Lulisa Skrevet 15 timer siden #2961 Del Skrevet 15 timer siden Surikatt skrev (15 timer siden): Synes synd på de naboene hvis de får et svømmebasseng på tomtegrensa. Er ganske mange andre i det nabolaget som har svømmebasseng på tomtegrensa, så akkurat dét er ikke noe nytt i området. Jeg lurer mer på hvorfor de nevner høye renter som en grunn til å selge, mens de i neste vending vil anlegge et basseng til 500k. Dersom rentene setter deg ut økonomisk er ikke basseng rette veien å gå. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 15 timer siden #2962 Del Skrevet 15 timer siden Jeg følger ikke disse meheene men hva er greia med UL bilder som clickbait på ting som overhodet ikke har noe med UL å gjøre? Er de helt koko? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 15 timer siden #2963 Del Skrevet 15 timer siden Lulisa skrev (6 minutter siden): Jeg lurer mer på hvorfor de nevner høye renter som en grunn til å selge, mens de i neste vending vil anlegge et basseng til 500k. Dersom rentene setter deg ut økonomisk er ikke basseng rette veien å gå De har innsett de ikke har råd til begge deler. Ingen garanti de får leid ut huset i Kristiansand. Når de attpåtil vurderer å leie en villa til 50K i måneden i Albir så må de skylde på rentene er for høye i Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 14 timer siden #2964 Del Skrevet 14 timer siden Fremstår som utrolig kaotisk hele snappen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 12 timer siden #2965 Del Skrevet 12 timer siden De jobber hardt nå for å holde på engasjementet🙈😂 De er så utrolig enkle😂 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 12 timer siden #2966 Del Skrevet 12 timer siden Snoker45 skrev (10 minutter siden): De jobber hardt nå for å holde på engasjementet🙈😂 De er så utrolig enkle😂 Enkle og kjedelige 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå