Milla1717 Skrevet lørdag kl 12:38 #2921 Del Skrevet lørdag kl 12:38 Hun hadde mye gamle minner hun delte i perioder. De som driver med dette, må da i det minste gidde å lage ferske og ny ting å servere. For de pengene de tjener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet lørdag kl 17:43 #2922 Del Skrevet lørdag kl 17:43 Sol79 skrev (8 timer siden): Ser ut som Therese Lien har fått de? Jeg er all for gjenbruk, men noen ting burde heller brennes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet lørdag kl 20:56 #2923 Del Skrevet lørdag kl 20:56 Xmasclovn skrev (3 timer siden): Jeg er all for gjenbruk, men noen ting burde heller brennes. Enig. De er grusomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet mandag kl 12:53 #2924 Del Skrevet mandag kl 12:53 De vurderer å selge huset. Dårlig valg hvis det er pga de skal ta seg et år i Spania. De vet ikke om de vil komme til å trives. De vet ikke hvor lenge de kommer til å bli i Spania. Mon hva Therese Lien tenker om dette? Hun flytter til Kristiansand og gleder seg til å få Monica til nabo. Monica svarer med å først ville flytte til Spania, og nå vurderer de å selge huset. Dette må føles som et lite slag i magen for Therese. Hadde det vært min venninne som hadde solgt huset når jeg skulle flytte dit, så hadde jeg blitt enormt såret. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 13:26 #2925 Del Skrevet mandag kl 13:26 Really skrev (31 minutter siden): De vurderer å selge huset. Dårlig valg hvis det er pga de skal ta seg et år i Spania. De vet ikke om de vil komme til å trives. De vet ikke hvor lenge de kommer til å bli i Spania. Mon hva Therese Lien tenker om dette? Hun flytter til Kristiansand og gleder seg til å få Monica til nabo. Monica svarer med å først ville flytte til Spania, og nå vurderer de å selge huset. Dette må føles som et lite slag i magen for Therese. Hadde det vært min venninne som hadde solgt huset når jeg skulle flytte dit, så hadde jeg blitt enormt såret. Er enig med deg.. om TL flytter for å komme nærmere lagret i Kristiansand så ville jeg heller ha gjort ett samarbeid med Sara Emilie og flyttet lagret sammen i Oslo. Da hadde de ikke trengte og flytte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet i går, 07:28 #2926 Del Skrevet i går, 07:28 Hva skal hun med 2 snapkontoer? Desperat forsøk på å få mer penger inn? Hun sa det selv, det var ofte mer visninger på Monica Nyhus enn familien Nyhus. Jeg trykket unfollow. Orker ikke mer kjedelig babling mens hun sitter i en evighet og sminker seg. Det er det samme dag ut og dag inn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet i går, 08:20 #2927 Del Skrevet i går, 08:20 Really skrev (50 minutter siden): Hva skal hun med 2 snapkontoer? Desperat forsøk på å få mer penger inn? Hun sa det selv, det var ofte mer visninger på Monica Nyhus enn familien Nyhus. Jeg trykket unfollow. Orker ikke mer kjedelig babling mens hun sitter i en evighet og sminker seg. Det er det samme dag ut og dag inn. Skjønte fort at hun var slik. Tjene mest mulig . Å gjøre minst mulig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet i går, 10:51 #2928 Del Skrevet i går, 10:51 Really skrev (3 timer siden): Hva skal hun med 2 snapkontoer? Desperat forsøk på å få mer penger inn? Hun sa det selv, det var ofte mer visninger på Monica Nyhus enn familien Nyhus. Jeg trykket unfollow. Orker ikke mer kjedelig babling mens hun sitter i en evighet og sminker seg. Det er det samme dag ut og dag inn. Har vel ikke så mye mer å komme med. Går glipp av null ved ikke å følge. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet i går, 11:03 #2929 Del Skrevet i går, 11:03 Stargaze skrev (7 minutter siden): Har vel ikke så mye mer å komme med. Går glipp av null ved ikke å følge. Nei det er tydelig, derfor avfulgte jeg. Hun repeterer seg selv hver dag. Null kreativitet. Og det falske smilet hun sitter med, gjorde at jeg fikk henne i halsen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 8 timer siden #2930 Del Skrevet 8 timer siden Hvorfor skal de selge huset? Gidder ikke gi de klikk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 1 time siden #2931 Del Skrevet 1 time siden Minlillelykke skrev (6 timer siden): Hvorfor skal de selge huset? Gidder ikke gi de klikk Clickbait vil jeg tro. At de «vurderer» det for å flytte til Spania. De sa jo at de skulle se det an etterhvert hvis de flyttet ned for et år først. Har ikke sjekket det selv da jeg ikke gidder å gi de klikk 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå