Lulisa Skrevet 22. februar #2961 Del Skrevet 22. februar Surikatt skrev (15 timer siden): Synes synd på de naboene hvis de får et svømmebasseng på tomtegrensa. Er ganske mange andre i det nabolaget som har svømmebasseng på tomtegrensa, så akkurat dét er ikke noe nytt i området. Jeg lurer mer på hvorfor de nevner høye renter som en grunn til å selge, mens de i neste vending vil anlegge et basseng til 500k. Dersom rentene setter deg ut økonomisk er ikke basseng rette veien å gå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22. februar #2962 Del Skrevet 22. februar Jeg følger ikke disse meheene men hva er greia med UL bilder som clickbait på ting som overhodet ikke har noe med UL å gjøre? Er de helt koko? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 22. februar #2963 Del Skrevet 22. februar Lulisa skrev (6 minutter siden): Jeg lurer mer på hvorfor de nevner høye renter som en grunn til å selge, mens de i neste vending vil anlegge et basseng til 500k. Dersom rentene setter deg ut økonomisk er ikke basseng rette veien å gå De har innsett de ikke har råd til begge deler. Ingen garanti de får leid ut huset i Kristiansand. Når de attpåtil vurderer å leie en villa til 50K i måneden i Albir så må de skylde på rentene er for høye i Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 22. februar #2964 Del Skrevet 22. februar Fremstår som utrolig kaotisk hele snappen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 22. februar #2965 Del Skrevet 22. februar De jobber hardt nå for å holde på engasjementet🙈😂 De er så utrolig enkle😂 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milla1717 Skrevet 22. februar #2966 Del Skrevet 22. februar Snoker45 skrev (10 minutter siden): De jobber hardt nå for å holde på engasjementet🙈😂 De er så utrolig enkle😂 Enkle og kjedelige 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 23. februar #2967 Del Skrevet 23. februar Kan jo ikke bli noe stort basseng de planlegger. Er jo ikke særlig stor tomt de har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålandjorda Skrevet 23. februar #2968 Del Skrevet 23. februar Prøver M å være den dønn seriøse i denne jengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 24. februar #2969 Del Skrevet 24. februar Til og med på jentetur så er Monica siste mann opp om morningen. Gud bedre meg for ei lat dame. Når de andre er ferdige med å spise frokost dukker Monica opp. Selvsentrerte Monica er på 3 turen alene uten barn dette året, og vi er bare i februar. 2 ganger Oslo, og nå Frankrike. De kaller det nok jobb tur fordi de tar bilder av kjolene til Therese Lien. Tenker på den lille hunden hun absolutt ville ha. Hunden har fått separasjon angst allerede, for han dilter etter Monica overalt hvor hun går. Tydelig en urolig hund som er redd matmor skal reise avgårde igjen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålandjorda Skrevet 24. februar #2970 Del Skrevet 24. februar Er vel ikke jobbtur når de betaler turen selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 24. februar #2971 Del Skrevet 24. februar pålandjorda skrev (1 time siden): Er vel ikke jobbtur når de betaler turen selv? For hver eneste reklame som klikkes på gjennom snappene tjener de penger. Jobb eller ei, inntekt er det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålandjorda Skrevet 24. februar #2972 Del Skrevet 24. februar Ugresset skrev (50 minutter siden): For hver eneste reklame som klikkes på gjennom snappene tjener de penger. Jobb eller ei, inntekt er det. Klart. Det var ironisk. For en av de sa at de betalte hver krone selv for denne turen…. 😁. Selvsgendig næringsdrivende gjør det. Betaler hver krone selv. Men via firmaet… altså - jobbreise der de også tjener penger svart grunnet manglende reklamemerking. Disse foretakene varer skjelden lenge før de må finne på noe nytt å lure oss med, slik at forbruket deres kan fortsette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milla1717 Skrevet 28. februar #2973 Del Skrevet 28. februar Seer tall øker vel når alle disse setter seg på et fly å drar bort. Folk synes det er litt mere spennende å se på da. Enn frokost sminke tøyvask og lufting av hund😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 1. mars #2974 Del Skrevet 1. mars Skal de flytte til Spania eller hva skjer der da? Jeg ser sjeldent innom snap, men fått med meg at det er trekkplasteret for visninger om dagen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. mars #2975 Del Skrevet 2. mars pålandjorda skrev (På 24.2.2025 den 13.59): Klart. Det var ironisk. For en av de sa at de betalte hver krone selv for denne turen…. 😁. Selvsgendig næringsdrivende gjør det. Betaler hver krone selv. Men via firmaet… altså - jobbreise der de også tjener penger svart grunnet manglende reklamemerking. Disse foretakene varer skjelden lenge før de må finne på noe nytt å lure oss med, slik at forbruket deres kan fortsette. Svippet innom TL sin snap i går, og hun sa at firmaet hennes betalte for reisen til alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milla1717 Skrevet 2. mars #2976 Del Skrevet 2. mars M.G.E skrev (På 1.3.2025 den 17.07): Skal de flytte til Spania eller hva skjer der da? Jeg ser sjeldent innom snap, men fått med meg at det er trekkplasteret for visninger om dagen! De drar nok dette ut i det leeeengste . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 3. mars #2977 Del Skrevet 3. mars Milla1717 skrev (5 timer siden): De drar nok dette ut i det leeeengste . Selvsagt… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 3. mars #2978 Del Skrevet 3. mars Dojakitty skrev (På 22.2.2025 den 7.51): Jeg følger ikke disse meheene men hva er greia med UL bilder som clickbait på ting som overhodet ikke har noe med UL å gjøre? Er de helt koko? Dette blir jeg gæren av. Følger ikke henne fast, men hun popper opp i snap feeden innimellom, og da er det alltid med et UL-bilde, en graviditetstest eller en eller annen form for annonsering. Også går jeg på da, og klikker gjennom - og da er det en liten snutt inni der med en liten referanse til et svangerskap. Det er så sykt clickbait, og det begynner å bli veldig oppbrukt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 3. mars #2979 Del Skrevet 3. mars Dojakitty skrev (På 22.2.2025 den 7.51): Jeg følger ikke disse meheene men hva er greia med UL bilder som clickbait på ting som overhodet ikke har noe med UL å gjøre? Er de helt koko? Ja!! Hva er greia med det? Jeg følger de heller ikke, men de kommer opp i «utforsk» eller hva det heter- og veeeeeldig ofte med ul- bilder i det siste 🤡🤡 og nå er det et sånn mage-status bilde 🤦🏻♀️ tror det er «mimring» med gamle bilder de «tilfeldigvis» legger ut - koko ja!! 🤡 desp!!! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 4. mars #2980 Del Skrevet 4. mars Vintermåne skrev (11 timer siden): Ja!! Hva er greia med det? Jeg følger de heller ikke, men de kommer opp i «utforsk» eller hva det heter- og veeeeeldig ofte med ul- bilder i det siste 🤡🤡 og nå er det et sånn mage-status bilde 🤦🏻♀️ tror det er «mimring» med gamle bilder de «tilfeldigvis» legger ut - koko ja!! 🤡 desp!!! Utrolig desp. Nå er ungene såpass store at hun begynner å bli irrelevant, så da tviholder hun på interessen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå