Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

BlåSwix skrev (23 minutter siden):

Er visstnok bare deling av gammelt UL-bilde.

Ahaa... Var såpass clickbait altså... At hun går ørten år tilbake i tid.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (3 minutter siden):

Ahaa... Var såpass clickbait altså... At hun går ørten år tilbake i tid.. 

Typisk den familien deler massevis av gamle minner. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (50 minutter siden):

Noen som vet hvem som er gravid? Hennes siste bilde er et ultralyd bilde også står det "er mirakel". Prøver vel lure folk til å se om det er hun, og kaller det mirakel siden kris har klippa. Er vel en slektning av loe slag. Nekter å klikke meg gjennom alt 🤣🤣🤣

Jeg tipper Mamacita! Det ville i alle fall vært et mirakel😂

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (56 minutter siden):

Typisk den familien deler massevis av gamle minner. 

Jepp. Virker nesten som å bare være influenser holder på å ikke være så lønnsomt lengre når en ser alle de forferdelige, desperate forsøkene på klikk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nøtta skrev (1 minutt siden):

Jepp. Virker nesten som å bare være influenser holder på å ikke være så lønnsomt lengre når en ser alle de forferdelige, desperate forsøkene på klikk.

Enig. Synes det er rart de ikke i det minste gidder å lage ferske nye innhold. Men folk må vel snart bli lei . Glad jeg er ute av Snapchat verden.  Ferske varer er vel det folk vil ha. Men det går vel i sminke og frokost fortsatt der😅som hun kaller nytt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig klickbait den siste der med UL bilde 🙄 Da er det virkelig på tide å revurdere «influenserkarrieren»…… Når man ikke har mer å by på enn gamle ultralydbilder så må det gå dårlig med seertallene.. Gidder ikke gi de klikk på det tøvet de legger ut. Håper snart dette influensertullet gir så dårlige inntekter at de må begynne å gjøre et reelt stykke arbeid, og ikke bare deige seg foran kameraet og høre pengene renne inn. Det er så provoserende at jeg har ikke ord 🤯

Håper Snapchat snart snurper igjen pengesekken, slik at vi kan bli kvitt alle disse menneskene som egentlig bare har en negativ effekt på andre. For det er dessverre sånn jeg ser det. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en følelse av at forholdet ikke går så bra mtp all den overdrevne kjærlighetserklæringen…? Noen som har tenkt det samme?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (På 16.2.2025 den 16.19):

Får en følelse av at forholdet ikke går så bra mtp all den overdrevne kjærlighetserklæringen…? Noen som har tenkt det samme?

Tror de har det bra😅 men nå kan du gi de ideer 🫣😅å få mere klikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det svømmebasseng og blir de hjemme i Norge?.  Eller de drar vel dette ut i det lengste for å få mest klikk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...