Gå til innhold

Monica Nyhus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med mindre desse turene de er på er dekket av noen andre, så vil jeg si dette er å PISSE på folk med dårlig råd. På snap en dag: Buhu, vi betaler altså så mye i lån og renter. Neste dag: LA! 

OG  alt er altså så koselig 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Outandabout skrev (43 minutter siden):

Med mindre desse turene de er på er dekket av noen andre, så vil jeg si dette er å PISSE på folk med dårlig råd. På snap en dag: Buhu, vi betaler altså så mye i lån og renter. Neste dag: LA! 

Hvor er katastrofetankene når hun er så langt unna barna? Hus som må ha kontroll. Det er nok kun for å skape engasjement at hun ‘finner’ på tema som hun tror treffer mange. Aldri migrene på disse turene og alltid så positiv og blid. Isolert sett er jo det fint, men sett i lys av det andre hun deler er det som å pisse på folk, ja.  

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Måtte innom siden jeg hørte hun var i USA. Men Gud hvor kjedelig å se på hun. Samme opplegget om hun er på reiser eller sitter ved sminkespeilene på kjøkkenet 🙄 Hadde lyst å se hvor hun var. 

• Liker 1
Skrevet
Outandabout skrev (På 24.10.2025 den 17.05):

Jeg tenker faktisk når hun driver å reklamerer for kjolene sine, så skriver hun sikkert dette av på firmaet, ergo det er vi skattebetalere som betaler....

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nja, det er vel ikke akkurat helt sånn det fungerer. Å skrive ting på firmaet betyr ikke at man får ting gratis altså. Vanlig misforståelse. 

• Liker 2
Skrevet

Det jeg ikke skjønner her er at så mange tar alt dette som virkelig eller personlig , skjønner dere ikke at det er et realityshow og en jobb??

• Liker 2
Skrevet
AnnAnna skrev (44 minutter siden):

Det jeg ikke skjønner her er at så mange tar alt dette som virkelig eller personlig , skjønner dere ikke at det er et realityshow og en jobb??

Joda. Men uansett hvor pen hun er blir folk mettet 😅men folk får bare se videre og støtte de.

Skrevet

Sjekk Yummymummy sin snap om Søskenflokken. 

Skrevet

Men altså, denne eksponeringen av barn… 

Igår viste Chris en video av barna som sendte hilsen til Monica på bursdagen! 
På en offisiell snapkanal! Hvor er fornuften? 

• Nyttig 6
Skrevet

Hva er forskjellen på det og reklame med barn for findus fiskepinner?

Skrevet
AnnAnna skrev (2 timer siden):

Hva er forskjellen på det og reklame med barn for findus fiskepinner?

Barn i reklame vet du ikke adr og navne til. Eller hvem famile de tilhører.  

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Maiken2025 skrev (5 timer siden):

Barn i reklame vet du ikke adr og navne til. Eller hvem famile de tilhører.  

Eller alt de ellers gjør..

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Reklamekanal av en falsk kristen person. Hva gir du meg? Money, money… Falskere blir det ikke. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva gjorde hun i USA? Fikk aldri med meg hvorfor denne turen kom? Følte ikke hun gjorde stort annet enn å være på hotellet, vise kjoler, og reise videre…

• Liker 1
Skrevet

Koreansk hudpleie og Kare beauty var det hun sverga til men nå ser jeg hun i reklame for Nivea serum??ikke mye troverdighet på hun der🙈

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Koreansk hudpleie og Kare beauty var det hun sverga til men nå ser jeg hun i reklame for Nivea serum??ikke mye troverdighet på hun der🙈

Slik er det . Ene uka det til håret og uka etter noen andre produkter også sminke kremer osv. at seriøse selskaper bruker disse er så rart. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette.

Måne, admin. 

Skrevet (endret)

Nå er hun og mannen på innspilling av neste års Siste mann ut. Er nok ikke mange som vet hvem de er 🙈

Endret av Angel75
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...