Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Gjest Svanemom2024

Har vært innom å sett på Nyhus familien og søskenflokken . Når det kommer til disse barna til alle disse influensere synes jeg det bare er trist. Disse foreldrene som må gjøre alt foran en mobil. Om de er i hjemmet reise bilturer osv. så er den mobilen de prater inn i🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velinda skrev (2 timer siden):

For en gjeng,kan det være at Nyhus ikke gledet seg like mye🙈😂

Kan virke slik ja. Det må jo føles flaut for Terese Lien. Gledet seg å flytte til Kristiansand og bli nesten nabo med Nyhus, og så flytter de til Spania. 

Men seriøst, de ungene får ikke mye fred og ro. Mor er aldri hjemme, far styrer på alene sammen med svigerfamilien. Jeg hadde blitt koko hadde jeg måtte ha svigermor rundt meg hver bidige dag. Til og med på ferie henger svigermor med. 

Monica virker enormt selvopptatt og bortskjemt. Har ikke inntrykk av at hun er så god mor, for hun er jo aldri hjemme. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Jamfør snap idag: Ungene til Monica har visst KRAV på 10 dager perm i året. KRAV på. Og om man ikke får permisjon, så er det jo bare å skrive ut barna og ha hjemmeskole, sier hun. 

Ja jøss! Kjør på. 

Ellers enig med de over her. Syns det er et evig jag i denne familien. Stress! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Fra permisjonsreglementet: 

Det presiseres at foreldre/foresatte selv har ansvar for opplæringen i permisjonstiden og at innvilget permisjon avkorter retten til offentlig grunnskoleopplæring for tilsvarende tidsrom. Rektor har, når det er forsvarlig, myndighet til å innvilge permisjon i inntil to uker/10 skoledager pr skoleår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (18 timer siden):

Jamfør snap idag: Ungene til Monica har visst KRAV på 10 dager perm i året. KRAV på. Og om man ikke får permisjon, så er det jo bare å skrive ut barna og ha hjemmeskole, sier hun. 

Ja jøss! Kjør på. 

Ellers enig med de over her. Syns det er et evig jag i denne familien. Stress! 

Ja her er det ei mor som skal ha det som hun vil. Monica vil på ferie så da tas ungene ut. Og får hun ikke viljen sin, så blir det hjemmeundervisning. Snakke meg om selvsentrert dame. Hun gjør jo ikke annet enn å reise. Først ferie med mor og søster til Mallorca, Chris og ungene er hjemme. Så en 12 dagers tur til Spania, unger og Chris er hjemme. Så går det bare noen dager, så reiser storfamilien på ferie. Attpåtil så har Monica nå fått en ide om å flytte til Spania for et år. Ta ungene ut av skolen og bort fra vennene deres til å flytte til en helt annen kultur og la ingen begynne på ny skole og barnehage der. Nei her er ei mor som kun tenker på sine egne behov. Synes Chris er mer enn god så holder ut det der.  Nei dette gir ikke ro og stabilitet for ungene. 

Endret av Really
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Really skrev (14 timer siden):

Kan virke slik ja. Det må jo føles flaut for Terese Lien. Gledet seg å flytte til Kristiansand og bli nesten nabo med Nyhus, og så flytter de til Spania. 

Men seriøst, de ungene får ikke mye fred og ro. Mor er aldri hjemme, far styrer på alene sammen med svigerfamilien. Jeg hadde blitt koko hadde jeg måtte ha svigermor rundt meg hver bidige dag. Til og med på ferie henger svigermor med. 

Monica virker enormt selvopptatt og bortskjemt. Har ikke inntrykk av at hun er så god mor, for hun er jo aldri hjemme. 

Jeg reagerte med den dagen hun kom hjem fra Spania. Hvor lenge hadde hun vært borte fra barna? 2 uker.? Det første hun gjør er att hun forlater huset ca 2 timer etterpå for og dra i bursdag 😞

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (13 timer siden):

Fra permisjonsreglementet: 

Det presiseres at foreldre/foresatte selv har ansvar for opplæringen i permisjonstiden og at innvilget permisjon avkorter retten til offentlig grunnskoleopplæring for tilsvarende tidsrom. Rektor har, når det er forsvarlig, myndighet til å innvilge permisjon i inntil to uker/10 skoledager pr skoleår.

Men datteren til Therese Lien er jo også mye borte fra skolen.. nå var de 1 uke i syden pluss at hun har dratt flere turer til Kristiansand og datter har hatt fri på fredager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Men datteren til Therese Lien er jo også mye borte fra skolen.. nå var de 1 uke i syden pluss at hun har dratt flere turer til Kristiansand og datter har hatt fri på fredager

Skolegang er kanskje ikke så viktig, barna kan jo bare følge i foreldrenes fotspor og bli influencere.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
elskersommer skrev (7 minutter siden):

Ja, helt sant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (2 timer siden):

Er det Tyrkia eller Israel moren til Monica kommer fra?. 

Mener bestemt at det er Israel.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Har de høstferie nå, eller ventet de faktisk til slutten av ferien for så å reise og ta fri fra skole?!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg reagerte med den dagen hun kom hjem fra Spania. Hvor lenge hadde hun vært borte fra barna? 2 uker.? Det første hun gjør er att hun forlater huset ca 2 timer etterpå for og dra i bursdag 😞

Reagerte på akkurat det samme. 

Hun snakker så stort og flott om hvor godt det skal bli og komme hjem til familien, så viste hun seg knapt hjemme og vips der var mora ute av døra igjen. Jeg som mamma selv, forstår ikke hvordan hun har hjerte til å være så fraværende. Jeg hadde hatt den dårlige samvittigheten. Og den stakars hunden, som er en kasteball fra det ene huset til det andre. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svanemom2024
Tiara07 skrev (1 time siden):

Mener bestemt at det er Israel.

OK de skiter vel i konflikter og krig og boikotting av land. Bare de får kosa seg på flott Hotel og ferie.  Mye merkelig i denne familien . Å dette er påvirkere i samfunnet vårt😳 klima og miljø skiter de langt i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som fikk meg til å unfollowe denne familien er hvordan Monica snakker til Chris. Stakkars mann! Han er både renhold & barnevakt hele tiden. I tillegg snakker hun over hodet på han, Monica er alltid den som bestemmer i familien, Chris jatter med. 
kanskje jeg som tolker feil? Må også legge til at han er en fantastisk far, som alltid er ved barnas side

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024

Er hun lillesøstra til Monica i jobb?. Hører aldri hun prater om jobb eller studere osv?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Svanemom2024 skrev (1 minutt siden):

Er hun lillesøstra til Monica i jobb?. Hører aldri hun prater om jobb eller studere osv?.

Tror hun er influenser hun også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkkelen skrev (9 timer siden):

En ting som fikk meg til å unfollowe denne familien er hvordan Monica snakker til Chris. Stakkars mann! Han er både renhold & barnevakt hele tiden. I tillegg snakker hun over hodet på han, Monica er alltid den som bestemmer i familien, Chris jatter med. 
kanskje jeg som tolker feil? Må også legge til at han er en fantastisk far, som alltid er ved barnas side

Helt enig. Monica er ei bortskjemt dame som skal ha det på sin måte. Fatter ikke Chris holder ut. Nå er de i Tyrkia og Chris er servitør, han sprang og hentet mat til alle mann. Han er jo rene tjeneren. Og at han orker og ha svigermor på slep hele tiden.

Synes og han er en fantastisk far, og det er han som er den trygge og stabile.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024
Really skrev (11 minutter siden):

Tror hun er influenser hun også. 

Såpass ja . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

For et sirkus å følge! 

Det er bare så copycat av Isabel Raad at det er til å le seg ihjel av! Om man vil kopiere denne «bli med meg på datinglivet» viben Isabel har, men er gift, da bruker du søstera di!

Nå handler ferien og livet på snap om å la følgerne ta del i søsteren sitt datingliv. Dette holdt de på med forrige gang de reiste også. Store gule overskrifter for å samle klikk og penger. 

For et kaos, og for et liv for barna å vokse opp med foreldre som sitter og snakker til mobilen uansett jobb, fritid, ferie 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...