Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Milla1717 skrev (20 minutter siden):

Hun liker nok best å se seg selv i speilet. Pen er hun. Men det kan bli litt vel mye av dette. Er nok gubben og mor som bidrar for det meste i det hjemmet😅

Pleier alltid å si at så pen er du ikke...

Ytre skjønnhet varer kort, indre for alltid.

Nå vet jeg lite om familien men tenker at med mindre noe er feil så vil en normal person klare å lete alene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår var det «mye snap», og det er vel helt bevisst. En dag der kanskje man oppnår mange visninger. Dog synd for familien… at mor er lenka til telefonen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (10 minutter siden):

Igår var det «mye snap», og det er vel helt bevisst. En dag der kanskje man oppnår mange visninger. Dog synd for familien… at mor er lenka til telefonen. 

Triste minner disse barna vil sitte igjen med😥 både fra juler ferier og tiden da unger skulle ha hatt det fulle fokuset 😥

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (2 timer siden):

Veldig trist å se og ser at alt er skuespill og morsomt å se når hun skal rakke Sarah for gavene.  Sneik inn reklame der😅 så overrasket liksom ... 

Ei dame som er avhengig av mammacita og er ikke selvstendig en plass... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (5 timer siden):

Triste minner disse barna vil sitte igjen med😥 både fra juler ferier og tiden da unger skulle ha hatt det fulle fokuset 😥

Jeg skrev til henne att det var synd hun gikk tilbake til det og eksponere barna igjen😟 att barn ikke fikk være barn😟 svaret ble følgende

IMG_20241217_154520.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg skrev til henne att det var synd hun gikk tilbake til det og eksponere barna igjen😟 att barn ikke fikk være barn😟 svaret ble følgende

IMG_20241217_154520.jpg

Vil nok innse feilen selv en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skuffet over meg selv. Satt nettopp og trykket gjennom Nyhus sin snap. Hvorfor utsetter jeg meg selv for det? De filmer rett og slett en krangel…..

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte henne til i sommer , da avfulgte jeg henne . Tenkte jeg skulle inn å se litt nå i kveld etter å ha lest litt her inne . Nå kan jeg ikke se noen ting , får bare opp at jeg kan dele hennes profil . Har Aldri skrevet til henne så hun har ingen grunn til å skulle slette meg . Noen som hvet hvorfor hennes snap er slik nå ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk nysgjerrig skrev (4 minutter siden):

Fulgte henne til i sommer , da avfulgte jeg henne . Tenkte jeg skulle inn å se litt nå i kveld etter å ha lest litt her inne . Nå kan jeg ikke se noen ting , får bare opp at jeg kan dele hennes profil . Har Aldri skrevet til henne så hun har ingen grunn til å skulle slette meg . Noen som hvet hvorfor hennes snap er slik nå ? 

Gikk nettopp inn å skulle se, virket. Men orket kun pr snapper. Fikser hun ikke mere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (8 minutter siden):

Åja, jeg kikker på Familien Nyhus… ikke Monica…. 

Familien Nyhus jeg brukte nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (43 minutter siden):

Åja, jeg kikker på Familien Nyhus… ikke Monica…. 

Aha, da skjønner jeg 😊 Følger ingen av de kontoene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milla1717 skrev (Akkurat nå):

Blir det flytting på Spania for de?. Orker ikke å gå inn se på alt de deler 😅

De har søkt skole til ungene. Kommer de inn på skolen så flytter de i august. Tror de får svar i mars.

Du gjør lurt i å ikke klikke deg inn. Det går i det samme. Monica setter på seg det falske smilet og prater om så fantastisk alt og alle er. Dette, mens Chris blir piska rundt for å gjøre ditt og datt. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (2 minutter siden):

De har søkt skole til ungene. Kommer de inn på skolen så flytter de i august. Tror de får svar i mars.

Du gjør lurt i å ikke klikke deg inn. Det går i det samme. Monica setter på seg det falske smilet og prater om så fantastisk alt og alle er. Dette, mens Chris blir piska rundt for å gjøre ditt og datt. 

Takk for svar🤗 kan være alt er bare for å få klikk. Dette med flytting . Hun trenger jo den mora si til alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Milla1717 skrev (1 time siden):

Takk for svar🤗 kan være alt er bare for å få klikk. Dette med flytting . Hun trenger jo den mora si til alt. 

Tror de mener alvor. Det er så mange influensere som flytter til spania. Tipper mora kommer til å være der mye. Mamacita virker jo til å være avhengig av Monica også. Når de bodde i Oslo så var jo mamacita der i uker om gangen og tok seg av husarbeidet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (54 minutter siden):

Tror de mener alvor. Det er så mange influensere som flytter til spania. Tipper mora kommer til å være der mye. Mamacita virker jo til å være avhengig av Monica også. Når de bodde i Oslo så var jo mamacita der i uker om gangen og tok seg av husarbeidet. 

Den gang viste jeg ikke hvem de var. Skulle ønske jeg ikke viste det nå heller😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Diamond skrev (9 minutter siden):

Hvor i Spania vil de flytte til? 

I Albir området. De har søkt ungene inn på den norske skolen i Alfaz del pi. Tror huset de har sett på var i Altea. Det er korte avstander mellom alfaz-albir-altea. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...