Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Really skrev (4 timer siden):

Reagerte også på dette. Monica sa mamacita tullet, men det var definitivt forsøk på å bli oppgradert. Var veldig til mas om business class og suite.

Jeg hadde blitt sliten av å være i samme rom som mamacita. De snakker i munnen på hverandre og kjeften står jo ikke på den mora. Og så høylytt 🙈 Jeg hadde snudd i døra og gått ut. 

Ho har alltid vært sånn..

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er komisk å se på. Chris er travel hjemme, og springer avgårde for å pakke bestillinger. Dette mens Monica nyter en pina colada rundt bassenget.  

Jeg kan ikke forstå at dette paret fremdeles er sammen. Jeg hadde følt meg som både assistenten og aupairen til Monica. 

Fysj for ei utidig kjerring han har fått seg. Det er ikke normalt en plass at kona skal reise på ferie alene x antall ganger i året, mens han må ta seg av absolutt alt hjemme.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle disse turene sponset ?. Som de damene drar på?. Virker ikke slik da det ikke er merket reklame ?.  De tjener nok store summer for tiden. Men hadde jeg hatt fire barn som skal vokse opp . Så håper jeg mor tenker på de . Snapchat verden og lette penger de drar inn kan det bli forandringer på. Det er alltid kremen av hoteller de ligger på også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica sier det er sunt å kjenne på at hun savner barna. Igjen tenker hun kun på seg selv. 

Vel, jeg vet ikke hvor sunt det er for barna og  tilstadighet måtte kjenne på savn etter mammaen sin. Akkurat det burde Monica tenke over.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Disse Reme influenser mannfolkene er virkelig noe for seg selv. Men hva gjør man ikke for å slippe å være i et ordinært arbeidsliv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (3 timer siden):

Er alle disse turene sponset ?. Som de damene drar på?. Virker ikke slik da det ikke er merket reklame ?.  De tjener nok store summer for tiden. Men hadde jeg hatt fire barn som skal vokse opp . Så håper jeg mor tenker på de . Snapchat verden og lette penger de drar inn kan det bli forandringer på. Det er alltid kremen av hoteller de ligger på også.

Aldri om mora og søstra har betalt alt dette selv?

Mora er uføre, og søstra jobber hvertfall ikke.. Likevel er vel søstra ute å reiser hele tiden? Og alltid luksus.. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OconMissy skrev (27 minutter siden):

Aldri om mora og søstra har betalt alt dette selv?

Mora er uføre, og søstra jobber hvertfall ikke.. Likevel er vel søstra ute å reiser hele tiden? Og alltid luksus.. 

såpass ja😳… merkelig 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (14 timer siden):

Det er komisk å se på. Chris er travel hjemme, og springer avgårde for å pakke bestillinger. Dette mens Monica nyter en pina colada rundt bassenget.  

Jeg kan ikke forstå at dette paret fremdeles er sammen. Jeg hadde følt meg som både assistenten og aupairen til Monica. 

Fysj for ei utidig kjerring han har fått seg. Det er ikke normalt en plass at kona skal reise på ferie alene x antall ganger i året, mens han må ta seg av absolutt alt hjemme.

Kanskje han syns det er deilig å være alene hjemme?🤭

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (9 timer siden):

såpass ja😳… merkelig 

Var det ikke en som inviterte hu søstera til Dubai da de var på Mallorca? Minns jeg hørte det. Kan være turen til søstera er sponset av en mann da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (16 timer siden):

Disse Reme influenser mannfolkene er virkelig noe for seg selv. Men hva gjør man ikke for å slippe å være i et ordinært arbeidsliv? 

Akkurat. Klart det er easy peasy for Daddy å orge litt hjemme, når han kan slippe å jobbe 8-16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (På 17.11.2024 den 10.43):

Hadde jeg vært svigermor til Monica så hadde jeg ikke klart å være vennlig med henne. Jeg hadde bekymret meg for min sønn som må leve med den bortskjemte og selvsentrerte dama. 

4 barn og hund skulle hun ha, men overlater ansvaret til Chris mens hun nyter late dager i Dubai med søsteren og mora. 

Det grenser til det sykelige med det forholdet hun har til mora. Klarer seg ikke en dag uten henne. Og du har rett lise1234, hadde det blitt skilsmisse, så måtte mamacita ha flyttet inn til Monica for å hjelpe henne med alt.

Hjelpe med hva? Faren har hatt mest tid med, og sterkest tilknytning til ungene.

Så de hadde vel vært hos ham. Mora har jo ikke tid til dem.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (25 minutter siden):

Hjelpe med hva? Faren har hatt mest tid med, og sterkest tilknytning til ungene.

Så de hadde vel vært hos ham. Mora har jo ikke tid til dem.

Jeg tenkte utifra at de har barna 50/50. Monica hadde aldri klart seg alene med hjem og barn.

Men hvis de skulle gått fra hverandre så får vi for guds skyld håpe at barna hadde fått være 100% hos faren. Nå er et par av guttene så store at de kunne ha valgt selv hvem de ville bo med, og de hadde uten tvil valgt faren.

Endret av Really
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Really skrev (På 18.11.2024 den 11.56):

Ikke at jeg er snåsa mannen,men er allikevel rimelig sikker på at dette paret KUN er sammen av praktiske årsaker som blant annen 4(!) barn, sosiale medier "jobben" osv. Det virker IKKE være noe genuin kjærlighet mellom de som ikke er påtatt..De lever ulike liv. Monika er opptatt kun av seg selv,  Chris er en hund som løper når hun sier " kom " eller "hent det"... 

Og denne familien hennes. De er så intense og slitsomme, moren snakker som en kråke, de har alle gaulende "skrike" stemmer, iallefall monika, moren og den vemmelige lillesøsteren, beklager altså men hun er direkte vemmelig måten hun er. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Outandabout skrev (20 minutter siden):

Jeg måtte innom. Voldsomt fokus på denne datinga til lillesøstera. 

Det gir nok engasjement og klikk 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (4 timer siden):

Jeg måtte innom. Voldsomt fokus på denne datinga til lillesøstera. 

Helt vilt å mora er med på dette🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig sikker på at hun er inspirert av Raad. Hun deler jo også mye omkring dette med alle «gjøkene» hun omgir seg med. Dog er det mer med et glimt i øyet, humor og litt evne til å være uhøytidelig. Dette Nyhus holder på med er merkelig. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...