Milla1717 Skrevet 16 timer siden #2841 Del Skrevet 16 timer siden Bambolina skrev (56 minutter siden): I dag... akkurat det jeg forventet. Monica bevæpner Chris sin tur og sammenligner med sine egne turer. Hun er ikke i stand til å fatte at hennes solo, 4-5 ukers luksusferier i løpet av 3 måneder kontra å sende Chris på en 7 dagers kontrollert forskningsreise til Spania, er langt fra det samme. Hun prøver å endre fortellingen, peker på kjønnsroller og hvordan hun ble angrepet, men ikke Chris. Hun valgte selv da hun forlot familien sin, og hun valgte også å sende Chris på denne turen! Forskjellen er uten sidestykke hvis vi vil sammenligne! På dette tidspunktet irriterer hun hvert eneste molekyl i kroppen min hver gang hun åpner munnen! 😒 Jeg la også merke til at det er en endring i oppførselen hennes siden Dubai og folk snur seg mot henne, så det er mulig de prøver å ri den tidevannet for å krydre opp kanalen sin. De har laget mer kontroversielt innhold i det siste. Kontrovers skaper friksjon = mer oppmerksomhet = mer engasjement = mer 💸💸💸, så det er kanskje bare en strategi for å tjene mer penger på Snap. Han planlegger tross alt flytting og luksusferier for fremtiden også... Likte faktisk denne familien tidligere. Men nå orker jeg mindre og mindre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambolina Skrevet 13 timer siden #2842 Del Skrevet 13 timer siden 3 hours ago, Milla1717 said: Likte faktisk denne familien tidligere. Men nå orker jeg mindre og mindre. Jeg gjorde det en gang også, men det er mye falskhet med henne. Hun har det samme smilet limt på ansiktet hennes hele tiden, men det er “giveaways”. Hun virker alltid sur når hun ubevisst er i bakgrunnen av en video. Hun blunker også raskere enn en kolibri som slår med vingene, når hun ikke liker noe eller hun ikke får viljen sin. Det er bare show! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå