Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Å herregud all den små kranglingen dem er jo helt tragisk. Jeg har avfulgt hvis noen lurte, men som sikkert andre blir så blir en jo nysgjerrig innimellom her en sitter inne i kulda. Er det virkelig noe å legge ut og være stolt av? Håper ikke barna er rundt dem når de holder på å små krangler sånn hele tiden?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Og der var søskenflokken også blitt reklamekanal. Ja hva gjør man ikke for penger. En ting jeg lurer på er hvordan vokser barn opp i slike hjem som konstant er på telefonen, barna må vente for telefonen er viktigst. Hva lærer de barna? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Jeg mener å huske at de sammenlignet seg med The Kardashians. Eller har jeg drømt? 😲🥱 Kanskje det er det som er målet.. 

Til syvende og sist: viss det er dette følgerne vil ha, så er det jo fritt frem dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, ja det er sikkert det som er drømmen. Nå vet ikke jeg om noen av barna har mobil, men husker hun snakket åpent om broren som var rusmisbruker. Tenk om noen av barna eller noen rundt dem fikk det med seg. At onkel var rusmisbruker og det lå ute åpent for alle. 

Jeg har sagt det tidligere og sier det igjen. Stakkars barn som blir utsatt for alt dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de er særlig lykkelige. Spiller små happy på kamera,men tror de er drittlei av hverandre.....😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg snakket sånn til mannen min så og si hver dag og publisert det offentlig at jeg gjorde narr av ham tror jeg han hadde bedt om skilsmisse. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

meretekristin skrev (53 minutter siden):

Å herregud, ja det er sikkert det som er drømmen. Nå vet ikke jeg om noen av barna har mobil, men husker hun snakket åpent om broren som var rusmisbruker. Tenk om noen av barna eller noen rundt dem fikk det med seg. At onkel var rusmisbruker og det lå ute åpent for alle. 

Jeg har sagt det tidligere og sier det igjen. Stakkars barn som blir utsatt for alt dette.

Hvem av brødrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meretekristin skrev (15 timer siden):

Daniel

Såpass. Kommet seg på rett spor og vel så det med å bli politi og jobbe med barnevern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meretekristin skrev (17 timer siden):

Hvorfor skulle akkurat det være noe galt egentlig? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

meretekristin skrev (18 timer siden):

Hadde jeg snakket sånn til mannen min så og si hver dag og publisert det offentlig at jeg gjorde narr av ham tror jeg han hadde bedt om skilsmisse. 

Synes også de prater veldig " overfladisk",men småsurt til hverandre. Ser ingen dyp kjærlighet der,mer vi holder sammen pga "økonomi- sosiale medier-4barn"....

De snakker litt stressende rart til hverandre. Ikke mye indre ro der mellom dem. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
meretekristin skrev (På 15.1.2024 den 19.23):

Jeg følger bare sporadisk med, men husker de la ut en samtale der han er åpen om fortiden sin. Jeg tenker det er sunt å være ærlig om psykiske problemer og rusproblematikk, hvorfor skal man holde det skjult for familie? Som om det ikke er tabubelagt nok for menn å oppsøke hjelp fra før. Ser for meg at det er nyttig for barna/ungdommen å være klar over realiteten til når de selv blir eldre og introduseres for situasjoner der de selv kanskje må ta stilling til rus. Det er verre å holde ting skjult og skambelagt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Monica sluttet å gå med de grusomt stygge hvite støvlettene til enhver anledning?🤞🏻

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (På 26.1.2024 den 11.55):

Har Monica sluttet å gå med de grusomt stygge hvite støvlettene til enhver anledning?🤞🏻

Synes hun alltid ser frest ut jeg. Passet mørkere hår. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (43 minutter siden):

Synes hun alltid ser frest ut jeg. Passet mørkere hår. 

Er det noen som har sagt at hun ser ufresh ut?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (13 minutter siden):

Er det noen som har sagt at hun ser ufresh ut?

Gode gud noe å henge seg opp i😂 var ment mot de utrolig stygge støvlettene som jeg synes er fresh og kule😅 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
M.H85 skrev (29 minutter siden):

Gode gud noe å henge seg opp i😂 var ment mot de utrolig stygge støvlettene som jeg synes er fresh og kule😅 

Henge seg opp i? Er det noen her som henger seg opp i noe er det vel du som henger deg opp i kommentaren om de støvlettene, og skal forsvare dem. Jeg synes det er rimelig rart å poengtere at hun alltid ser «frest» ut og nevne hårfarge spesifikt, når temaet er et par støvletter. At støvlettene er grusomme er ikke synonymt med at dama er ufresh. Derav spørsmålet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring. 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det forundrer meg at det blir laget slike årevis lange samtaletråder hvor folk blir diskutert opp og ned i mente. Ja, skjønner at når noen har valgt å være så offentlige, blir de diskutert til en viss grad. 

Men når noen av dere her inne henger seg negativt opp i klær, sko og utseendet til folk så er det på nivå med kommentarfeltet på VG. Har ikke folk et liv? Gå ut, gå en tur, les en lærerik bok, pass på deg selv og ditt eget liv. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Monica andre venninner enn Sara, Therese og Sandra Lyng? Vi ser henne jo aldri med andre? Og den oppførselen når Sara, Therese og Monica møtes... Må fram med flaueputa.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...