Milla1717 Skrevet 8. november #2701 Del Skrevet 8. november Really skrev (20 timer siden): "Årets mor" reiser snart på enda en ferie uten mann og barn. Denne gang til Dubai, og selvsagt følger mammacita med. Det er kke så lenge siden jeg begynte å følge familien, men har allerede fått med meg at Monica har hatt 3 ferier uten barn. Mallorca, hjemme 2-3 dager, så albir, og nå Dubai. Gjenstår å se hvor lenge Monica blir borte denne gangen. Eier hun ikke samvittighet? Hvor mange ferier pleier denne dama å reise på alene i løpet av et år? Det kan godt hende dama har mere tid med barna enn det vises. Men rart når de uansett viser barna så mye som hun gjør. At hun ikke deler det. Det meste er jo seg selv og masse gamle minner fra årene før. Som røper at hun vil bare ha klikk og penger inn. Å hun ikke gidder å poste noe den timen🥹 Vært litt av på den familien. Men de er veldig mye og virker ikke ekte i det hele tatt. Så orker ikke se mye av de. Synes synd på disse ungene til mange av disse . Heldigvis virker faren at han er mere tilstede for de. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 10. november #2702 Del Skrevet 10. november Skjer med eksponering av barn for tiden?!! 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 10. november #2703 Del Skrevet 10. november Outandabout skrev (1 time siden): Skjer med eksponering av barn for tiden?!! De vil vel ha mest mulig på konto, bare trist😢 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise1234 Skrevet 16. november #2704 Del Skrevet 16. november Da har hun reist på tur igjen.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 16. november #2705 Del Skrevet 16. november lise1234 skrev (1 time siden): Da har hun reist på tur igjen.... Dama har ikke flyskam 🙄. Blitt mange turer nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 17. november #2706 Del Skrevet 17. november Det har gått I ett i det siste, så Monica trenger å slappe av på ferie i Dubai. Hva med Chris da Monica? Det går jo virkelig i ett for han som er alene med 4 barn og hund (en hund han ikke ville ha) Egoismen lenge leve. Skjems hun ikke engang? 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise1234 Skrevet 17. november #2707 Del Skrevet 17. november Really skrev (56 minutter siden): Det har gått I ett i det siste, så Monica trenger å slappe av på ferie i Dubai. Hva med Chris da Monica? Det går jo virkelig i ett for han som er alene med 4 barn og hund (en hund han ikke ville ha) Egoismen lenge leve. Skjems hun ikke engang? Er jo meg ,meg hele tiden. Barna kommer til å miste relasjonen og tro mora ikke bryr seg tupper resten av søskenflokken reagerer... 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise1234 Skrevet 17. november #2708 Del Skrevet 17. november Milla1717 skrev (9 timer siden): Dama har ikke flyskam 🙄. Blitt mange turer nå. Prioriterer ikke kvalititstid med barna. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 17. november #2709 Del Skrevet 17. november lise1234 skrev (2 minutter siden): Prioriterer ikke kvalititstid med barna. Synes bare det er kjempe trist. Reagerer på at hun snakker om katastrofe tankene sine. Redd for barna sine når de blir store og alle farer. Da er faktisk oppvekst utrolig viktig å være der for de . Barneårene går fort. Godt far i huset er tilstede for disse ungene 💙 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 17. november #2710 Del Skrevet 17. november lise1234 skrev (46 minutter siden): Er jo meg ,meg hele tiden. Barna kommer til å miste relasjonen og tro mora ikke bryr seg tupper resten av søskenflokken reagerer... Ja, fortsetter dette så vil barna trekke seg bort fra Monica når de blir eldre. De vil oppsøke faren, for det var han som var der for dem hele tiden. Jeg lurer på hva svigerforeldrene tenker om Monica? De kan umulig ha et godt inntrykk av henne når de ser det er sønnen deres som må ta ansvaret hjemme med barna, mens Monica reiser på ferie til stadighet. Tenker også søskene reagerer, men de sier ingenting. Mamacita støtter Monica for hun ville så gjerne til Dubai selv. Jeg er sjokkert over hvordan en 4 barns mor bare kan pakke kofferten og reise bort fra familien sin i uker om gangen. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise1234 Skrevet 17. november #2711 Del Skrevet 17. november Really skrev (2 minutter siden): Ja, fortsetter dette så vil barna trekke seg bort fra Monica når de blir eldre. De vil oppsøke faren, for det var han som var der for dem hele tiden. Jeg lurer på hva svigerforeldrene tenker om Monica? De kan umulig ha et godt inntrykk av henne når de ser det er sønnen deres som må ta ansvaret hjemme med barna, mens Monica reiser på ferie til stadighet. Tenker også søskene reagerer, men de sier ingenting. Mamacita støtter Monica for hun ville så gjerne til Dubai selv. Jeg er sjokkert over hvordan en 4 barns mor bare kan pakke kofferten og reise bort fra familien sin i uker om gangen. Hun snakker ikke så mye om svigerforeldrene. Kanskje ikke de har ett gått forhold ? Nevner avigtil de er på middager... nei mammacita tør heller ikke si noe. Blir nok spandert på siden hun er støtt og stadig hushjelpen til Monica. Tenk å være avhengig av mora i en alder av snart 40 år å ha det ryddig. Eller chris... hadde ikke klart seg seg greit ved skilsmisse 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 17. november #2712 Del Skrevet 17. november lise1234 skrev (14 minutter siden): Hun snakker ikke så mye om svigerforeldrene. Kanskje ikke de har ett gått forhold ? Nevner avigtil de er på middager... nei mammacita tør heller ikke si noe. Blir nok spandert på siden hun er støtt og stadig hushjelpen til Monica. Tenk å være avhengig av mora i en alder av snart 40 år å ha det ryddig. Eller chris... hadde ikke klart seg seg greit ved skilsmisse Hadde jeg vært svigermor til Monica så hadde jeg ikke klart å være vennlig med henne. Jeg hadde bekymret meg for min sønn som må leve med den bortskjemte og selvsentrerte dama. 4 barn og hund skulle hun ha, men overlater ansvaret til Chris mens hun nyter late dager i Dubai med søsteren og mora. Det grenser til det sykelige med det forholdet hun har til mora. Klarer seg ikke en dag uten henne. Og du har rett lise1234, hadde det blitt skilsmisse, så måtte mamacita ha flyttet inn til Monica for å hjelpe henne med alt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 17. november #2713 Del Skrevet 17. november Den felles-snapkontoen de har med søsknene må jo være selve definisjonen på fasadeliv. De liker å fremstille seg som en gjeng skinnhellige kristne som ber til Gud og har flotte hus, drar på ferier annen hver uke og spiser ute rett som det er, mens de i realiteten er uføretrygdet og arbeidsledige med en søster som nylig ble kastet ut fra leiligheten sin pga mislighold og rus. Synes det er ganske komisk hvordan de sminker grisen, særlig når man vet at dette ikke varer evig. Skal ikke mer til enn at folk flest blir lei av Snapchat før de slutter å få tilbud om å spise gratis og dra på sponsede turer. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise1234 Skrevet 17. november #2714 Del Skrevet 17. november AntiBullshit skrev (31 minutter siden): Den felles-snapkontoen de har med søsknene må jo være selve definisjonen på fasadeliv. De liker å fremstille seg som en gjeng skinnhellige kristne som ber til Gud og har flotte hus, drar på ferier annen hver uke og spiser ute rett som det er, mens de i realiteten er uføretrygdet og arbeidsledige med en søster som nylig ble kastet ut fra leiligheten sin pga mislighold og rus. Synes det er ganske komisk hvordan de sminker grisen, særlig når man vet at dette ikke varer evig. Skal ikke mer til enn at folk flest blir lei av Snapchat før de slutter å få tilbud om å spise gratis og dra på sponsede turer. Trist å lese om søsteren. Lest det mellom linjene da Monica flere ganger har snakket rus. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise1234 Skrevet 17. november #2715 Del Skrevet 17. november AntiBullshit skrev (44 minutter siden): Den felles-snapkontoen de har med søsknene må jo være selve definisjonen på fasadeliv. De liker å fremstille seg som en gjeng skinnhellige kristne som ber til Gud og har flotte hus, drar på ferier annen hver uke og spiser ute rett som det er, mens de i realiteten er uføretrygdet og arbeidsledige med en søster som nylig ble kastet ut fra leiligheten sin pga mislighold og rus. Synes det er ganske komisk hvordan de sminker grisen, særlig når man vet at dette ikke varer evig. Skal ikke mer til enn at folk flest blir lei av Snapchat før de slutter å få tilbud om å spise gratis og dra på sponsede turer. Tilfeldigheter satt mammacita ber tip gud nå ? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OconMissy Skrevet 17. november #2716 Del Skrevet 17. november AntiBullshit skrev (3 timer siden): Den felles-snapkontoen de har med søsknene må jo være selve definisjonen på fasadeliv. De liker å fremstille seg som en gjeng skinnhellige kristne som ber til Gud og har flotte hus, drar på ferier annen hver uke og spiser ute rett som det er, mens de i realiteten er uføretrygdet og arbeidsledige med en søster som nylig ble kastet ut fra leiligheten sin pga mislighold og rus. Synes det er ganske komisk hvordan de sminker grisen, særlig når man vet at dette ikke varer evig. Skal ikke mer til enn at folk flest blir lei av Snapchat før de slutter å få tilbud om å spise gratis og dra på sponsede turer. Hva skjer med søsteren? Og hva med bruddet til broren? Han hadde jo også endel problemer. Vet han har en sønn de ikke snakker om på søskensnappen. Virker som familien har «glemt» dette barnebarnet/tante/onkel barnet. Fra de var små har mammacita kun vært opptatt av utseende til barna. Fine kjoler ble prioritert høyt. Mammacita lot barna ligge og skrike i timevis da de var små.. likevel fikk hun baby etter baby. Og hun har alltid vært opptatt av å få ting gratis.. eplet faller muligens ikke langt fra stammen.. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise1234 Skrevet 17. november #2717 Del Skrevet 17. november OconMissy skrev (30 minutter siden): Hva skjer med søsteren? Og hva med bruddet til broren? Han hadde jo også endel problemer. Vet han har en sønn de ikke snakker om på søskensnappen. Virker som familien har «glemt» dette barnebarnet/tante/onkel barnet. Fra de var små har mammacita kun vært opptatt av utseende til barna. Fine kjoler ble prioritert høyt. Mammacita lot barna ligge og skrike i timevis da de var små.. likevel fikk hun baby etter baby. Og hun har alltid vært opptatt av å få ting gratis.. eplet faller muligens ikke langt fra stammen.. Epler faller ikke langt fra stammen nei... flaut å høre mammacita diskutere og tror hun har rett og søsknene er så stolte av henne.. hjelpeløs er mammacita også. Må ha hjelp til en del praktiske ting. Klarer ikke snømåking av en liten veranda... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 17. november #2718 Del Skrevet 17. november Ikke nok med at far er hjemme m unger og hund, måtte hun slippe kjolene på kvelden da hun satt på flyet til Dubai . Han er virkelig tålmodig 🥹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OconMissy Skrevet 17. november #2719 Del Skrevet 17. november lise1234 skrev (7 timer siden): Epler faller ikke langt fra stammen nei... flaut å høre mammacita diskutere og tror hun har rett og søsknene er så stolte av henne.. hjelpeløs er mammacita også. Må ha hjelp til en del praktiske ting. Klarer ikke snømåking av en liten veranda... så du Dorit prøve å få både suite og 1 klasse på vei til Dubai? Som jeg sa, hun er alltid opptatt av å få ting gratis.. Lurer veldig på om oppholdet i Dubai er gratis for å si det sånn 😅🤣 Hun maset også om middag på fly som man betaler for… man må alltid få mat på fly må vite - det er jo så dyrt - spesielt for familien Lund/Nyhus 🙈 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 18. november #2720 Del Skrevet 18. november OconMissy skrev (8 timer siden): så du Dorit prøve å få både suite og 1 klasse på vei til Dubai Reagerte også på dette. Monica sa mamacita tullet, men det var definitivt forsøk på å bli oppgradert. Var veldig til mas om business class og suite. Jeg hadde blitt sliten av å være i samme rom som mamacita. De snakker i munnen på hverandre og kjeften står jo ikke på den mora. Og så høylytt 🙈 Jeg hadde snudd i døra og gått ut. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå