29_j Skrevet 18. mars #3001 Del Skrevet 18. mars Teflonhjernen skrev (1 time siden): Var ute og gikk tur her om dagen og traff på familien Nyhus. Ble overrasket, men Monica (og Chris) virkelig smilte og sa hei på en hyggelig måte. Ikke viktig, men syntes det var hyggelig De er veldig snille mennesker. Liker positiviteten, å gøy å se guttene elske at de skulle flytte. De har bare flyttet veldig mye, det er lov å mene. Jeg hadde ikke klart dette, men alle har hver sin smak 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 18. mars #3002 Del Skrevet 18. mars Hva i alle dager er alle disse gravid-klickbaitene??? Nå har hun lagt ut «gravidmagebilde» på snap…. Altså?!?! Har de virkelig ikke bedre å komme med? 🤯 Håper de snart må gjøre et ærlig stykke arbeid for pålegg på brødskiva akkurat som alle andre. Så patetisk det de holder på med! Er jo på samme nivå som Anna R 🤦♀️ 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 19. mars #3003 Del Skrevet 19. mars Frublå skrev (16 timer siden): Hva i alle dager er alle disse gravid-klickbaitene??? Nå har hun lagt ut «gravidmagebilde» på snap…. Altså?!?! Har de virkelig ikke bedre å komme med? 🤯 Håper de snart må gjøre et ærlig stykke arbeid for pålegg på brødskiva akkurat som alle andre. Så patetisk det de holder på med! Er jo på samme nivå som Anna R 🤦♀️ Hu snakker om oppblåst mage støtt og stadig. Pga mensen og ibs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 20. mars #3004 Del Skrevet 20. mars Lawyer skrev (21 timer siden): Hu snakker om oppblåst mage støtt og stadig. Pga mensen og ibs. Det går i smerter i hodet og mage og ikke minst katastrofetanker. Hvor lenge kan de tjene penger på dette? Går lang tid mellom hver gang jeg kikker innom og det er akkurat det samme hver gang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet 21. mars #3005 Del Skrevet 21. mars Det her med Spania! Kan det være for å få flere seere?! For nå er alt plutselig snudd på hodet og ho ikke skal dit likevel siden jenta ikke har barnehageplass….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. mars #3006 Del Skrevet 21. mars Bellabellee skrev (30 minutter siden): Det her med Spania! Kan det være for å få flere seere?! For nå er alt plutselig snudd på hodet og ho ikke skal dit likevel siden jenta ikke har barnehageplass….. Nei Gud forby om de måtte ha datter hjemme frem til de eventuelt fikk barnehageplass 🙈 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milla1717 Skrevet 21. mars #3007 Del Skrevet 21. mars Bellabellee skrev (38 minutter siden): Det her med Spania! Kan det være for å få flere seere?! For nå er alt plutselig snudd på hodet og ho ikke skal dit likevel siden jenta ikke har barnehageplass….. Hæ😳 Så jo på Instagram hun hadde delt snutt . Der de guttene deres blir så glad for skoleplass . Herligheten for en skuffelse for de stakkars guttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise1234 Skrevet 21. mars #3008 Del Skrevet 21. mars elskersommer skrev (42 minutter siden): Nei Gud forby om de måtte ha datter hjemme frem til de eventuelt fikk barnehageplass 🙈 Er jo faktisk helt krise.. det må vi jo skjønne😅😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. mars #3009 Del Skrevet 21. mars lise1234 skrev (8 minutter siden): Er jo faktisk helt krise.. det må vi jo skjønne😅😅 Ikke bare og rope på mamma heller.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 22. mars #3010 Del Skrevet 22. mars (endret) Stakars jentunge. Mora har ikke tid til å ta seg av datteren sin fordi de jobber så mye. Kritikk får hun, men tar det ikke til seg. Ser bare seg selv, as usual. 1. Barna skal være førsteprioritering De er ikke de første som ikke har fått barnehageplass. Andre foreldre løser det. Foreldre blir da hjemme med barnet for å ta vare på det. 2. Å sosialisere barnet burde en mamma klare selv ved å invitere til hjemmebesøk, oppsøke lekeplass osv. Det må da finnes både turn, kor og andre aktiviteter for barn i Spania som i Norge. 3. Alle timene Monica bruker på frisør, negle manikyr, besøk til Oslo, alene ferier må byttes ut til samvær og aktivisering av datter. De daglige og timeslange sminke videoene hun poster på snap må byttes ut til samvær med datter. Treningen må byttes ut med samvær med datter. Lunch ute med mann må byttes ut med samvær med barn. Hun må også klare å stå opp i 6-7 tiden om morningen, slik vi andre foreldre gjør, det er timer hun kan ta seg av datteren på. Et forslag til det om at de har så mye arbeid. Chris jobber dag, Monica kveld. (Eller omvendt) Da har de dagen til rådighet til å ta vare på datteren sin, som de sier de ikke har tid til. Skammelig å lese hva Monica sier. Alle andre foreldre får det til å gå opp, hvorfor gjør ikke Monica det? En ting jeg er overbevist om er at de så og si daglig, mens unger er på skolen, hadde valset rundt i albirs gater og satt seg ned i fred og ro for timeslange luncher. Blir bare flaut dette. Trist og vondt å lese at hun ikke har tid til datteren sin 💔😢 Endret 22. mars av Really 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 22. mars #3011 Del Skrevet 22. mars Chris har det så travelt med jobben hjemme at han kan bruke timesvis med å bygge basseng i hagen. Monica har det så travelt på jobb hjemme at hun kan stå å se på når de jobber med bassenget. Disse 2 har liksom ikke tid til å aktivere og sosialisere datteren hjemme på dagtid? Vel Nyhus, det handler om prioritering. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milla1717 Skrevet 22. mars #3012 Del Skrevet 22. mars Har dette paret hatt jobber noen gang ute i samfunnet . ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulisa Skrevet 22. mars #3013 Del Skrevet 22. mars Milla1717 skrev (12 minutter siden): Har dette paret hatt jobber noen gang ute i samfunnet . ? Chris jobbet som varmepumpeinstallatør før, om jeg husker riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina83 Skrevet 22. mars #3014 Del Skrevet 22. mars Tenk å sitte og snakke om økonomiske problemer og så refinansiere og bygge basseng for å få enda mer gjeld! Hvor lang tid kan dette gå før det er helt krise?? Unner ingen å ha økonomiske problemer, men jeg tror det er en del influensere som kommer til å gå på en smell etterhvert. Og jeg kan ikke si at jeg syns det er trist når dem holder på som dem gjør. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet 22. mars #3015 Del Skrevet 22. mars Janina83 skrev (44 minutter siden): Tenk å sitte og snakke om økonomiske problemer og så refinansiere og bygge basseng for å få enda mer gjeld! Hvor lang tid kan dette gå før det er helt krise?? Unner ingen å ha økonomiske problemer, men jeg tror det er en del influensere som kommer til å gå på en smell etterhvert. Og jeg kan ikke si at jeg syns det er trist når dem holder på som dem gjør. Syns det er mange influensere som lever som at dette skal vare evig.. Ingen kan vite sikkert, så kan jo ikke påstå noe. Men! Jeg tror at det ikke er mange år frem i tid, at influenseres gullalder er forbi. Ihvertfall på det nivået det er idag... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 22. mars #3016 Del Skrevet 22. mars (endret) Really skrev (6 timer siden): Stakars jentunge. Mora har ikke tid til å ta seg av datteren sin fordi de jobber så mye. Kritikk får hun, men tar det ikke til seg. Ser bare seg selv, as usual. 1. Barna skal være førsteprioritering De er ikke de første som ikke har fått barnehageplass. Andre foreldre løser det. Foreldre blir da hjemme med barnet for å ta vare på det. 2. Å sosialisere barnet burde en mamma klare selv ved å invitere til hjemmebesøk, oppsøke lekeplass osv. Det må da finnes både turn, kor og andre aktiviteter for barn i Spania som i Norge. 3. Alle timene Monica bruker på frisør, negle manikyr, besøk til Oslo, alene ferier må byttes ut til samvær og aktivisering av datter. De daglige og timeslange sminke videoene hun poster på snap må byttes ut til samvær med datter. Treningen må byttes ut med samvær med datter. Lunch ute med mann må byttes ut med samvær med barn. Hun må også klare å stå opp i 6-7 tiden om morningen, slik vi andre foreldre gjør, det er timer hun kan ta seg av datteren på. Et forslag til det om at de har så mye arbeid. Chris jobber dag, Monica kveld. (Eller omvendt) Da har de dagen til rådighet til å ta vare på datteren sin, som de sier de ikke har tid til. Skammelig å lese hva Monica sier. Alle andre foreldre får det til å gå opp, hvorfor gjør ikke Monica det? En ting jeg er overbevist om er at de så og si daglig, mens unger er på skolen, hadde valset rundt i albirs gater og satt seg ned i fred og ro for timeslange luncher. Blir bare flaut dette. Trist og vondt å lese at hun ikke har tid til datteren sin 💔😢 Jeg tenker at med all den mobilbruken de foreldrene har, har barnet det bedre i barnehagen. Jeg tror oppriktig at barn som vokser opp med foreldre som er til de grader limt til telefonen sin kan få varige mén av det. Det å i tillegg få privatlivet sitt eksponert.... jeg har ikke ord. Det at de sier at de ikke har tid er direkte provoserende. Er det noen som har tid er det influencere. Og som du sier, andre må få det til å funke, de har ikke valg. Der må foreldrene jobbe på skift, kanskje i jobber de egentlig ikke ønsker og til ugunstige tider på døgnet. Bare det at influencere kan tjene seg kvalmt rike på noe så lite samfunnsnyttig er jo hårreisende nok, men de er i tillegg noen forbanna sutrekopper som ikke ser lenger enn sin egen nesetipp. Endret 22. mars av Sammy! La til et ord 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 22. mars #3017 Del Skrevet 22. mars Janina83 skrev (3 timer siden): Tenk å sitte og snakke om økonomiske problemer og så refinansiere og bygge basseng for å få enda mer gjeld! Hvor lang tid kan dette gå før det er helt krise?? Unner ingen å ha økonomiske problemer, men jeg tror det er en del influensere som kommer til å gå på en smell etterhvert. Og jeg kan ikke si at jeg syns det er trist når dem holder på som dem gjør. Har tenkt samme tanken. De har nå laget innhold på Spaniadrømmen i ukesvis. I tillegg snakket om dårlig økonomi. Samtidig hyller følgerne at ho tar det opp🙈 Jeg er også for å snakke åpent om økonomi og hvordan livet kan være med lite penger. Det blir for min del bare ekkelt når de snakker om dårlig økonomi, refinansiering til enda mere luksus, samt hvordan komme seg til Spania, der husleia ligger på 30000 og videre oppover. Har alltid likt Monica, men de siste ukene har jeg fått litt avsmak på innholdet hun og mannen produserer. Også er jeg sikkert gammeldags når det kommer til det å flytte med barn bare på gøy. Barn, de aller fleste, trenger ro, stabilitet og det å få gro til en plass. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina83 Skrevet lørdag kl 21:36 #3018 Del Skrevet lørdag kl 21:36 Harnoejegvilsi skrev (7 timer siden): Har tenkt samme tanken. De har nå laget innhold på Spaniadrømmen i ukesvis. I tillegg snakket om dårlig økonomi. Samtidig hyller følgerne at ho tar det opp🙈 Jeg er også for å snakke åpent om økonomi og hvordan livet kan være med lite penger. Det blir for min del bare ekkelt når de snakker om dårlig økonomi, refinansiering til enda mere luksus, samt hvordan komme seg til Spania, der husleia ligger på 30000 og videre oppover. Har alltid likt Monica, men de siste ukene har jeg fått litt avsmak på innholdet hun og mannen produserer. Også er jeg sikkert gammeldags når det kommer til det å flytte med barn bare på gøy. Barn, de aller fleste, trenger ro, stabilitet og det å få gro til en plass. Så enig! Det er helt forferdelig å høre på 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louie82 Skrevet lørdag kl 22:17 #3019 Del Skrevet lørdag kl 22:17 Jeg tror nok veldig mange influensere har glemt hvordan en normal jobb faktisk er, og så tror de helt oppriktig at de har det like travelt (noen mener også de har det mer travelt) enn folk med vanlige jobber. De lever litt i en annen verden hvor de ikke husker hvordan det er å faktisk MÅTTE gå på jobb HVER dag. Fint for de, men blir litt latterlig for oss andre. Minner meg om pensjonister som har det "kjempe travelt". 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milla1717 Skrevet lørdag kl 22:18 #3020 Del Skrevet lørdag kl 22:18 Skjønt at Monica styrer alt i dette hjemmet. Hun snur fort om . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå