker at det kan dempe fordommene vi har til influencere, så er jo det verdt et forsøk. 11 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 23. mars #3023 Del Skrevet 23. mars Ser hun klasker inn 4-5 serum fra Kare,sikkert umerka reklame,kommer nok snart opp et samarbeid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 24. mars #3024 Del Skrevet 24. mars Velinda skrev (10 timer siden): Ser hun klasker inn 4-5 serum fra Kare,sikkert umerka reklame,kommer nok snart opp et samarbeid Tror ho har samarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvpilen Skrevet 24. mars #3025 Del Skrevet 24. mars Velinda skrev (16 timer siden): Ser hun klasker inn 4-5 serum fra Kare,sikkert umerka reklame,kommer nok snart opp et samarbeid Monica har et samarbeid med KareBeauty. Det er vel litt over en uke siden, jeg så at hun reklamerte for produktene. Jeg skjønner ikke hvorfor de har valgt henne. Hun reklamerer for alt for mange produkter og da synes jeg at det blir litt useriøst. Produktene er kjempe gode, men ville valgt en annen influenser enn henne om jeg var Kare. Nesten hver gang jeg er innom snappen hennes, reklamerer hun for noe. Det synes ikke jeg, noe om. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 24. mars #3026 Del Skrevet 24. mars Det blir tøft økonomisk hvis de flytter til Spania. Hvorfor gjør de det da? Litt av gleden forsvinner hvis de skal bekymre seg for økonomien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. mars #3027 Del Skrevet 24. mars Outandabout skrev (22 timer siden): I følge Monica jobber de fulltid begge to. For å vise dette, skal hun ha en «bli med på jobben dag». Dette blir spennende. I min fulltidsjobb har jeg ikke tid å sette meg ned ved kjøkkenbordet for å sminke meg, lage meg en god kopp kaffi og nyte denne før jobb, rydde huset, filme at jeg trener…. Argumentet for å ikke kunne dra til Spania er jo at de ikke kan ha jenta hjemme fordi de jobber fullt. Men denne «jobber fullt» handler jo om å dele på snap? Av og til innom lageret, av og til sitter Chris med dataen sin? Men for all del, Monica. Ta oss med på en 7.5 t dag på fulltidsjobben. Om du tenker at det kan dempe fordommene vi har til influencere, så er jo det verdt et forsøk. Både Therese Lien og Sara Emilie har sagt att de skal filme en hel arbeidsdag slik att folk får se hvor mye jobb de gjør Men det blir kun med snakket. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 24. mars #3028 Del Skrevet 24. mars Sølvpilen skrev (3 timer siden): Monica har et samarbeid med KareBeauty. Det er vel litt over en uke siden, jeg så at hun reklamerte for produktene. Jeg skjønner ikke hvorfor de har valgt henne. Hun reklamerer for alt for mange produkter og da synes jeg at det blir litt useriøst. Produktene er kjempe gode, men ville valgt en annen influenser enn henne om jeg var Kare. Nesten hver gang jeg er innom snappen hennes, reklamerer hun for noe. Det synes ikke jeg, noe om. Helt enig ,veldig useriøst men hun merka det ikke som reklame,satt bare der i kjent stil å klaska på produkt etter produkt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 24. mars #3029 Del Skrevet 24. mars Sølvpilen skrev (4 timer siden): Monica har et samarbeid med KareBeauty. Det er vel litt over en uke siden, jeg så at hun reklamerte for produktene. Jeg skjønner ikke hvorfor de har valgt henne. Hun reklamerer for alt for mange produkter og da synes jeg at det blir litt useriøst. Produktene er kjempe gode, men ville valgt en annen influenser enn henne om jeg var Kare. Nesten hver gang jeg er innom snappen hennes, reklamerer hun for noe. Det synes ikke jeg, noe om. Må kjøre på med samarbeid for å finansiere Spania oppholdet. Om det er genuint blåser hun i. Folk som kjøper følgere kan man aldri stole på selv om hun ber til Gud hver kveld…. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 24. mars #3030 Del Skrevet 24. mars Har hun «bli med en dag på jobb» -dag idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet 24. mars #3031 Del Skrevet 24. mars elskersommer skrev (6 timer siden): Både Therese Lien og Sara Emilie har sagt att de skal filme en hel arbeidsdag slik att folk får se hvor mye jobb de gjør Men det blir kun med snakket. Må vel vente på "den rette dagen", tenker jeg... Samle opp en god del ting, så det tar seg godt ut. Ingen influenser kan overbevise meg on at de har en krevende hverdag, på linje med en helt vanlig arbeider. Å filme at man rydder stua eller lager frokost er IKKE jobb! Det gjør jo alle vi andre, itillegg til jobb🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 24. mars #3032 Del Skrevet 24. mars Melvina123 skrev (3 timer siden): Må vel vente på "den rette dagen", tenker jeg... Samle opp en god del ting, så det tar seg godt ut. Ingen influenser kan overbevise meg on at de har en krevende hverdag, på linje med en helt vanlig arbeider. Å filme at man rydder stua eller lager frokost er IKKE jobb! Det gjør jo alle vi andre, itillegg til jobb🙈 Jeg tenker motsatt. Virker forferdelig å være influenser. Alltid måtte tenke på hvordan man ser ut, hvordan man har det hjemme osv. Konstant vurdere om øyeblikket skal deles på sosiale medier, i stedet for å bare være i nuet. Kjempe for følgerne. Når seertallene går ned, er det gjerne er personlig grunn til det - for det er seg selv de fleste selger. Nei, jeg er så glad for at jobb er jobb, og at å legge maskara og spise middag med venner er noe jeg gjør på fritiden 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 24. mars #3033 Del Skrevet 24. mars Mye uberettiget kritikk i forhold til yngstedatter og Spania! Her må jeg forsvare Monica og co! Å reise til Spania uten barnehageplass til yngste, hadde jeg aldri gjort! Det er flere faktorer som spiller inn, som ikke har noe med hvor mye de jobber å gjøre! Yngstemann har gått i barnehage hele veien. Hva skal hun gjøre hjemme med foreldre når alle 3 eldre brødre går på skole? Hun kommer ikke til å synes det er greit! Hun er vant med å gå i barnehage, og på sikt blir dette overhodet ikke optimalt for henne! I tillegg så har Monica og mannen ymse oppgaver - om enn ikke hele dager - som skal utføres. Men - dere kritikere; Synes dere at det er kjekt for en 5-åring (vet ikke nøyaktig alder), som er vant med å være i barnehage og treffe andre barn, og som skal klargjøres til skole, å gå hjemme med mamma og pappa hele dagen? Å være med pappa når han sitter på kontoret og får unna bestillinger? Når mamma spiller inn reklame? Ro dere litt ned da! Herregud, mye vi kan kritisere influensere for, men dette er lavmål! 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 24. mars #3034 Del Skrevet 24. mars Tiara07 skrev (38 minutter siden): Mye uberettiget kritikk i forhold til yngstedatter og Spania! Her må jeg forsvare Monica og co! Å reise til Spania uten barnehageplass til yngste, hadde jeg aldri gjort! Det er flere faktorer som spiller inn, som ikke har noe med hvor mye de jobber å gjøre! Yngstemann har gått i barnehage hele veien. Hva skal hun gjøre hjemme med foreldre når alle 3 eldre brødre går på skole? Hun kommer ikke til å synes det er greit! Hun er vant med å gå i barnehage, og på sikt blir dette overhodet ikke optimalt for henne! I tillegg så har Monica og mannen ymse oppgaver - om enn ikke hele dager - som skal utføres. Men - dere kritikere; Synes dere at det er kjekt for en 5-åring (vet ikke nøyaktig alder), som er vant med å være i barnehage og treffe andre barn, og som skal klargjøres til skole, å gå hjemme med mamma og pappa hele dagen? Å være med pappa når han sitter på kontoret og får unna bestillinger? Når mamma spiller inn reklame? Ro dere litt ned da! Herregud, mye vi kan kritisere influensere for, men dette er lavmål! Jeg synes barnehage er viktig for et barn på 5 år. Lurer på om det virkelig er slik at kvinner disser andre kvinner som velger å jobbe? For jobbe må vi alle, enten vi vil det eller ikke. Folk må få velge hva de vil. Er barnehage noe de ønsker for sitt barn, så lurer jeg virkelig på hva omverdenen har med det å gjøre?! Mange rare uberettigede kommentarer selv influencere må forholde seg til. Når det er sagt, så hadde ikke jeg villet ta mine barn med ut av Norge slik verden fremstår i dag. Det andre er at selv om det er et eventyr å skulle reise til Spania for en tid, så har fam Nyhus flyttet en del med barna, og derav tenker jeg at barn trenger familie og venner rundt seg, og ikke alltid måtte starte på nytt. Jeg tror uansett at fam Nyhus er gode foreldre for sine barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 24. mars #3035 Del Skrevet 24. mars Harnoejegvilsi skrev (4 minutter siden): Jeg synes barnehage er viktig for et barn på 5 år. Lurer på om det virkelig er slik at kvinner disser andre kvinner som velger å jobbe? For jobbe må vi alle, enten vi vil det eller ikke. Folk må få velge hva de vil. Er barnehage noe de ønsker for sitt barn, så lurer jeg virkelig på hva omverdenen har med det å gjøre?! Mange rare uberettigede kommentarer selv influencere må forholde seg til. Når det er sagt, så hadde ikke jeg villet ta mine barn med ut av Norge slik verden fremstår i dag. Det andre er at selv om det er et eventyr å skulle reise til Spania for en tid, så har fam Nyhus flyttet en del med barna, og derav tenker jeg at barn trenger familie og venner rundt seg, og ikke alltid måtte starte på nytt. Jeg tror uansett at fam Nyhus er gode foreldre for sine barn. Er helt enig med deg i det du skriver! Hadde heller aldri tatt disse barna med for 1 år i utlandet. Men jeg måtte bare forsvare dette med barnehage i seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet 24. mars #3036 Del Skrevet 24. mars Meg.no skrev (2 timer siden): Jeg tenker motsatt. Virker forferdelig å være influenser. Alltid måtte tenke på hvordan man ser ut, hvordan man har det hjemme osv. Konstant vurdere om øyeblikket skal deles på sosiale medier, i stedet for å bare være i nuet. Kjempe for følgerne. Når seertallene går ned, er det gjerne er personlig grunn til det - for det er seg selv de fleste selger. Nei, jeg er så glad for at jobb er jobb, og at å legge maskara og spise middag med venner er noe jeg gjør på fritiden Er ikke uenig! ☺️ Man bør ihvertfall være over gjennomsnittet glad i oppmerksomhet rundt egen person! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 25. mars #3037 Del Skrevet 25. mars Og da er Nyhus også ombord i ADHD karusellen…. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 26. mars #3038 Del Skrevet 26. mars Kanskje ta seg en tur til legen og psykolog istedenfor å diskutere alle mulige diagnoser hun tror hun kanskje har. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnAnna Skrevet 27. mars #3039 Del Skrevet 27. mars (endret) De er heldige som har en mor som Mamacita , hun hjelper med veldig mye og avlaster. Mange i familien jobber ikke og er uføre , så da er det enklere . Både faren og moren er uføre , da har man ekstra tid til å hjelpe. Endret 27. mars av AnnAnna 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. mars #3040 Del Skrevet 27. mars Tråden er ryddet for persondebatt og ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå