Purple Diamond Skrevet fredag kl 22:16 #2881 Del Skrevet fredag kl 22:16 Really skrev (7 timer siden): I Albir området. De har søkt ungene inn på den norske skolen i Alfaz del pi. Tror huset de har sett på var i Altea. Det er korte avstander mellom alfaz-albir-altea. Aha, takk for svar. Regnet med det var der, hvor "alle" de andre influenserne bor 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambolina Skrevet søndag kl 12:02 #2882 Del Skrevet søndag kl 12:02 Virker som om all kritikken av Monicas latskap har ført til mange «Monica som vasker», «Monica lager mat», «Monica bruker tid med barna» og «Monica har et ryddekick»-videoer i det siste 🤣 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise1234 Skrevet søndag kl 12:18 #2883 Del Skrevet søndag kl 12:18 Ja,prøve å vise at ho er så perfekt sol hun ønske å framstå...🤣🤣 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet søndag kl 12:34 #2884 Del Skrevet søndag kl 12:34 Bambolina skrev (31 minutter siden): Virker som om all kritikken av Monicas latskap har ført til mange «Monica som vasker», «Monica lager mat», «Monica bruker tid med barna» og «Monica har et ryddekick»-videoer i det siste 🤣 Kan jeg gjette at Monica lager indisk med Saritas ferdigsaus på glass? Det er stort sett det eneste hun klarer. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet søndag kl 12:40 #2885 Del Skrevet søndag kl 12:40 Deler hun ikke i tillegg minner for de siste ti årene så hun får inn kroner på konto😴😴😴 hun ble lei ja🥱🥱🥱 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet søndag kl 13:11 #2886 Del Skrevet søndag kl 13:11 Bambolina skrev (1 time siden): Virker som om all kritikken av Monicas latskap har ført til mange «Monica som vasker», «Monica lager mat», «Monica bruker tid med barna» og «Monica har et ryddekick»-videoer i det siste 🤣 Ja 😂 Og Chris som skrev idag han hadde bidratt så lite i det siste 😂 Vi gjennomskuer de. Jeg skrev tidligere i tråden at vi hører hvem barna roper på, og det er pappa. Nå hører vi plutselig barna rope mamma hver dag. Det har aldri skjedd før. De er så falske at jeg spyr 🤮 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet i går, 00:13 #2887 Del Skrevet i går, 00:13 Really skrev (11 timer siden): Ja 😂 Og Chris som skrev idag han hadde bidratt så lite i det siste 😂 Vi gjennomskuer de. Jeg skrev tidligere i tråden at vi hører hvem barna roper på, og det er pappa. Nå hører vi plutselig barna rope mamma hver dag. Det har aldri skjedd før. De er så falske at jeg spyr 🤮 Så teit! Lurer på om de faktisk tror at folk ikke gjennomskuer de? 😂 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 15 timer siden #2888 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Vel Monica, du sa du ikke ville jage Chris bort mens han satt der. Du sa Chris kunne flytte seg lenger inn sånn at dere begge kunne sitte der. Hva endte det med? Chris gikk, så du fikk plassen for deg sjøl. Chris satt der først, så Monica kunne enten ha ventet til Chris var ferdig, eller så kunne hun satt seg ved spisebordet slik hun gjorde før. Akkurat det siste, er det vi lærer barna våres, at de må vente på tur. Selvinnsikt har hun ikke denne dama. Hun ser ikke feila hun gjør. Det er meg, meg, meg hele veien. Må være Sørlandets mest selvsentrerte dame dette. Du vil kjøpe sminkebord Monica. Hvor skal du sette det henne, hvis du ikke har planer om å sette det der pulten står. Altså, rommet blir ditt. Hvor lenge lå du til sengs idag Monica? Ja jeg lurer, siden du verken har hatt morgenkaffen, spist frokost eller stelt deg før kl er 12. Jeg gjør regning med at du ikke venter i mange timer med frokost, hvis du hadde stått opp med ungene dine. Hvis det ikke hadde vært for Chris, så hadde ungene dine gått på selvstyr hjemme hos dere. Det er trist å se en mamma som setter seg selv før alle andre i det hjemmet deres. Så på snappen til søskenflokken igår, og jeg hørte Monica si til mamacita at de snart måtte på en ny ferie. Jeg burde ikke bli overrasket da jeg egentlig bare har ventet på at hun skal reise fra ungene sine igjen. Det jeg blir overrasket over, er at en mor har samvittighet til dette. Men alt er ok, for Monica vet at Chris har kontrollen hjemme. Så skal hun vel forsvare det med at Chris reiste på en 3-4 dagers tur til Spania. Monica kalte det ferie, men vi så jo alle at Chris reiste ned for å gå på visning til et eventuelt hus de skal leie, pluss sjekke ut skole for barna. Endret 15 timer siden av Really 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 15 timer siden #2889 Del Skrevet 15 timer siden Really skrev (32 minutter siden): Vel Monica, du sa du ikke ville jage Chris bort mens han satt der. Du sa Chris kunne flytte seg lenger inn sånn at dere begge kunne sitte der. Hva endte det med? Chris gikk, så du fikk plassen for deg sjøl. Chris satt der først, så Monica kunne enten ha ventet til Chris var ferdig, eller så kunne hun satt seg ved spisebordet slik hun gjorde før. Akkurat det siste, er det vi lærer barna våres, at de må vente på tur. Selvinnsikt har hun ikke denne dama. Hun ser ikke feila hun gjør. Det er meg, meg, meg hele veien. Må være Sørlandets mest selvsentrerte dame dette. Du vil kjøpe sminkebord Monica. Hvor skal du sette det henne, hvis du ikke har planer om å sette det der pulten står. Altså, rommet blir ditt. Hvor lenge lå du til sengs idag Monica? Ja jeg lurer, siden du verken har hatt morgenkaffen, spist frokost eller stelt deg før kl er 12. Jeg gjør regning med at du ikke venter i mange timer med frokost, hvis du hadde stått opp med ungene dine. Hvis det ikke hadde vært for Chris, så hadde ungene dine gått på selvstyr hjemme hos dere. Det er trist å se en mamma som setter seg selv før alle andre i det hjemmet deres. Så på snappen til søskenflokken igår, og jeg hørte Monica si til mamacita at de snart måtte på en ny ferie. Jeg burde ikke bli overrasket da jeg egentlig bare har ventet på at hun skal reise fra ungene sine igjen. Det jeg blir overrasket over, er at en mor har samvittighet til dette. Men alt er ok, for Monica vet at Chris har kontrollen hjemme. Så skal hun vel forsvare det med at Chris reiste på en 3-4 dagers tur til Spania. Monica kalte det ferie, men vi så jo alle at Chris reiste ned for å gå på visning til et eventuelt hus de skal leie, pluss sjekke ut skole for barna. Håper klikk og seer tall daler så enormt på disse. Glad jeg har sletta Snapchat … 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14 timer siden #2890 Del Skrevet 14 timer siden lise1234 skrev (På 5.1.2025 den 13.18): Ja,prøve å vise at ho er så perfekt sol hun ønske å framstå...🤣🤣 Hadde ikke hun hatt Chris så ville det gått helt dritt for henne 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 13 timer siden #2891 Del Skrevet 13 timer siden elskersommer skrev (19 minutter siden): Hadde ikke hun hatt Chris så ville det gått helt dritt for henne Tenker det hadde gått med Monica, som med Nathanel og Marielle. De sliter nok med psyken. Bare hør på Monica som er såååå sliten, har ikke overskudd, opp og ned i humøret samt katastrofe tankene sine. Det er en grunn for dama ikke kommer seg opp om morgenen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13 timer siden #2892 Del Skrevet 13 timer siden Really skrev (3 minutter siden): Tenker det hadde gått med Monica, som med Nathanel og Marielle. De sliter nok med psyken. Bare hør på Monica som er såååå sliten, har ikke overskudd, opp og ned i humøret samt katastrofe tankene sine. Det er en grunn for dama ikke kommer seg opp om morgenen. Jeg følger så lite med på de.. sluttet når de på nytt eksponerer barna for fullt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 11 timer siden #2893 Del Skrevet 11 timer siden Milla1717 skrev (3 timer siden): Håper klikk og seer tall daler så enormt på disse. Glad jeg har sletta Snapchat … Jeg har også slettet Snapchat 🏆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 11 timer siden #2894 Del Skrevet 11 timer siden Really skrev (2 timer siden): Tenker det hadde gått med Monica, som med Nathanel og Marielle. De sliter nok med psyken. Bare hør på Monica som er såååå sliten, har ikke overskudd, opp og ned i humøret samt katastrofe tankene sine. Det er en grunn for dama ikke kommer seg opp om morgenen. Men å sette 4 unger til verden, det skal hun. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå