Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Metamorfose skrev (55 minutter siden):

Det forundrer meg at det blir laget slike årevis lange samtaletråder hvor folk blir diskutert opp og ned i mente. Ja, skjønner at når noen har valgt å være så offentlige, blir de diskutert til en viss grad. 

Men når noen av dere her inne henger seg negativt opp i klær, sko og utseendet til folk så er det på nivå med kommentarfeltet på VG. Har ikke folk et liv? Gå ut, gå en tur, les en lærerik bok, pass på deg selv og ditt eget liv. 

Kanskje vi er fornøyd med det livet vi har, og deltagelsen på KG? Tenk det! Følg ditt eget råd om å passe på seg selv og ditt eget liv, før råder andre til å gjøre det samme samtidig som du kommenterer hvorvidt andre har et liv. La oss andre kommentere hva vi vil, og så lar du bare være å klikke deg inn her og passer din egne saker. Så enkel er det faktisk🤡

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Metamorfose skrev (1 time siden):

Det forundrer meg at det blir laget slike årevis lange samtaletråder hvor folk blir diskutert opp og ned i mente. Ja, skjønner at når noen har valgt å være så offentlige, blir de diskutert til en viss grad. 

Men når noen av dere her inne henger seg negativt opp i klær, sko og utseendet til folk så er det på nivå med kommentarfeltet på VG. Har ikke folk et liv? Gå ut, gå en tur, les en lærerik bok, pass på deg selv og ditt eget liv. 

Og du har heller ikke et liv du heller når du synes det tydeligvis er så interessant å gå inn her å lese og kritisere andre. Ta deg heller en tur ut, gå en tur, les en lærerik bok, pass på deg selv og ditt eget liv.... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er @ deres ? Jeg fant en iamdaddychris men fikk det ikke til å stemme helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ranter i vei om den fæle verden der hun har hun munnkurv ,og unger bør lære seg å prate med folk..ikke sitte på tlf.... 🤔 Merkelige utsagn fra foreldre som henne som lever av snap og sosiale medier🙈 Mobil er jo det første ordet disse barna lærer...

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun snakker om alt det som skjedde på vixen og skal ha sympati. Dobbelt moralsk er hun rett og slett. Det er en grunn til at flere av de store influenserene dropper vixen fordi det er en forferdelig useriøs prisutdeling. Og ved å delta så støtter man faktisk opp dette og det som skjer der. Nei Monica her får du ingen støtte eller sympati fra meg. 

Vend ett slikt program ryggen, det er det de fortjener. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (10 timer siden):

Hun ranter i vei om den fæle verden der hun har hun munnkurv ,og unger bør lære seg å prate med folk..ikke sitte på tlf.... 🤔 Merkelige utsagn fra foreldre som henne som lever av snap og sosiale medier🙈 Mobil er jo det første ordet disse barna lærer...

Dette har jeg tatt opp med Monica tidligere. Hun svarte bare at SOME er jobben dems og de beskytter barna så godt de kan. Men telefonen kommer forran alt annet der i familien så igjen er hun så dobbelt moralsk som hun kan få blitt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

meretekristin skrev (6 minutter siden):

Og hun snakker om alt det som skjedde på vixen og skal ha sympati. Dobbelt moralsk er hun rett og slett. Det er en grunn til at flere av de store influenserene dropper vixen fordi det er en forferdelig useriøs prisutdeling. Og ved å delta så støtter man faktisk opp dette og det som skjer der. Nei Monica her får du ingen støtte eller sympati fra meg. 

Vend ett slikt program ryggen, det er det de fortjener. 

Hva gjorde hun der i utgangspunktet hvis det er så jævlig der? Det er jo ikke akkurat som om hun var nominert til noe…

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (26 minutter siden):

Hva gjorde hun der i utgangspunktet hvis det er så jævlig der? Det er jo ikke akkurat som om hun var nominert til noe…

Det er det jeg mener med dobbelt moralsk. Snakker dritt om vixen og showet, men allikevel deltar. Da får hun heller la være da slik andre influensere gjør. Men alt for å vise seg frem. Hun er jo ikke akkurat en av de store så hun må vel for å overleve karrieren. Men derfor mener jeg hun er dobbelt moralsk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

meretekristin skrev (1 minutt siden):

Det er det jeg mener med dobbelt moralsk. Snakker dritt om vixen og showet, men allikevel deltar. Da får hun heller la være da slik andre influensere gjør. Men alt for å vise seg frem. Hun er jo ikke akkurat en av de store så hun må vel for å overleve karrieren. Men derfor mener jeg hun er dobbelt moralsk. 

Helt enig. Enda en patetisk, men nøye planlagt rant for å få oppmerksomhet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

meretekristin skrev (54 minutter siden):

Tenker at de influenserene, (hvertfall flere av de som ikke var nominert) var der kun for å prøve å bli (mer) kjendis. Mens flere andre store influensere jeg følger, ikke gadd å dra. Det sier mye om seriøsiteten til vixen. Men noen av disse influenserene tenker vel vixen er på lik linje som Spellemannsprisen o.l. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun 2 stk personer jeg har sett klage over Vixen.. å det er TL og MN.. bli hjemme tenker jeg om alt er så ille 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

meretekristin skrev (3 timer siden):

Ja det er sant. Vixen er jo bare overfladisk og bli sett "se på meg". Og hun kjører gledelig 4 timer hver vei for å delta for å så klage etterpå😅 Hadde jeg aldri gidder,blir noe dobbeltmoral der ja😉

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 9.2.2024 den 11.40):

Og du har heller ikke et liv du heller når du synes det tydeligvis er så interessant å gå inn her å lese og kritisere andre. Ta deg heller en tur ut, gå en tur, les en lærerik bok, pass på deg selv og ditt eget liv.... 

Det å kritisere andre sitt utseende og klær på en negativ måte la jeg ifra meg tidlig på ungdomskolen. Synes at nivået på enkelte av kommentarene her inne fra diverse tastaturkrigere bærer preg av mental stagnering og umodenhet. 

Så du synes det er ok at voksne mennesker snakker skit om støvletter, ansikt, hår osv? En ting er livsførsel og hvordan enkelte "bruker" barn og familie for å bli kjent. Det skjønner jeg godt blir reagert negativt på og fortjener sosiale sanksjoner. 

Men sier folk stygge ting som omhandler det jeg skrev lenger oppe, tror jeg det handler om sjalusi.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke nok oppmerksomhet på vixen stakkars dame. Det mest dobbelt moralske menneske jeg noen gang har hørt om. Svaret til Sunniva slo Monica rett tilbake i ansiktet gitt.

Ref.debatt på VG nå

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

meretekristin skrev (11 minutter siden):

Fikk ikke nok oppmerksomhet på vixen stakkars dame. Det mest dobbelt moralske menneske jeg noen gang har hørt om. Svaret til Sunniva slo Monica rett tilbake i ansiktet gitt.

Ref.debatt på VG nå

Hvor ser man svaret til Sunniva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (10 timer siden):

Hvor ser man svaret til Sunniva?

Beklager min feil, det er ikke hos VG Sunniva har svart. Det er på Tv2 underholdning. Man finner artikkelen på sol.no, veldig langt nede. Sunniva svarer også at Monica må ikke være redd for å tagge henne da Monica ikke nevner navn på hvilken Tik tok video det gjelder. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Små barn skal vel egentlig ikke være på tik tok heller da ? Altså her må nesten Nyhus feie for sin egen dør. Etter alt det med oversharing de har drevet med i alle år så kan man ta seg ei pære. Synes StSunniva er spot on jeg - drøy ja, men ta det for hva det er da......

Alltid noen som blir fornærma. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica er så hårsår som fy og takler influenser "karrieren" dårlig. I dag var det en artikkel med overskriften Vi lar oss ikke knekke.

Er det mulig. Den dama gjør alt for å komme I media fordi det skjer ingenting annet spennende hos henne. 

Hun begynner å ta etter de to andre i trioen sin. 

Hadde en samtale med ei venninne i dag om dette å tjene penger på feks snapchat. Jeg forstår at det er "jobben" og inntekten men da skal de da for pokkern levere inspirerende innhold. Er ikke det en influenser er? Ikke bare tjatte og klage om absolutt alt og finne på historier for å få media til å skrive om dem?

Eller tar jeg feil om hva en influenser "yrket" er?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, meretekristin said:

Monica er så hårsår som fy og takler influenser "karrieren" dårlig. I dag var det en artikkel med overskriften Vi lar oss ikke knekke.

Er det mulig. Den dama gjør alt for å komme I media fordi det skjer ingenting annet spennende hos henne. 

Hun begynner å ta etter de to andre i trioen sin. 

Hadde en samtale med ei venninne i dag om dette å tjene penger på feks snapchat. Jeg forstår at det er "jobben" og inntekten men da skal de da for pokkern levere inspirerende innhold. Er ikke det en influenser er? Ikke bare tjatte og klage om absolutt alt og finne på historier for å få media til å skrive om dem?

Eller tar jeg feil om hva en influenser "yrket" er?

Innhold er vel stikkordet her. Noen ser HVA SOM HELST. Ukritiske minions som bare svarer med hjerte emojier,og "søte du" "dere er finest" Å alt det søppelet som spammes under hver - eneste video..  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...